Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
maciekk1977 Skoda Favorit 135L białystok | 2005-03-11 11:28:10 a bieze ci olej,moze poszly uszczelniacze na prowadnicach,stare swiece... |
![]() Osfald PN C+ 1.6 GLI LPG Gliwice | 2005-03-11 15:18:21 oleju bierze mi tyle co nic... normalne wycieki na misce.
spaliny czysciutkie (białe, ale w zimie to norma...) |
maciekk1977 Skoda Favorit 135L białystok | 2005-03-11 16:51:47 a jak wygladaja swiece z tych cylindrow wzgledem tych "dobrych"? |
![]() enes FSO Polonez 1500 Rally Kielce | 2005-03-11 19:43:48 A nie ubywa ci płynu chłodniczego? Może znowu zaczyna umierać uszczelka pod głowicą? Ewentualnie może są to pozostałości po poprzednich awariach. Sprawdz raz jeszcze świece i kable Jakby co to sprawdz także cewki zapłonowe może tu kryje się kłopot. |
LifeGuard Miłośnik FSO Fiat 125p Personal E ... Warszawa | 2005-03-11 20:54:58
a głowiczka była planowana ew. zbielana chociaż? |
![]() Osfald PN C+ 1.6 GLI LPG Gliwice | 2005-03-15 11:48:14 glowica byla tylko zabielona ale po wymianie uszczelki,
po 1000km, bylem na dociaganiu... powinno byc OK... plynu mi ubywa ale baaaardzo wolno... zwlilbym to raczej na jakies odparowanie niz na nieszczelnosci... w ciagu pol roku ubylo mi moze 1-2cm w zbiorniczku wyrownawczym. wszystkie swiece wygladaja podobnie... sa w miare czyste, leciutko okopcone (ciemniejsze) na koncu, raczej w normie... nie sa ani zalane ani nie maja zadnych osadow... jak sprawdzic cewki z Boscha? omomierzem? jesli jest jakies przebicie przy wysokim napieciu wewnatrz cewki to nie wylapie tego chyba multimetrem... o ile to juz nie jest zwarcie |