MotoNews.pl
  

Problem z obrotami???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam
Mam pytanie?? Mam vw polo 1,3 b+gaz na mono wtrysku z 1991 roku.
Gdy z rana odpalam na benzynie ma bardzo wysokie obroty(na gazie troszke mniejsze) Gdy silnik nagrzeje się to opadają ale wachlują. Gdy zdejmę wtyczkę z czujnika przepustnicy jest lepiej(obroty spadają ale szarpie delikatnie jak jadę. Podczas jazdy jak wrzucę na luz to przez 2-3 sekundy ma wysokie obroty ale opadają do normy chyba że zacznę biegami hamować to jest wszystko oki).Jak wtyczka jest wsadzona to czasami nie chce zejść z obrotów i trzyma obroty bardzo wysokie nawet na ciepłym silniku.
Niedawno wymieniłem świece ,kable WN, filtr powietrza,sonda lambda ma rok i jest firmy NGK, wtrysk(bez silniczka krokowego)aha i zaczął palić 11 litry gazu na 100 km-na benzynie jest tak samo i z tłumika wydobywa się biały intensywny dym. Jak czujnik przepustnicy jest odłączony to praktycznie tego dymu nie ma.
Proszę o radę bo ja nie mam pomysłu co to jest???
Pzdrawiam i liczę na pomoc

[ wiadomość edytowana przez: kamil810 dnia 2009-01-13 13:17:54 ]
  
 
przeczyść najpierw stabilizator wolnych obrotów(silniczek krokowy)
  
 
Jestem nowicjuszem w tych sprawach i nie wiem czym czyścić ten silnik krokowy???Mój silniczek wygląda tak:http://moto.allegro.pl/item508706609_silnik_krokowy_4_pinowy_opel_fiat_skoda_vw_nowy.html-
jego się czyści???
  
 
WD40 a potem benzyna ekstrakcyjna. Lepiej wymontuj krokowca bo możesz go uszkodzić. Nie rozbieraj go jednak. Sprawdż przy okazji czyjnik położenia przepustnicy ( omomierzem w różnych położeniach)