Szarpie na benzynie i raz na jakiś czas odpala pomocy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Mam problem szarpało mi na banzynie i raz na jakis czas odpalał
wymieniłem pompe na orginalna BOSCH bo myslałem ze to pompa jusz 3 wymieniam ale po tej orginalnej nic sie nie zmieniło szarpie jeszcze gorzej i nie ruwno pracuje i nieche odpalic, przepływomiesz jest ok gumy ok nie łapie powietrza lewego jusz sam niewiem co jest morze ktos wie
  
 
jaki masz silnik?
  
 
525 i 2494 ccm - 170 KM/125 kW; Silnik: M 20 B 25 (Kat.)
  
 
Witam,
u mnie objawy są takie że musze kręcić rozrusznikiem z 5 sekund znaim zapali na banzynie, a jak zapali to tez nie chodzi płynnie,

u mnie obstawiam, pompe paliwa, albo filtr paliwa, albo zawór na listwie wtryskowej, ale nie wiem co ten ostatni miałby współnego z szarpaniem a może wtryski?

silnik mam identyczny, także przypadłosc może być taka jak u Ciebie


[ wiadomość edytowana przez: Chrostek dnia 2009-01-17 16:03:08 ]
  
 
Witam
Jusz doszłem co było przyczyna ,zaśniedziałe miałem styki
w przekazniku tam gdzie bespieczniki w tych modelach to
przekaznik brązowy i jusz odpala bez problemu i ruwno pracuje
sprawdz i u siebie morze ta sama przyczyna

[ wiadomość edytowana przez: krzys1000 dnia 2009-01-17 18:39:21 ]
  
 
sprawdze jutro rano, w sumie nie pomyślałem ze to może być coś w tym kierunku, a jak znalazłeś tą usterke? za co odpowiedzialny jest ten przekaznik?
  
 
kupiłem książke BMW serii 5 sam naprawiam samochód i własnie sa opisane te obajawy jakie moga byc przyczyną
Ten przekaznik zasila prądem elektryczną pompe paliwa i przez wyłacznik bespieczęstwa przerywa zasilanie gdy przy włączonym zapłonie zanika impuls predkosci obrotowej (SILNIK ZDŁAWIONY)
Przyczyny jaki sa opisane ze moga byc w naszym przypadku
1.sprawdzic bespiecznik 23
2.uszkodzony przekaznik pompy paliwa sprawdzic przekaznik przekaznik znajduje sie w skrzynce przekazników w silniku M20 ma kolor brązowy
3.sprawdzic wtryskiwacze wymienic w razie potrzeby
4.uszkodzony przepływomierz sprawdzic przepływomierz
5.uszkodzony czujnik temperatury
Jeszcze możesz pomierzyc silniczek krokowy omomierzem
miedzy 1-3 stykiem powina wynosic około 60 oma 2-1 lub 2-3
ok 20 oma tesz odpowiedzialny za obroty
  
 
ok, dzięki
  
 
przeczyściłem przekaznik - w tej chwili zapala od strzału, ale nadal na benzynie nie chodzi tak jak powinna