MotoNews.pl
  

Dlaczego strzela przy dodawaniu gazu?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam Escorta z 91 i jak do tej pory mie było z nim problemów, jednak od pewnego czasu kiedy wcisnę mocniej pedał silnik strzela i szarpie. Zarówno kiedy ruszam na światłach jak i jadę na niskich obrotach. Zawsze przed ruszeniem muszę przegazować go na luzie i dopiero ruszać. Inaczej nie idzie. Problemu nie ma kiedy jadę na wyższych obrotach. Dodam, że filtr już wytmieniłem i nic. Według mnie to coś z regulacją składu wolnych obrotów jednak nie bardzo wiem co robić bo ilekroć podkręciłem tą śrubkę efekt był krótkotrwały
  
 
Bardzo cze sto problemem w tym samochodzie jest stan instalacji wysokiego napiecia czyli świece, kable i cewka. moze takze być stan zaworów. sprawdź najpierw kompresje na cylindrach.
  
 
No niby ma to sens, tylko na benzynie wszystko jest ok. Na gazie tylko jak przez chwilę jest na niskich obrotach jest problem więc myślę, że to nie to.
  
 
Cytat:
2009-07-05 09:51:36, Speedy-s2 pisze:
No niby ma to sens, tylko na benzynie wszystko jest ok. Na gazie tylko jak przez chwilę jest na niskich obrotach jest problem więc myślę, że to nie to.

Umiesz czytać?Sprawdz to co napisał Croma,a jak nie to do zakładu który rozwiąże ci problem

[ wiadomość edytowana przez: zet77 dnia 2009-07-05 13:45:34 ]
  
 
No faktyznie, zmieniłem świece i jest o niebo lepiej. Zdziwiło mnie to trochę, bo na poprzednich przejechałem tylko kilka tysi
  
 
To od razu zmień kable bo padanie świec wynika juz ze zużytych kabli. tylko nie JANMOR bo lanosy ich nie cierpią. Ale spraedź jeszcze kompresję. Tak dla pewności. Często tez nieszczelna jest uszczelka pomiędzy korpusem przepustnicy i kolektorem ssącym. Niekiedy wystarczy ją tylko dokręcić.

Cytat:
2009-07-05 20:22:57, Speedy-s2 pisze:
No faktyznie, zmieniłem świece i jest o niebo lepiej. Zdziwiło mnie to trochę, bo na poprzednich przejechałem tylko kilka tysi

  
 
croma1, kolega pisze że ma escorta a nie lanosa ale to bez różnicy... Ja do essa polecam motorcrafty (niezaleznie kto je dla forda robi to trzymaja jakość) lub NGK, choc ostatnio janmory miałem i 2,5 roku wytrzymały na gazie i dopiero zaczęły marudzić...
A tak z doswiadczenia z essami... zwykle naprawdę wystarczy wymienic świece i kable by znikły problemy - cewka pada znacznie rzadziej, co nie znaczy że nie pada