MotoNews.pl
  

Strzela na LPG ( pęknięta uszczelka )!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
dziś zaczeło mi strzelać na gazie nie wiem czemu pośiada klapkę anty oprucz tego że strzela skaczą obroty gaśnie i zamiast zielonej diody lpg świeci sie czerwona


[ wiadomość edytowana przez: markon dnia 2007-02-05 17:15:32 ]
  
 
Na początek wymień świece i przewody wn.
Jak nie pomoże to kopułka ,palec i cewka w aparacie zapłonowym.
  
 
swiece ngk v-line polecam
  
 
Cytat:
2007-01-29 19:41:53, hard-drive pisze:
swiece ngk v-line polecam


święty temat...po raz 1047....

jeśli masz LPG wszsytko byle NIE NGK V-LINE !

Z resztą Kolegów pełna zgodność
  
 
ta ??

mi wszyscy mowili ngk

mi tam sie dobrze jezdzi, nie wiem jak z trwałoscia

zreszta skoro bogdan tak mowi to musi miec racje bo on jest facho pierwsza klasa.
  
 
Cytat:
2007-01-29 19:48:02, hard-drive pisze:
ta ?? mi wszyscy mowili ngk mi tam sie dobrze jezdzi, nie wiem jak z trwałoscia


Mnie też...
Potem już było gorzej
Potem się przekonałem na własnej skórze, że to co mówili GORZEJ jest prawdą..
Wszystko dobrze byle nie na LPG

(co do reszty wypowiedzi..raczej "praktyk-amator " ..staram się pisać tylko to czego doświadczyłem lub co widziałem na własne oka u Kolegów motoryzantów)

Markon!....Przy "szczelaniu" gazu , jeśli masz klapkę lub inny grzybek "antystrzałowy" , to sprawdź czy nie zablokowały się w pozycji otwartej.
Jeśli nie masz , sprawdź czy są zapięte spinki pokrywy filtra powietrza albo czy nie rozpieprzyło Ci jego obudowy

  
 
Moj esperowoz jezdzi na NGK v-line od poczatku zalozenia gazu. Zero problemow, takze nie rozumiem Twojej opini Bogdan.

Co do trwalosci to jednen komplet swiec przejechal ponad 40 tys km i sie nic nie dzialo :]



[ wiadomość edytowana przez: Torp12 dnia 2007-01-29 20:05:34 ]
  
 
Cytat:
2007-01-29 20:05:16, Torp12 pisze:
Moj esperowoz jezdzi na NGK v-line od poczatku zalozenia gazu. Zero problemow, takze nie rozumiem Twojej opini Bogdan. Co do trwalosci to jednen komplet swiec przejechal ponad 40 tys km i sie nic nie dzialo :]


To na szczęście nie tylko moja opinia..
Nasłuchałem się masę pozytywów, a od pewnego czasu duuużo negatywów...
Ale co tam!...byłem mądrzejszy bo .....nie wierzyłem dopóki nie spotkało mnie dokładnie to samo co w opisywanych przypadkach.

Róbta co chceta!...ja NIGDY już NIE KUPIĘ NGK V-LINE
  
 
ale co oznacza ta czerwona dioda poprawiłem filtr i klapke wyczysciłem wszystko teraz nie strzela tylko jak zimny skacza obroty i swieci sie czerwona dioda od gazu a nie zielona
  
 
Cytat:
2007-01-29 20:25:29, bogdan1 pisze:
Ale co tam!...byłem mądrzejszy bo .....nie wierzyłem dopóki nie spotkało mnie dokładnie to samo co w opisywanych przypadkach.


Jakies konkretne przyklady?
  
 
na kompie mam bład 32 i 44
  
 
Panie, a ta dioda od gazu to jakie ma znaczenie?...bo piszesz że poprzednio świeciła sie zielona teraz swieci sie czerwona.

Zrób reset kompa od gazu( prawdopodobnie wystarczy zabranie zasilania)...jeśli jest to komp, który po takim resecie nie wymaga ponownego programowania.

Napisz jak zachowuje się samochód na benzynie( tylko sprawdź!!!)

Sprawdź dokładnie układ dolotu powietrza, po takich strzałach mogło się cos poluzowac lub peknąc i bierze Ci "Lewe " powietrze- stąd falowanie obrotów(miedzy innymi)

  
 
