Temperatura

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jaka powinna być prawidłowa temperatura pokazywana na desce rozdzielczej , bo u mnie jest trochę powyżej 1 kreski patrzac od dołu czy to jest ok
  
 
podczas jazdy normalnej u mnie oscyluje w okolicach srodka skali
  
 
Cytat:
2009-02-07 15:51:57, Rospur pisze:
jaka powinna być prawidłowa temperatura pokazywana na desce rozdzielczej , bo u mnie jest trochę powyżej 1 kreski patrzac od dołu czy to jest ok



Wydaje mi się że na oryginalnym termostacie bedzie nieco poniżej połowy skali. Ja mam termostat oplowski w 2.0 i teraz wskazówka stoi w połowie. Wczesniej miałem tak jak u Ciebie i jak się okazało termostat był walnięty w taki sposób, że wkład wypadł z mocowania i jakby sobie latał luzem w środku. W efekcie nic nie zamykal i nie otwierał. Wskazówką może tu być sprawdzenie czy auto dobrze grzeje w środku. Generalnie jeśli masz wersję 1,8 czy 2.0 to się nawet nie zastanawiaj tylko wymieniaj termostat na oplowski.
Wymiana termostatu w wersjach j.w. to max. 30 minut. Ja za nowy oplowski termostat zapłaciłem ok 40 zł. Na ten temat jest dużo informacji na tym forum.
  
 
Cytat:
2009-02-07 16:07:11, pawel12356 pisze:
podczas jazdy normalnej u mnie oscyluje w okolicach srodka skali



Tak wlaśnie powinno być.
  
 
A u nas jest dosyć dziwnie. Termostat wymieniany dawno temu i nie wiem jakiej to "oryginalności" (firma Wahler), ale podczas jazdy po trasie wskazówka jest w połowie drogi do połowy, a wmieście często wychodzi za połowę- ogrzewania działa prawidłowo.
  
 
Cytat:
2009-02-07 20:00:30, Esperynek pisze:
A u nas jest dosyć dziwnie. Termostat wymieniany dawno temu i nie wiem jakiej to "oryginalności" (firma Wahler), ale podczas jazdy po trasie wskazówka jest w połowie drogi do połowy, a wmieście często wychodzi za połowę- ogrzewania działa prawidłowo.


wydaje sie ze za wczesnie sie otwiera....
jeszcze mam taka uwage jedna--pompy wody-przynajmniej w 1.5 sa jak wynika z moich organoleptycznych obserwacji rózne-z mniejszym i wiekszym wirnikiem
podczas ostatniej wymiany kupiłem pompe ze znaczkiem GM-i ta miała wirnik znacznie wiekszy niz ta która była aktualnie w samochodzie...
po zamontowaniu temp płynu jest zawsze deczko nizej niz na starej...