Adaptacja wzkaźników z Lady do 126p

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Interesuje mnie coś na temat tych wskaźników. Ponoć idzie je założyć. Widziałem już pare fot z takim wyposażeniem w malcu i wygląda to dość konkretnie. Trapi mnie tylko takie pytanie. Czy ten cały kokpit trzeba wyjąć tylko i wyłącznie z określonego modelu Lady czy mogę korzystać z innych zasobów modeli jakie wychodziły czyli 2105 2106 2107 ?
Jeszcze dwa pytania:
Co się dzieje z linką prędkościomierza ? rzeźba czy pasuje bez problemów ? (linka oczywiście std. podobnie jak skrzynia - maluchowska)
Jakie są odczyty prędkości na tych budzikach w malcu ? trzeba coś kombinować, przeskalowywać itp ?
  
 
ja mam cały kokpicik z lady 2106... łasnie lezy obok mnie i czeka na montaz w 125p linka pasuje bez problemu, trzeba pobawic sie tylko z kontrolkami i poprzerabiac wiazki... ale to we fiacie 125p. nie wiem jak to jest w maluchu...
  
 
Fiatowskie wskażniki są zunifikowane, w większości prędkościomierzy 1obr/1m. Do 126 pasuje oryginalna linka. Obrotomierz należy przeskalować. Reszte wskaźników też da się podłączyć, trzeba nieco w kabelkach pogrzebać. Temat i tak pewnie zaraz zamkną bo to już było
  
 
A szkoda że zamkną ważne że się dowiedziałem co nieco o tym bo mam zamiar przerobić swój kokpit własnie na takie budziki i chodziło mi o dostępność tych elementów z różnych modeli Lady zapewne pojawią się z mojej strony jeszcze jakieś pytania odnośnie tego no ale skoro admin będzie miał przymus kasacji no to cóż... kasacja
Zapomniałem napisac Mad_Dogg że dlatego zmieniam żeby wiedzieć co tam z tyłu się bedzie działo bo moją 650 zatąpi 900 czyli skoro będą 4 garki to nie trzeba będzie dłubać w obrotku. no chyba że się myle
  
 
obrotek na 4 gary spoko bedzie chodzil ale nie wiem jak z reszta wskaznikow
bena na pewno zadziała, wskaznik ladowania jak dorwiesz spoko, z reszta nie mialem stycznosci w swapie.



[ wiadomość edytowana przez: cypherius dnia 2006-09-04 00:47:13 ]
  
 
No ja widziałem już w 2 swapach 900 taki zestaw wskaznikow- sądzę ze w takim układzie dostosowanie nie moze byc zbyt ciężkie a w przyszłosci prawdopodobnie sam zrobie sobie taki zestawik
  
 
a jo takie mom w u siebie bez zadnego słopa
zapodam dzisiaj jakies foty ale teraz juz nie jestem w stanie bo kurwa wycieganeli mnie na spota i zesmy sie nadupcyli z katowic nawt przyjechali takrze zle nie bylo ...ja spierdalam
  
 
Ja w swoim tez mam :p . Jak będziesz miał 900 na wtrysku lub na module zapłonowym to najlepiej mas zprzeskalowac obrotke na dwa garnki i podpiąc się pod jeden impuls pod cewke. Ja próbowałem się podpiąć w któryś tam pin na kompie to nie działało mi to...
  
 
u mnie obrotomierz do tej pory nie działa, trzeba coś tam przemodzić, bo nie łapie sygnału z kompa, wskaźnik paliwa też nie działał, przełożone zostały bebechy z wskaźnika maluchowskiego. Reszta tj. v-mierz i temp. była najprostsza w podłączeniu
  