Cytat:
2007-01-30 19:09:26, AsterixGal pisze:
Panie, a ta dioda od gazu to jakie ma znaczenie?...bo piszesz że poprzednio świeciła sie zielona teraz swieci sie czerwona. Zrób reset kompa od gazu( prawdopodobnie wystarczy zabranie zasilania)...jeśli jest to komp, który po takim resecie nie wymaga ponownego programowania. Napisz jak zachowuje się samochód na benzynie( tylko sprawdź!!!) Sprawdź dokładnie układ dolotu powietrza, po takich strzałach mogło się cos poluzowac lub peknąc i bierze Ci "Lewe " powietrze- stąd falowanie obrotów(miedzy innymi)

zrobiłem reset kompa przed wyskakiwał mi bład 32 i 44 po resecie tylko 12 po odpaeniu wykonałem czynnosci zalecane przez Naviego kotrolka swieciła na zielono po przejechaniu 1 km zrobiła sie zielono czerwona potem znów czerwona sprawdziłem czy nie ma bledów pokazywało 12 zgasiłem auto ale juz cały czas swieci sie czerwona podejrzewam ze auto nie jedzie na gazie a kolor czerwony oznacza paliwo bo kontrolka mi zaczeła opadac przełanczanie na paliwo czy gaz nic nie daje czyzby siad komp od gazu
  
 
Cytat:
2007-01-30 20:10:44, markon pisze:
zrobiłem reset kompa przed wyskakiwał mi bład 32 i 44 po resecie tylko 12 po odpaeniu wykonałem czynnosci zalecane przez Naviego kotrolka swieciła na zielono po przejechaniu 1 km zrobiła sie zielono czerwona potem znów czerwona sprawdziłem czy nie ma bledów pokazywało 12 zgasiłem auto ale juz cały czas swieci sie czerwona podejrzewam ze auto nie jedzie na gazie a kolor czerwony oznacza paliwo bo kontrolka mi zaczeła opadac przełanczanie na paliwo czy gaz nic nie daje czyzby siad komp od gazu



wydaje mi się, że czerwona kontrolka oznacza awarię instalacji lpg.
Sprawdź np. silniczek krokowy gazu, połączenia elektryczne pomiędzy kompem lpg a podzespołami (np sondy lambda, wtryskiwaczy, tps)
  
 
Cytat:
2007-01-30 21:24:09, Robert_S pisze:
wydaje mi się, że czerwona kontrolka oznacza awarię instalacji lpg. Sprawdź np. silniczek krokowy gazu, połączenia elektryczne pomiędzy kompem lpg a podzespołami (np sondy lambda, wtryskiwaczy, tps)

pojechałem dziś do gazownika i myślałem ze mnie cus trafi najpierw przed sprawdzeniem błędów zresetował kompa co wykazało błąd 12 i nic więcej i o mnie no mówił pan ze jest błąd 32 i 44 a nic niema nic nie powiedziałem ale wziął wielka księgę i po poszukiwaniach oświadczył ze niema takich błędów pojechałem do domu zciagłem z strony co jaki oznacza i mu zawiozłem po owocnych badaniach oświadczył ze można wykluczyć ze jeżdżę na paliwie tylko na gazie po 10 min oświadczył ze walnięta jest sonda lambda 180zł i dziurawy układ wydechowy podziękowałem i jechałem do domu stanąłem po drodze bo kolega powiedział przez cb ze ostro leje mi się z rury lała się śmierdzącą woda i wtedy przyszło mi do głowy co ktoś kiedyś pisał ze może być cos nie tak z mieszanką zajechałem na stacje zalałem lpg i nic ale po przejechaniu dziur na mojej ulicy wszystko się wymieszało i świeci się znów zielona wstyd ze wcześniej nie wpadłem na ten pomysł idzie równo cicho i i już reduktor oktanów założyłem
  
 
Cytat:
2007-01-31 17:27:33, markon pisze:
...lała się śmierdzącą woda i wtedy przyszło mi do głowy co ktoś kiedyś pisał ze może być cos nie tak z mieszanką zajechałem na stacje zalałem lpg i nic ale po przejechaniu dziur na mojej ulicy wszystko się wymieszało i świeci się znów zielona ..



Znaczy się gaz ch..owy?
  
 
Cytat:
2007-01-31 18:23:21, tomtu pisze:
Znaczy się gaz ch..owy?

w 100% tankowałem na Yet ale i tak przycziłem ze skrzynka z filtrem jest popenkana i czeka ja wymiana po 2 mam jeszcze przebcie bo po wjechaniu w wode potrafi strzelic ale jedzi dalej i nic nie zmienia koloru
  
 
Cytat:
2007-02-01 01:42:53, markon pisze:
w 100% tankowałem na Yet ale i tak przycziłem ze skrzynka z filtrem jest popenkana i czeka ja wymiana po 2 mam jeszcze przebcie bo po wjechaniu w wode potrafi strzelic ale jedzi dalej i nic nie zmienia koloru


No to tak:
1) Wypalić gaz do końca
2) Zalać LPG dobrym, sprawdzonym gazem
3) ...
  
 
te strzały zdarzały sie po wjezdzie w wode a brak mocy i skaczace obroty to wina gazu wiec juz znam problema ale na czym jest przebicie zaówarzyłem tez ze od kilku dni jak jade i jak mam włączone cb to po włączeniu np: dmuchawy ogrzewania na ful trzeszczy i trzeba przestawiac pokretłem na cb to samo jak załącze spryskiwacz az wyje
  
 
Przewody