MotoNews.pl
5 {K} Akumulator (226591/26) - PT
  

{K} Akumulator

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Najlepiej od kogos z wawy. Moze komus zostalo cos sprawnego po sprzedazy auta
  
 
Jeśli znajdziesz sposób dotransportowania, to jestem w posiadaniu takowego .
  
 
za jedyne?....
  
 
Aku ma odwrotnie bieguny.Jeździłem na nim 2 lata.Okazało się,że ma ciniutki elektrolit więc wymieniłem na nowy i tak od czerwca stoi.Co jakiś czas ładuję go i rozładowuję lampką samochodową.Cały czas trzyma napięcie i po ...czasie prąd ładowania ma jakieś 2A.
Nie jestem w stanie podać ceny bo najpierw trzeba ocenić jego praktyczne właściwości w trakcie codziennej jazdy.Możemy się wstępnie umówić na jakąś kwotę ,którą podda się weryfikacji.Płaciłem za niego jakieś 160zł 2,5 roku temu.Poszukam gwarancji .Jest to Maximus -Jenox 55Ah ,420(EN),lub 295(IEC),255(DIN).Dodam,że od zakupu miałem z nim problemy.Nie rozumiałem pomiarów aerometrem ,które oscylowały w wynikach czystej wody.Po zalaniu prawdziwym elektrolitem okazał się jak nowy.No ale wtedy byłem po zamontowaniu w autku nowego Bosza i jak dotąd nie chce mi się przy tym kręcić.


Problem ze sprawdzeniem go polega na tym ,że pogubiłem przedłużki kabli ,które przy zmienionej biegunowości są praktycznie niezbędne.Zasadniczo to mogę i je wytrzasnąć i sprawdzić aku na miejscu-jeśli nadal jesteś zainteresowany.

[ wiadomość edytowana przez: gafcio dnia 2009-01-31 21:57:40 ]
  
 
Posłuchaj a ja miałem na odwrót niż ty. W poprzednim aucie był Jenox i zero problemów teraz mam Bosha i w grudniu mu gwarancja się skończyła i zaczął szwankowac. Wystarczy ze auto 2 dni postoi i dupa
  
 
Cytat:
2009-01-31 22:16:20, misiekwwa pisze:
Posłuchaj a ja miałem na odwrót niż ty. W poprzednim aucie był Jenox i zero problemów teraz mam Bosha i w grudniu mu gwarancja się skończyła i zaczął szwankowac. Wystarczy ze auto 2 dni postoi i dupa



Kolega, a sprawdzałeś może czy gdzieś przypadkiem Tobie prąd nie ginie w czasie postoju?? Np. świecąca cały czas lampka w bagażniku czy jakaś tam inna pierdoła.
  
 
Gdybym tego nie sprawdził nie pisałbym tego. Zadna lampka nie swieci nie wiem co jeszcze sprawdzac
  
 
Sprawdzić wypadałoby prąd poboru na wyłączonej stacyjce,po załączeniu jej,po załączeniu odbiorników i prąd ładowania.+zabawa z autoalarmem .

Zapomniałem dodać o odcięciu instalacji LPG ,po wyłączeniu stacyjki-dla posiadaczy.

[ wiadomość edytowana przez: gafcio dnia 2009-01-31 22:39:17 ]
  
 
Cytat:
2009-01-31 22:29:21, misiekwwa pisze:
Gdybym tego nie sprawdził nie pisałbym tego. Zadna lampka nie swieci nie wiem co jeszcze sprawdzac



No napisałem to bo czasami się tak zdarza, że zapominamy o najprostszych rzeczach, wydajemy nie potrzebnie kasę, a przyczyna bywa błaha.

Możesz sprawdzić prąd poboru tak jak piszę kolega gafcio. Dodam, że nie powinien przekraczać 20 mA (0,02 A)

[ wiadomość edytowana przez: Michal7e91 dnia 2009-01-31 23:17:37 ]
  
 
A co do sprawdzenia to mozesz tez sprawdzic przy wylaczonych odbiornikach , wylaczonej stacyjce i zamknietych drzwich z pilota. potem ten sam manewr ale nie uzbrajaj alarmu tj zakmnij z kluczyka. Gdybys sprawdzal to chetnie bym sie sam tego dowiedzial. u mnie niestety mam przetwornik pradowy spalony i nie jestem w stanie sprawdzic tego a sam z ciekawosci chcialbym wiedziec jaki jest rzeczywisty pobor alarmu a nie jaki podaje producent.
  
 
jako ciekawosztka, mam akumulator, jak stoi w garażu to rozładowuje się w ciągu nocy, jak stoi na mrozie na podwórku, to na rano odpala. Czyżby zjawisko nadprzewodnictwa???
  
 
Cytat:
2009-01-31 22:16:20, misiekwwa pisze:
mam Bosha i w grudniu mu gwarancja się skończyła i zaczął szwankowac



Jeżeli to biały akku z nadrukiem Made in Czech Republik to się nie dziw.
To shit - nie akumulator
Też to przerabiałem, dwa lata gwarancji a żywotność akku stracił po 2.5 roku użytkowania
  
 
Nie aktualne kupiłem nową centre plus