Klimatyzacja

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak załańczam przycisk AC to zapala mi się dioda ale ja nie odczuwam żadnych zmian.Jak to wszystko działa niech mi ktoś odpowie bo ja jestem totalny laik.To moje pierwsze auto z AC.Z boku jest drugi przycisk(samochód ze strzałką)i to dmucha jak torpeda.iwona.niedolistek1@neostrada.pl

ps.proponuję przenieść posta do odpowiedniej kategorii,bo tu zaszła jakaś pomyłka

[ wiadomość edytowana przez: roka1969 dnia 2006-04-24 10:18:04 ]

jedz na sprawdzenie szczelnosci klimy, moze w ogole nie masz tam czynnika chlodzacego wiec i nabic klime by wypadalo.

tak ogolnie to wyszukiwarka na dole strony wpisz klimatyzacja i szukaj... dowiesz sie wielu ciekawych rzeczy.

no i tematy wypadaloby umieszczac w dobrych kategoriach, bo Twoja klimatyzacja to nijak sie ma do spraw klubowych

tak sobie mysle ze ja to mam szczescie, kupilem uzywanego esperaka i klima dziala idealnie juz 4 lata od zakupu (nic nie naprawialem)

a ten samochod ze strzalka to system wewnetrzny, jak jedziesz za autobusem ktory kopci i wlaczysz to to nie bedzie zasysalo powietrza z zewnatrz (w samochodzie nie bedize smierdzialo spalinami autobusu) pod warunkiem ze masz zamkniete szyby oczywiscie

[ wiadomość edytowana przez: Cwikus dnia 2006-04-24 10:20:52 ]

Jesli po włączeniu przełącznika masz na 100% zasilanie na sprężarce, to sprawdź to co pisze Cwikus - podjedz do serwisu z klimą i niech zobaczą, czy masz czynnik chłodzący i wogole szczelnosc sprawdzą. Od czasu do czasu musisz kontrolować (książkowo chyba raz na rok lub dwa) poziom czynnika chlodzącego i oleju (choc nie wiem, czy to nie jest jakas domieszka do tego czynnika), by przypadkiem nie zatrzec sprezarki

A takie pytanko techniczne. Mam podobny efekt jak roka1969, po włączeniu klimy dioda od AC się zapala, ale efektu żadnego. W poprzednich autkach jak jeździłem po włączeniu klimy na wopnych obrotachbyło czuć obciążenie na silniku, a u mnie nic, silnik jak pracował tak pacuje. Czy przy 2.0 tak ma być ??