Poci sie się silnik .Co uszczelnic.?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Uszczelnilem pokrywe zaworów lecz na dole ciagle olej.co musze zrobić zeby było cacy?

  
 
moze usczelka pod głowica Ci padła?
  
 
mozliwe co myslicie zeby po zewnątrz zakleic silikonem? heh
  
 
no z tym wysprzeglikiem to przesadziłes
z pod aparatu Ci tez moze cieknac olej


masz chyba wiadro tego silikonu co?
  
 
no bo cieknie hehe musze to uszczelnić niedlugo .pierw spróbuje mocniej dokrecić ale jak to nie pozmoze to rozbiore aparat zapłonowy i uszczelnie jak nalezy.a co do sprzegla hehe to uwiez mi nie cieknie olej hehe szalenstwo ale dziala
  
 
aparatu za mocno nie dokrecaj--to nic nie pomorze a mozesz gwint zerwac łatwo

do zmiany oringu nie potrzeba rozbierac aparatu
no i tam mozesz dac tego co masz w zapasie czyli silikonu

no z wysprzeglika napewno olej nie cieknie

ps
silikon na uszczelnienu tłoczka wysprzeglika to KIEPSKI pomysł
  
 
dlaczego uwazasz ze to zly pomysł z tym sylikonem? przeciez olej nei cieknie.
  
 
bo napewno nic nie uszczelniłes poniewaz to niemozliwe
płyn wyciekajacy zbiera Ci sie teraz pod osłona-ta harmonijka

  
 
Cytat:
2009-03-10 16:26:22, pawel12356 pisze:
no z tym wysprzeglikiem to przesadziłes z pod aparatu Ci tez moze cieknac olej masz chyba wiadro tego silikonu co?



Popieram, że takie uszczelnienie wyprzęgnika to lekka przesada, takie trochę rzemiosło.
  
 
Cytat:
2009-03-10 16:10:51, Mieszczan pisze:
Uszczelnilem pokrywe zaworów lecz na dole ciagle olej.co musze zrobić zeby było cacy?



Żeby było cacy to raczej będzie trudno. Patrząc na zdjęcie to nie jest wielki wyciek. Niektóre silniki tak mają (np w Oplu czy Daewoo zwłaszcza 1,8 i 2,0), że są usyfione olejem, pomimo że są w pełni sprawne. I pomimo, że nie są ładne to pracują bardzo dobrze. Ty widzę, że zadałeś sobie wiele trudu , żeby silnik ładnie wyglądał (podejrzewam , że nie tylko ładnie wygląda).
A z tym wysprzęglikiem to rzeczywiście nie był dobry pomysł.
  
 
Cytat:
2009-03-11 08:29:12, slawek_p pisze:
Żeby było cacy to raczej będzie trudno. Patrząc na zdjęcie to nie jest wielki wyciek. Niektóre silniki tak mają (np w Oplu czy Daewoo zwłaszcza 1,8 i 2,0), że są usyfione olejem, pomimo że są w pełni sprawne. I pomimo, że nie są ładne to pracują bardzo dobrze. Ty widzę, że zadałeś sobie wiele trudu , żeby silnik ładnie wyglądał (podejrzewam , że nie tylko ładnie wygląda). A z tym wysprzęglikiem to rzeczywiście nie był dobry pomysł.



tez ładnie chodzi bo jak to mowie jak szanuje się samochód to samochód szanuje Ciebie
  
 
a zeby uszczelnic te miejsce koło aparatu zapłonowego to musze wylączyć akumulator?i musze odkrecić tylko 1 sróbe zeby mógł uszczelnić?
  
 
Oglądając zdjęcia, które zamieszczasz na forum doszedłem do wniosku, że powinieneś zacząć od wymiany siłownika sprzęgła i umycia silnika.
Jeśli po jakimś czasie blok silnika znów będzie zarzygany mazią musisz oddać samochód do warsztatu by zmienili uszczelką pod głowicą.
  
 
Cytat:
2009-03-11 08:29:12, slawek_p pisze:
Żeby było cacy to raczej będzie trudno. Patrząc na zdjęcie to nie jest wielki wyciek. Niektóre silniki tak mają (np w Oplu czy Daewoo zwłaszcza 1,8 i 2,0), że są usyfione olejem, pomimo że są w pełni sprawne. I pomimo, że nie są ładne to pracują bardzo dobrze. Ty widzę, że zadałeś sobie wiele trudu , żeby silnik ładnie wyglądał (podejrzewam , że nie tylko ładnie wygląda). A z tym wysprzęglikiem to rzeczywiście nie był dobry pomysł.


no zadał
paluchy ma pewno do tej pory czerwone

sprawny silnik nie ma wycieków
a najładniejszy to taki mocno przykurzony moim zdaniem
co do wycieków-wystarczy zapchana odma(dam sobie reke odciac ze w przewodzie od bloku do pokrywy-tym metalowym-jest pełno syfu) i olej bedzie sie wydostawał wszystkimi mozliwymi drogami...
o uszczelce i wysprzegliku to Kisztan juz powiedział
  
 
czy to o to chodzi?
http://www.allegro.pl/item567769538_daewoo_espero_silownik_sprzegla_nowy_oryginal.html#gallery
Duzo roboty z tego co widze to 2 śróby trzeba odkrecić? olej trzeba spuszczać?
Czy ten wysprzeglik mozna regulowac dokrecić ?

[ wiadomość edytowana przez: Mieszczan dnia 2009-03-11 14:08:30 ]
  
 
2 a nawet jakby dobrze policzyc to 4
PŁYN HAMULCOWY sam Ci zcieknie
nie ma duzo roboty i samemu zrobisz
trzeba potem odpowietrzyc-druga osoba wskazana do wciskania sprzegła
jeden wciska drugi dolewa płynu i dokreca odpowietrznik