| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
chemik333 LOB MEMBER saab9-5, F650CS Warszawa | 2009-02-22 23:17:57 Heh - ocenic ja mozesz sam po przejazdzce wciskajac spinacz i patrzac czy masz bledy z grupy 40 - tam jest ich kilka. Jak nie ma to po co sie tym zamartwiac? Jak by turbina nie dzialala to wiecej niz 150km/h nie pojedziesz i NA PEWNO bys to odczuwal. |
7gsi LOB MEMBER wieś | 2009-02-23 09:09:50 jak pogwizduje to się kończy - sprawdź smarowanie i zasady exploatacji pojazdu z turbo. |
michals24 DEADSOUL Opel omega B 2,5 TD Rzeszów | 2009-02-23 17:39:49 Moja pogwizduje ale słyszę ją tylko jak uchylę prawe okno i jadę koło czegoś co odbija dźwięk. Tak normalnie nie. W sumie nigdy nie zwracałem uwagi zbytnio ale tak koło 1500 i się włącza. Jeśli chodzi o jakieś konkretne obroty przy których czuć dynamikę to raczej nie ma. Aczkolwiek przy depnieciu wskazówka żwawo wspina się do góry. |
PiotrS LOB WETERAN ![]() LO016 Gdańsk | 2009-02-23 21:53:39 Ech
Świst to słyszę w yarisce od początku ale nie wiem czy gwizd. |
chemik333 LOB MEMBER saab9-5, F650CS Warszawa | 2009-02-24 00:37:01 Schizm tez mial swego czasu wielki szum i gwizd pod maska td. Okazalo sie toto byc zepsutym wiskiem... |
p123 Warszawa | 2009-02-24 08:51:56 Czołem,
Człowiek z serwisu turbin też powiedział że jeśli słychać to znak że się turbina kończy i lepiej zrobić ją teraz niż jak padnie całkiem. Z drugiej strony ten sam gość powiedział że pogwizdywać mogą nieszczelności i żebym dokładnie sprawdził. Oprócz akustyki dochodzi jeszcze pocenie się dolotu. I tu znów to samo: albo puszcza padająca turbina albo to zasługa nieszczelność która podobno może wywołać przecieki ( w to akurat nie wierzę ), oczywiście wyciek może być też za sprawą przedmuchów przez odmę. Czyli niestety nie ucieknę chyba od wyjęcia turbiny a to oznacza jak wiadomo min 1000 zł w plecy, oczywiście mogę ponieść te koszty ale uschnę z żalu jeśłi gwizdy i wycieki nie są za sprawą turbo. Pozdrawiam Piotr |