Słabo się zbiera,nie jest zrywny:/

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Problem jak w temacie silnik 1.6 B+G,nie da się nawet ruszyć z piskiem opon,dam gazu jak trzeba i rusza powoli , dość płynnie.Próbowałem na benzynie i na gazie efekt ten sam.Podejrzewam że sprzęgło się wykańcza,kolega też mi tak podpowiada że może to. Jest to moje pierwsze auto,kupiłem nie dawno,z mechaniki jestem zielony,dlatego pytam Was.Co może być przyczyną i jakie koszta??

Sposób na sprawdzenie sprzęgla .Zaciągnij ręczny ,wrzuć 5 bieg i staraj się ruszyć z dużą ilością gazu .Jeżeli auto będzie stało w miejscu ,sprzęgło do wymiany.

Mi też już bierze przy końcu, i wydaje mi się ze jest jakiś mulasty. Czy sprzęgło może mieć z tym coś wspólnego??

Cytat:
2009-02-11 18:54:28, kamil76 pisze:
Sposób na sprawdzenie sprzęgla .Zaciągnij ręczny ,wrzuć 5 bieg i staraj się ruszyć z dużą ilością gazu .Jeżeli auto będzie stało w miejscu ,sprzęgło do wymiany.

Dodajmy,ze jesli nie zgasnie Bo na sprawnym sprzegle od razu zgasnie.

aha czyli najpierw muszę zrobić ręczny

Cytat:
2009-02-11 19:07:50, artek87 pisze:
aha czyli najpierw muszę zrobić ręczny

Hahahaha , dobre

dodam jeszcze nie wiem czy to ważne ale jak dodałem sporo gazu i puszczałem sprzęgło (próbowałem z piskiem ruszyć )to po chwili zaczęło śmierdzieć jakby spalinami ale raczej mi to (i moim kolegom) przypominało smród palonego metalu,jak by ktoś w pobliżu szlifierką metal obrabiał.Kolega mi mówił (który też ma takiego essiego) że to chyba sprzęgło.

Nie wróżę ci nic dobrego

to znaczy co?? motor do kitu?? bo tak to silnik chodzi ładnie,jak się go normalnie użytkuje.Ludzie nie straszcie!!

Stawiam na sprzeglo, nic strasznego. Ja na gazie tez mam problem ze zrobieniem piskacza ale ciagle raczej OK. Poprostu pozno bierze i dlatego ciezko ruszyc z piskiem opon.

no to kamień z serca ,jeżeli to.Zacząłem się już denerwować.Jak będe miał wolny czas to będe musiał to sprawdzić i ew. naprawić