Fiat 125p 74 jak powinien wyglądać przełącznik zespolony

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Moi drodzy, jak powininen wyglądać właściwy przełącznik pod kierownicę (pająk) do fiata 125p z 74 roku. czy to taki jak na foto?





[ wiadomość edytowana przez: waco dnia 2009-01-12 12:36:17 ]
  
 
Powinna byc starsza wersja z grubszymi ramionami i osiami obrotow ramion na brzegach.
  
 
Nie, to jest od poloneza i późnego MRa. We fiatach montowany od września 1978.

Ten, którego potrzebujesz też jest plastikowy, ale:
- ramiona przełączników ma osadzone po bokach kolumny, a nie dookoła niej
- na ramionach nie ma nadruków (strzałek, wycieraczek itp.)
- ma kostki po 6 i 8 kabli, a nie 2 razy 8.

Może znajdę zdjęcie, to wrzucę.
  
 
do tego ze zdjęcia nie podejdzie kierownica z 74' , (ta cienka już bez ringu - taka jak w ładzie)
  
 
74 to jeszcze przejsciówka, czyli pająk pod kierownice starego typu z metalowymi ramionami zakończonymi plastikowymi "pastylkami "
  
 
Cytat:
2009-01-12 16:58:03, Piatka pisze:
74 to jeszcze przejsciówka, czyli pająk pod kierownice starego typu z metalowymi ramionami zakończonymi plastikowymi "pastylkami "


Bullshit.
  
 
Cytat:
2009-01-12 17:41:51, jacekes pisze:
Bullshit.



to akurat fakt..

czyli podsumowując - to co mam to do poldka i późnych MRów pasuje?
bo mam jeszcze jeden -wizualnie podobny, dwie kosztki 6 i 8 pinów oraz extra jedna dwupinowa kostka oraz jeszcze jeden luźny kabelek.. a od czego to tamto może być?

  
 
Zrób fotę jesli możesz. Jeśli nie ma na ramionach "wypustek" z ikonkami strzałek, wycieraczek i długich świateł, to bardzo prawdopodobne, że to taki, jakiego potrzebujesz.
  
 
Cytat:
2009-01-12 17:46:11, waco pisze:
to akurat fakt.. czyli podsumowując - to co mam to do poldka i późnych MRów pasuje? bo mam jeszcze jeden -wizualnie podobny, dwie kosztki 6 i 8 pinów oraz extra jedna dwupinowa kostka oraz jeszcze jeden luźny kabelek.. a od czego to tamto może być?

powinna być dwie kostki 6 pinów + brązowy kabel luzem i jeszcze jakieś dwa (chyba). przerabiałem pająką starego typu pod nową instalację, ale nie pamiętam dokładnie.

edit: kolumna kierownicy też się różniła. jeśli założysz stary pająk do nowej kolumny to będzie krzywo, odwrotnie też, nie wspominając o stacyjce.

[ wiadomość edytowana przez: fiat_maniac dnia 2009-01-12 19:32:05 ]

[ wiadomość edytowana przez: fiat_maniac dnia 2009-01-12 19:41:48 ]
  
 
Pająk pasuje - można go sobie dowolnie ustawiać. Kolumna kierownicy z lat 74-78 ma inaczej rozmieszczone otwory ustalające stacyjkę (pod kątem). Ale i to da się obejść - mam we fiacie z 1980 na kolumnie kierownicy z 1980 roku pająka i obudowę kolumny z 74-78.
  
 
na ppolce lezy mi przelacnik z '74 roku. zrobilem zdjecia, zgralem na dysk, po czym wylacyzlem komputer rano postaram sie wkleic, to sobie obejzysz jak wygladac powinien
  
 
Cytat:
2009-01-12 23:47:25, jacekes pisze:
Pająk pasuje - można go sobie dowolnie ustawiać. Kolumna kierownicy z lat 74-78 ma inaczej rozmieszczone otwory ustalające stacyjkę (pod kątem). Ale i to da się obejść - mam we fiacie z 1980 na kolumnie kierownicy z 1980 roku pająka i obudowę kolumny z 74-78.

na chama się da, ja wolałem kulturalnie rozpiłować.
  
 
a ten pajak to od czego bedzie??(1 kostka 6pinow i 2 kabelki luzem??)
za odp z gory dzieki
  
 
Z pierwszych 125p

-----------------
Fiat 124 Spider, Fiat 125, Fiat 125p, 126p, Fiat 500, Fiat 600, Fiat 850
www.jarcar.net