MotoNews.pl
1 Volvo S60 2.5T 210KM (2007 z USA) (225328/0) - PT
  

Volvo S60 2.5T 210KM (2007 z USA)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panowie,

Zwracam się z prośbą w wyborze optymalnej instalacji do tego modelu. Co polecacie system BRC, ELPIGAZ, PRINCE a może inny?

W jednym z warsztatów powiedzieli mi że ponieważ jest to wersja z USA dochodzą dodatkowe koszty - trzeba oszukać miernik ciśnienia paliwa?

Proszę opomoc w wyborze
  
 
najprościej sprawdzić czy na listwie wtryskiwaczy jest czujnik czy go nie ma. może być ale nie musi. były wersje bez i z czujnikiem. jeśli jest to trzeba specjalny emulator do czujnika.

Cytat:
2009-01-08 12:28:17, lukasldn pisze:
Panowie, Zwracam się z prośbą w wyborze optymalnej instalacji do tego modelu. Co polecacie system BRC, ELPIGAZ, PRINCE a może inny? W jednym z warsztatów powiedzieli mi że ponieważ jest to wersja z USA dochodzą dodatkowe koszty - trzeba oszukać miernik ciśnienia paliwa? Proszę opomoc w wyborze

  
 
No nie stety jest ten czujnik - dokładam emulator i gra gitara. A jaką wybrać instalacje gazową do tego modelu?
  
 

w zasadzie polecam tylko holenderski VSI PRINS.

Cytat:
2009-01-09 10:48:35, lukasldn pisze:
No nie stety jest ten czujnik - dokładam emulator i gra gitara. A jaką wybrać instalacje gazową do tego modelu?

  
 
a moim zdaniem prins to kompletnie badziewny sterownik ( długo bym pisdał o jego brakach) i doskonałymi wtryskami które ratują opinię.
Jeśli z górnej półki to Landi Renzo Omegas. Jeśli rosządny umiar top stag 300 +wtryski magic jet + mocny i stabilny reduktor np eg200 i będzie śmigał jak na benie albo lepiej
  
 
hydrol przeżegnałeś sie przed tą wypowiedzią. ten sterownik tylko msłuzy do obsługi elementów instalacji jak np. przełacznik. a sterowanie wtryskow gazowych jest za pomoca kompa samochodowego ale jak przy kazdym gazie i takze V generacji trzeba dobrac takie czasy na gazie jak na benzynie bo zawsze jest to instalacja uniwersalna. jakbyś co roku jeździł do holandii jak my to robimy na szkolenia to byś to byś to wiedział. tylko mało kto rozumie ten sterownik. i chyba do nich takze nalezysz.



quote]
2009-01-09 16:34:52, hydrol pisze:
a moim zdaniem prins to kompletnie badziewny sterownik ( długo bym pisdał o jego brakach) i doskonałymi wtryskami które ratują opinię. Jeśli z górnej półki to Landi Renzo Omegas. Jeśli rosządny umiar top stag 300 +wtryski magic jet + mocny i stabilny reduktor np eg200 i będzie śmigał jak na benie albo lepiej
[/quote]
  
 
marnujesz czas w tej holandii, czas nie stoi w miejscu to technologicznie przestarzały sterownik i bliżej mu do II generacji . Nie musisz się zgadzać ani mieszać z błotem bo każdy ma prawo do swojego zdania . W jednym się zgadzam to kompletnie idiotoodporna instalacja - dlatego daje przyzwoite efekty w niemal każdym przypadku a jej nieuzasadnienie wysoki koszt zmusza do starennego wykonania instalacji. Są jednak lepsze za zupęłnie rozsądne pieniądze i do takich z całą pewnością należy stag300
  
 
Za duzo forum Ac sie naczytałes chyba. Albo nasłuchałes opinni gazowników co zarabiaja kupe kasy na stagach i tym podobnym włoskim smietnikiem. Co jak co prins kładzie wszystkie instalacje na łopatki. Proponuje sie przejechac na jakies targi za granice albo porownac bez posrednio wiele instalacji w jednym aucie. Ranking wszystko pokaze.
  
 
Cytat:
2009-01-11 20:02:24, homer171 pisze:
Za duzo forum Ac sie naczytałes chyba. Albo nasłuchałes opinni gazowników co zarabiaja kupe kasy na stagach i tym podobnym włoskim smietnikiem. Co jak co prins kładzie wszystkie instalacje na łopatki. Proponuje sie przejechac na jakies targi za granice albo porownac bez posrednio wiele instalacji w jednym aucie. Ranking wszystko pokaze.


stag to polski wyrób i nie pisze że jest najlepszy , ale że najlepszy w relacji jakość/cena. Całość kosztuje ile wtryski do prinsa.
Prins a już w szczególności prinsII w którym usunięto wiele wad poprzednika jest dużo lepszy i w tym sie z Toba zgadzam . Ma doskonałe wtryski to juz pisałem, ale kosztuje kopę forsy któas tego nie kompensuje w polskich warunkach , szczególnie jeśli chodzi o jakość gazu. Nie do każdego pojazdu prins, a juz na pewno nie w dużych skomplkowanych silnikach
Rankingi się kupuje jak wszystko w stag nie ma tu szans.

[ wiadomość edytowana przez: hydrol dnia 2009-01-11 20:48:40 ]
  
 
A o jakich wadach mówisz skoro oprogramownie od początku się nie zmieniło. wszystko jest tak samo. zmienionych zostało pare elementów w reduktorze bo na naszym syfie lubiły się zatykać.
a tak zero problemów.
a jeśli mówisz ,że wadą jest to,że tylko sterownik benzynowy steruje wtryskami gazowymi to naprawdę jeszcze jesteś w przedszkolu.

Cytat:
2009-01-11 20:33:27, hydrol pisze:
stag to polski wyrób i nie pisze że jest najlepszy , ale że najlepszy w relacji jakość/cena. Całość kosztuje ile wtryski do prinsa. Prins a już w szczególności prinsII w którym usunięto wiele wad poprzednika jest dużo lepszy i w tym sie z Toba zgadzam . Ma doskonałe wtryski to juz pisałem, ale kosztuje kopę forsy któas tego nie kompensuje w polskich warunkach , szczególnie jeśli chodzi o jakość gazu. Nie do każdego pojazdu prins, a juz na pewno nie w dużych skomplkowanych silnikach Rankingi się kupuje jak wszystko w stag nie ma tu szans. [ wiadomość edytowana przez: hydrol dnia 2009-01-11 20:48:40 ]

  
 
Witam powtórzę mojego posta z forum o V generacji bo widzę że tu bardziej pasuje Mam Volvo xc90 2,9 biturbo 272km i z tego co do tej pory sie dowiedziałem to podobno Prins wybudował ostatnio nową fabryke i jego jakość się pogorszyła? siadają emulatory, a z wymianą gwarancyjną jest podobno ciężko, czasami uznają a czasami nie. Powiedział mi to instalator który zakładał Prinsa, teraz przeszedł na BRC.
Czy wtryskiwacze BRC są rzeczywiście głośne?
Czy zakładał już ktoś reduktory z tłoczkami zamiast membrany, czy rzeczywiście są lepsze? Czy przy dużych mocach i pojemnościach(duże zapotrzebowanie przy wdepnięciu) silników lepsze efekty są przy podciągnięciu dwóch
przewodów ze zbiornika i dwóch filtrach fazy lotnej?