Silnik z wtryskiem wielopunktowym Polonez a zapłon

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam pytanie: jaki jest kąt wyprzedzenia zapłonu dla silników z wtryskiem wielopunktowym? Czy komputer tym steruje, a jeśli tak to w jakim zakresie?
Problem w tym, że po przeróbce na gaźnik mój GSI/GLE może jedynie jeździć bez podciśnieniowego przyspieszacza zapłonu. Inaczej ostro strzela w gaźnik przy gwałtownym wciśnięciu pedału gazu. Jak jest zdjęta i zaślepiona rurka, to ma fajne przyspieszenie tak na benzynie jak i na gazie. Statyczny kąt wyprzedzenia ustawiłem na ponad 10 stopni.
  
 
.

[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-14 09:16:41 ]
  
 
Ten co był przy 1500 oryginalnie od 18 lat.
  
 
Teraz laickie pytanie: jak rozróżnić te aparaty?
  
 
Eeeee, po napisie na korpusie?

4497 -> 1500
4498 -> 1600
  
 
Ciekawe, czy będzie różnica w pracy.
  
 
Próbowałem znaleźć aparat zapłonowy od 1600. Jak w sklepie zapytałem i na szrocie, to jakoś na mnie dziwnie patrzyli i usłyszałem pytanie: A to one się czymś różnią?
  
 
sprężynkami przyspieszacza odśrodkowego.
  
 
.

[ wiadomość edytowana przez: automatic dnia 2007-02-14 09:15:55 ]
  
 
Cytat:
2006-07-12 23:03:44, tom_stm pisze:
sprężynkami przyspieszacza odśrodkowego.



Chyba ciężarkami.
Mi wszsyscy wmawiają że sprężynki są takie same, w sklepach jeden rodzaj mają.
(jeden znaczy jedną parkę słabsza-mocniejsza)
  
 
ciężarkami, krzywką na wałku głównym aparatu, grubą sprężynką, regulatorem podciśnieniowym, numerem

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."