Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
lukasldn Warszawa | 2009-01-09 10:48:35 No nie stety jest ten czujnik - dokładam emulator i gra gitara. A jaką wybrać instalacje gazową do tego modelu? |
![]() croma1 (S) Gas Tuner FORD FOCUS C-MAX, SA ... jastrzębie zdrój | 2009-01-09 11:12:26 w zasadzie polecam tylko holenderski VSI PRINS.
|
hydrol Laski Małe | 2009-01-09 16:34:52 a moim zdaniem prins to kompletnie badziewny sterownik ( długo bym pisdał o jego brakach) i doskonałymi wtryskami które ratują opinię.
Jeśli z górnej półki to Landi Renzo Omegas. Jeśli rosządny umiar top stag 300 +wtryski magic jet + mocny i stabilny reduktor np eg200 i będzie śmigał jak na benie albo lepiej ![]() |
![]() croma1 (S) Gas Tuner FORD FOCUS C-MAX, SA ... jastrzębie zdrój | 2009-01-10 10:07:50 hydrol przeżegnałeś sie przed tą wypowiedzią. ten sterownik tylko msłuzy do obsługi elementów instalacji jak np. przełacznik. a sterowanie wtryskow gazowych jest za pomoca kompa samochodowego ale jak przy kazdym gazie i takze V generacji trzeba dobrac takie czasy na gazie jak na benzynie bo zawsze jest to instalacja uniwersalna. jakbyś co roku jeździł do holandii jak my to robimy na szkolenia to byś to byś to wiedział. tylko mało kto rozumie ten sterownik. i chyba do nich takze nalezysz.
quote] 2009-01-09 16:34:52, hydrol pisze: a moim zdaniem prins to kompletnie badziewny sterownik ( długo bym pisdał o jego brakach) i doskonałymi wtryskami które ratują opinię. Jeśli z górnej półki to Landi Renzo Omegas. Jeśli rosządny umiar top stag 300 +wtryski magic jet + mocny i stabilny reduktor np eg200 i będzie śmigał jak na benie albo lepiej ![]() [/quote] |
hydrol Laski Małe | 2009-01-10 11:26:51 marnujesz czas w tej holandii, czas nie stoi w miejscu to technologicznie przestarzały sterownik i bliżej mu do II generacji . Nie musisz się zgadzać ani mieszać z błotem bo każdy ma prawo do swojego zdania . W jednym się zgadzam to kompletnie idiotoodporna instalacja - dlatego daje przyzwoite efekty w niemal każdym przypadku a jej nieuzasadnienie wysoki koszt zmusza do starennego wykonania instalacji. Są jednak lepsze za zupęłnie rozsądne pieniądze i do takich z całą pewnością należy stag300 |
homer171 Esesman Wrocław | 2009-01-11 20:02:24 Za duzo forum Ac sie naczytałes chyba. Albo nasłuchałes opinni gazowników co zarabiaja kupe kasy na stagach i tym podobnym włoskim smietnikiem. Co jak co prins kładzie wszystkie instalacje na łopatki. Proponuje sie przejechac na jakies targi za granice albo porownac bez posrednio wiele instalacji w jednym aucie. Ranking wszystko pokaze. |
hydrol Laski Małe | 2009-01-11 20:33:27
stag to polski wyrób i nie pisze że jest najlepszy , ale że najlepszy w relacji jakość/cena. Całość kosztuje ile wtryski do prinsa. Prins a już w szczególności prinsII w którym usunięto wiele wad poprzednika jest dużo lepszy i w tym sie z Toba zgadzam . Ma doskonałe wtryski to juz pisałem, ale kosztuje kopę forsy któas tego nie kompensuje w polskich warunkach , szczególnie jeśli chodzi o jakość gazu. Nie do każdego pojazdu prins, a juz na pewno nie w dużych skomplkowanych silnikach Rankingi się kupuje jak wszystko w stag nie ma tu szans. [ wiadomość edytowana przez: hydrol dnia 2009-01-11 20:48:40 ] |
![]() croma1 (S) Gas Tuner FORD FOCUS C-MAX, SA ... jastrzębie zdrój | 2009-01-12 16:10:44 A o jakich wadach mówisz skoro oprogramownie od początku się nie zmieniło. wszystko jest tak samo. zmienionych zostało pare elementów w reduktorze bo na naszym syfie lubiły się zatykać.
a tak zero problemów. a jeśli mówisz ,że wadą jest to,że tylko sterownik benzynowy steruje wtryskami gazowymi to naprawdę jeszcze jesteś w przedszkolu.
|
hubi111 Poznań | 2009-01-16 19:45:17 Witam powtórzę mojego posta z forum o V generacji bo widzę że tu bardziej pasuje Mam Volvo xc90 2,9 biturbo 272km i z tego co do tej pory sie dowiedziałem to podobno Prins wybudował ostatnio nową fabryke i jego jakość się pogorszyła? siadają emulatory, a z wymianą gwarancyjną jest podobno ciężko, czasami uznają a czasami nie. Powiedział mi to instalator który zakładał Prinsa, teraz przeszedł na BRC.
Czy wtryskiwacze BRC są rzeczywiście głośne? Czy zakładał już ktoś reduktory z tłoczkami zamiast membrany, czy rzeczywiście są lepsze? Czy przy dużych mocach i pojemnościach(duże zapotrzebowanie przy wdepnięciu) silników lepsze efekty są przy podciągnięciu dwóch przewodów ze zbiornika i dwóch filtrach fazy lotnej? |