Zawieszenie gwintowe

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panowie przymierzeam sie do kupna gwintu i tu pojawia sie moje pytanie jak nisko da sie posadzic essiego z przodu bo jesli posadze go bardzo nisko to zrobi sie negatyw i wtedy bedzie mi lekko wchodzila opona pod blotnik ,felgi mam cossy i lekko wystaja z przodu i czy ten negatyw bedzie na tyle duzy ze to sie troszke schowa.
Czy bardzo bedzie scinac opony czy da sie temu jakos zaradzic ?
Z jaka regulacja kupic ?
Czy ewentualnie zrezygnowac z gwintu i kupic jakies inne niskie zawieszenie ?
Czy jest jakis kompromis na regulacji pomiedzy komfortem a obnizeniem ?
  
 
Jak możesz sobie pozwolić na gwint to bierz gwint, nic innego To chyba najlepsze rozwiązanie.. A najlepiej to by było jak byś kupił nowy

Co do wahaczy w negatywie... No to ja przy springach -65mm (od serii, dla RS2k to jest jakieś 45mm obniżenia) miałem już koło w widocznym negatywie.. Nie jeździłem długo więc nie stwierdziłem jakiegoś zużywania opon czy coś w tym stylu. Tyle odemnie, bardziej się nie znam na temacie
  
 
Gwint napewno bedzie nowy,pytam bo nie chce aby mi w sklepie wcisneli jakies dziadostwo
  
 
Cytat:
2009-02-16 22:34:34, rene pisze:
Gwint napewno bedzie nowy,pytam bo nie chce aby mi w sklepie wcisneli jakies dziadostwo

a jaki kupujesz?
  
 
No wlasnie nie wiem mam nadzieje ze tu pojawia sie jakies sugestie
  
 
Cytat:
2009-02-16 22:41:11, rene pisze:
No wlasnie nie wiem mam nadzieje ze tu pojawia sie jakies sugestie

ja kupilem nie dawno weitec'a gt ebay z tym ze byl 1000zl tanszy (kurs euro )
mam obnizony z przodu prawie maksymalnie zostalo niecale 1-1.5cm gwintu, skrzynie mam 7cm od asfaltu, co do felg -nie zwracalem uwagi bo poszerzane nadkola robilem juz do opuszczonego auta.
jazda/komfort? taczka, ale zakrety poezja
  
 
co do obniżenie można nawet posadzić - 100mm. Na cossach, przy ich parametrach bez ingerencji w błotniki lub zaginania rantów, niżej niż -80 raczej nie zejdziesz. Proponuje poszukać dobrze np. na niemieckim Ebayu używanego gwinta. Do polecenia zestawy H&R, Weitec, KW


[ wiadomość edytowana przez: beniobb dnia 2009-02-16 22:49:42 ]
  
 
A ile masz miejsca miedzy opona a blotnikiem z przodu ?
  
 
Cytat:
2009-02-16 22:50:55, rene pisze:
A ile masz miejsca miedzy opona a blotnikiem z przodu ?

tak jak pisalem ja robilem nadkola do felg, mam 9 cali a tak to wyglada
  
 
Tak wlasnie by mi pasowalo, mam nadzieje ze 8 cali zmiesci sie bez problemu
  
 
wejdzie bezproblemowo
  
 
Dzieki za fotki ,fadna fela A ile masz na minusie i co z oponami

[ wiadomość edytowana przez: rene dnia 2009-02-16 23:17:24 ]
  
 
Cytat:
2009-02-16 23:08:15, rene pisze:
Dzieki za fotki ,fadna fela A ile masz na minusie i co z oponami [ wiadomość edytowana przez: rene dnia 2009-02-16 23:17:24 ]

ze tak powiem na mnie nie patrz ja mam extremalnie felga 9 cali, opona 215/40 i dystans 25mm
  
 
nie mam nic na minusie i nie zauważyłem ścinania opon...
  
 
Chodzilo mi o to ile masz obnizonego
A czy to jest cos dobrego ?

gwint
  
 
jakoś nie spotkałem się ze złymi opiniami o tym zawieszeniu, lecz osobiście poszukałbym za połowę ceny czegoś na ebayu
  
 
Cytat:
2009-02-16 23:08:15, rene pisze:
ile masz na minusie i co z oponami



nie wiem ile mam na minusie, 6cm bylo do ziemi w lecie



Jesli chodzi o scinanie to bedzie scinac, w escorcie nie ma regulacji katow na wachaczu i nic sie z tym nie zrobi raczej.

Celowal bym raczej w uzywany gwint dobrej firmy niz nowke slabszej.
  
 
Cytat:
2009-02-17 16:40:31, _Maly_ pisze:
Celowal bym raczej w uzywany gwint dobrej firmy niz nowke slabszej.

Ten zestaw akurat jakpo jedynu byl do RS2000 a czy gwint od normalnego essa spelnia takie same warunki ?
  
 
moim zdaniem spełnia - można gdybać, że 1.4 jest lżejszy od 2.0 ale przy gwincie nie ma to znaczenia. Jedynie pozostaje kwestia mocowania
  
 
Cytat:
2009-02-17 21:42:39, rene pisze:
Ten zestaw akurat jakpo jedynu byl do RS2000 a czy gwint od normalnego essa spelnia takie same warunki ?



Przeważnie nie ma czegoś takiego jak gwint do RS i zwykłego, bo po co?
Ja mam np. Bilsteiny B6 i bez względu na wersję (czy XR, czy RS, czy zwykły) takie same. Co najwyżej totalnie seryjny minimalnie by się obniżył.
Np. tłumik do RS jest dokładnie taki sam jak do xr3i Rda&Rqb i do reszty 1.8 (zwykłych).