2.0 dohc i obroty silnika

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam kolejny problem z moim fiatem.Mianowicie ostatnio przeciekal mi jeden przewod paliwowy i bak wiec je wymienilem przepiolem wszystko dla mnie ok ale co do sprawy.Mam gaznik zalozony od poldka 1.6 podpialem powrot i wszystko i kiedy odpalam auto na recznym ssaniu autko wchodzi na wyzsze oborty gdzies kolo 2000 rpm i dodaje gazu auto zdycha .Wiec ponowilem probe odpalam na ssaniu silnik ma znowu 2000rpm po czym obroty same z siebie spadaja do 500 rm i auto ledwo chodzi i albo zgasnie albo znowu wejdzie na wyzsze oborty i potem popiero zgasnie.Co to moze byc juz nie mam bladego pojecia za co sie jeszcze wziasc?? pozdrawiam
  
 
moze to byc pąpa paliwowa, możę byc ciepły silnik ktory zalewa sie na ssaniu i moze to byc tez milion innych rzeczy
  
 
może jakieś paprochy zatkały gaźnik.

ps. panie moderator, co to jest "pąpa"?
  
 
Cytat:
2009-01-29 18:20:11, fiat_maniac pisze:
może jakieś paprochy zatkały gaźnik. ps. panie moderator, co to jest "pąpa"?



to jest coś co czasem może wymagać remątu

  
 
No dobrze ale do niedawna wszystko gralo czyli co mam znowu wyjac gaznik i go czysic tak ?? a czy moze to byc spowodowane zla mieszanka paliwo powietrze ?? pozdrawiam
  
 
to moze byc spowodowane nawet topnieniem lodowców,
musisz sam do tego dojsc bo na odległośc to pomoc jest pozorna, zaczynaj od najbardziej błahych rzeczy to sie najmniej bedziesz denerwował, jak dojdziesz do powodu awarii to sie pochwal i wszyscy bedziemy dzięki temu ciut mądrzejsi

nie oczekuj ze ktoś ci powie to a to jest zjebane i akurat to sie pokryje z rzeczywistoscią...
  
 
No spoko dzisiaj na pierwszy ogien poszly swiece aparat zaplonowy, i pompa paliwowa wszystko jest ok wiec bede szuakal przyczyny tej awari w gazniku podjerzewam zla regulacje mieszanki, gdyz inne cisnienie panowalo w przewodach gdy mialem gaznik bez seryjnego powrotu.Teraz zalozylem gaznik z powrotem i dlatego tez moze to byc problemem .Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2009-01-30 12:42:23, XsA76 pisze:
No spoko dzisiaj na pierwszy ogien poszly swiece aparat zaplonowy, i pompa paliwowa wszystko jest ok wiec bede szuakal przyczyny tej awari w gazniku podjerzewam zla regulacje mieszanki, gdyz inne cisnienie panowalo w przewodach gdy mialem gaznik bez seryjnego powrotu.Teraz zalozylem gaznik z powrotem i dlatego tez moze to byc problemem .Pozdrawiam


albo niedokręciłeś opaski na przewodzie zasilającym wychodzącym ze zbiornika i ciągnie też powietrze

-----------------
"Fatalna Imitacja Auta Turystycznego"

P.U.H. MARAKANT

Transport samochodów / pomoc drogowa
Poliwęglan do rajdówek
  
 
Ok dzieki sprawdze to
  
 
pozwolę sobie dołączyć sie do tematu kolegi z miasta Łodzi gdzie słońce wschodzi z pytaniem do tych co w dohcach śmigali z gaźnikiem polda. Jak się dostawaliście do śróbeczki od składu mieszanki z założoną puchą filtra powietrza??? coś chyba raczki mama za duże albo co... ewentualnie jak regulowaliście skład mieszanki???
  
 
reguluj bez puszki
  
 
Ja mam w samochodzi tzw bit z zestawu śrubokrętów. Kładę się klatą na filtrze powietrza tak żeby głowę mieć nad obudową rozrządu, wkładam śrubokręt i reguluję.
Fakt że to OHV i jest więcej miejsca.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Ja tez reguluje bez puszki i jakos to idzie a jeszcze jedno pytanie zagadka jak wyregulowac plywak zeby sie nie topil jak to sie brzydko mowi ?? pozdro
  
 
Jak się topi to trzeba wymienić, żadne regulacje nie pomogą.
  
 
Panowie...

Dziś gaźnik idzie do rozebrania. Chodzi zajefajnie (śmiem twierdzić, że lepiej od webera 34 dms) ale wyłącznie na gazie. Na benzynie jest tak kiepsko, że z garażu pod górke ledwie się wydrapie. Wolne falują i są wogóle nie do wyregulowania - wszystkie dysze książkowa seria z 1.6... gdzie zaczynać poszukiwania???


PS: dzięki Pavlus za konsultacje telefoniczne...
  
 
Cytat:
2009-02-06 11:01:58, Furiosus pisze:
wszystkie dysze książkowa seria z 1.6... gdzie zaczynać poszukiwania???


Seryjne z 1.6? FSO bardziej juz ich zubożyć nie moglo!
Załóż paliwo/powietrze na I 125/220, II 155/200, wolne obroty I/II 0,5/1

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."