Problemy z przełączaniem na gaz - sekwencja.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Temat juz był poruszany w innych postach, ale nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. Od 2 miesiecy mam założoną sekwencję KME w aucie Chrysler PT 2,4. Po pewnym czasie pojawiły sie problemy. Po nocy gdy jade do pracy przy przelaczeniu na gaz (po uzyskaniu tem 35 st) auto gaśnie. Kilkakrotne przelaczenie na benzyne i podgazowanie powoduje, ze w koncu jade na gazie, choc poczatkowo troszke szarpie. Mechanik sprawdzil wtryski, ogolnie instalacje i orzekl ze to wina temperatury (zima), no ale dzis bylo w granicach -1 i tez taki objaw, a zaraz po zalozeniu instalacji wszystko bylo ok mimio lekkich przymrozków. Czekać na ocieplenie czy szukać przyczyny? Możliwe, że reduktor? Ma dopiero 2 miesiące i tankuje na Statoil, BP, Orlen. 2 sprawa to spalanie. W miescie dochodzi nawet do 20l, na trasie bylo 12. Po ostatniej regulacji (kontrolka OBDII, bład P0171) na trasie spalił mi okolo 10-11. Czekam na porady. Dzieki z góry.
  
 
kup butelkę denaturatu i wlej do reduktora,przewodu,listwy wtryskiowej tak do pełna .
zapal samochód żeby się zgagrzał min do 70 stopni i przełącz na gaz .
parę razy ci zgaśnie ale potem bedzie ok.
niech pochodzi z 5 min na wolnych obrotachna gazie.
następnie weż wd 40 i napsikaj do listwy wtryskowej do pełna.
przepal auto i będzie dobrze.
to zaolejenie listwy wtryskowej powoduje problem z przełączeniem poprostu olej skleja wtryskiwacze.
pozdrawiam albagaz

  
 
Sprawa dotyczy zimnego silnika, potem juz jest ok. Czy dalej zastosowac twoja metode? Laik troche jestem. Wiem ktory to reduktor i listwa tyle gdzie lac ten denaturat?