 
Zatem tak panowie, dzięki że temat ma jakieś zainteresowanie . Już prostuje wam drogi aby nieco naświetlić sprawe. Otóż wybrałem silnik z CC o pojemności 900 cm na gaźniku. Wtrysk już perobiłem od strony elektyki i jest prawie taki sam (jak nie identyczny) jak w ELX. Decyzja padła na gaźnik ze względu na dodatkowe kuce które to oferuje. Teraz sprawa budzików. Widziałem jak to ma właśnie piter zrobione i wygląda zarąbiście. Fakt tak jak mówicie podłączenie woltomierza, temperatury i zbiornika nie jest czynnością skomplikowaną. Bardziej jestem ciekaw tych istotnych (obrotka i prędkościomierza). Co prawda nie mam tych budzików u siebie na stole lub dostępu do nich ale mam prośbe do was. Czy mógłby ktoś mi podać największa średnice predkościomierza (obrotka) jak i również tych mniejszych wskaźników. Musiałbym powoli zacząć dłubać jakieś oblachowanie do kokpitu ponieważ rezygnuje z maty czy podobnych rzeczy Mam bardzo fajnie rozrysowany projekt tyle że nie ma jak tego pokazać. Napewno nie kopiuje czyjejś wizji jeśli dostne te wymiary budzików postaram się zrobić fote już na aucie jak to sie będzie miało.
  
 
LOL Graphic te 2 konie mechaniczne to odczujesz strasznie, poza tym jak znam życie wybulisz więcej ubezpiecznia. Silnik na gaźniku ma poj 903ccm i jest w klasie ubezp do 1100 a na wtrysku ma 899 i jest w tej samej klasie co maluch - policz sobie . poza tym wtrysk jest znacznie mniej kłopotliwy, nie musisz się bawić w jakieś regulacje gaźnika, zapłonu etc. ale jak wolisz.


[ wiadomość edytowana przez: owz dnia 2006-09-04 18:35:47 ]
  
 
Cytat:
2006-09-04 18:34:52, owz pisze:
LOL Graphic te 2 konie mechaniczne to odczujesz strasznie, poza tym jak znam życie wybulisz więcej ubezpiecznia. Silnik na gaźniku ma poj 903ccm i jest w klasie ubezp do 1100 a na wtrysku ma 899 i jest w tej samej klasie co maluch - policz sobie . poza tym wtrysk jest znacznie mniej kłopotliwy, nie musisz się bawić w jakieś regulacje gaźnika, zapłonu etc. ale jak wolisz. [ wiadomość edytowana przez: owz dnia 2006-09-04 18:35:47 ]


  
 
Cytat:
2006-09-04 18:13:33, Graphic pisze:
... Otóż wybrałem silnik z CC o pojemności 900 cm na gaźniku. Wtrysk już perobiłem od strony elektyki i jest prawie taki sam (jak nie identyczny) jak w ELX. .......



chyba chodzi o zapłon bo maluch elx nie ma wtrysku I to nie jest to samo co w maluchu czy cc 700
  
 


  
 
Cytat:
2006-09-04 18:34:52, owz pisze:
wtrysk jest znacznie mniej kłopotliwy, nie musisz się bawić w jakieś regulacje gaźnika, zapłonu etc. ale jak wolisz.



Popieram!!!!!! Ja już wiem coś na temat tych zasranych gaźnikow......
  
 
Mad_Dogg dzieki za wymiary są wyraźne i konkretne
Jak się nie myle to ta konsola pochodzi z 2105 tak ?

Rosck chodziło mi o podłączenie elektryki bo to że maluch nie ma wtrysku to wiem - choć już jednego widziałem i ty też (pomarańczowy i nie mój) - Przypomnij sobie KJS Winogrady we wrzesniu 2004

Może i racja z tą róznicą 1 kuca ale jakoś lubie gaźnikowce - głupi sentyment
  
 
E tam wtrysk jest drogi a jak coś go boli to nie wiadomo o co chodzi.
Aparat zapłonowy też chyba lepszy pare kabelków i działa a ta elektornika to tylko zbedny cięzar ... i te odciecie ech

ps Graphic masz juz te zegary?
Jak chcesz to wbudować???
  
 
903 rocznikowo a 899 - mala roznica latwiej chyba dorwac ladne 899 niz 903 IMO
  
 
graphic ale ten na wtrysku to wydumka jest totalna kup sobie 899, jak dobrze złożysz to w miarę bezawaryjnie pojeździsz, nie będziesz musiał walczyć z aparatem zapłonowym, gaźnikiem itp. Wiadomo że koszta większe bo rozkodowanego kompa trza kupić no i trochę kabelkami się pobawić, ale do codziennegu użytko będzie git.
  
 
A kto sie połapie jaką to ma pojemność skoro niema nr? Wsio idzie podłączyć bez najmniejszego problemu.