MotoNews.pl
2 [126] Pazurki w tłokach, a stukowe (192665/53) - PT
  

[126] Pazurki w tłokach, a stukowe

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Słuchajcie , daje tutaj fotki moich tłoków i powiedzcie mi czy są ok. Czy zrobić je bardziej zaokrąglone , Stachu mi tak radził.

  
 
no troszke bys mógł to pozaokraglać
  
 
I jak panowie, będzie stukać czy nie będzie


  
 
Pewnie nie tylko teraz CI sie zmniejszy stopien sprezania troche
  
 
troszke przecudowane jak dla mnie
  
 
A jaki Ci wychodzi z obliczeń stopień sprężania?
  
 
Mam zamiar uzyskać stopień sprężania pomiędzy 11.5 a 12
  
 
fane, a pod jaki wałek?
  
 
555 oczywiście
  
 
A słyszeliście o tym ?
>> LINK <<
  
 
Powloki izolacyjne, zwlaszcza na denkach tlokow to bardzo dobra rzecz-to nie zaden bajer, byly bardzo polecane np. na scuderiatopolino.com. Problem tylko ze po pierwsze nie sa tanie a po drugie jak kiepsko polozone to moga odpasc i jest kupa.
  
 
ciekawe
  
 
Odgrzbuję pierwszego kotleta, który ma z tym coś współnego

Silnik:
Wał z bisa, lekkkie korby, pazurki na tłokach, wałek 76o,gaźnik dellorto z jawy żużlowej, nanoplex, główka -7mm korekta kanałow i polerka, lekkie koło zam. Czujnik położenia wału przesunięty o ile pozwala na to blaszka po rozwierceniu otworów , breda.

Przy większym obciązeniu silnika jak i w okolicach 4500 obr.min.
pojawia się wyraźne stukowe.

Paliwo 100 okt. V-pover Racing

Potrzebne szybkie lekarstwo.

Do imprezy parę dni a ja nie mam czasu dłubać.
Powiedział mi jeden z gości z górskich że denaturat zmieszany z paliwkiem troszkę pomaga.
Co jeszcze?
Tylko nie piszcie o mniejszym planie i innych modyfikacjach wymagających czasu bo tego czasu już nie ma. Potrzeba coś na jedną imprezę.

Może moduł APE 20FF
... Zmieniona charakterystyka kąta wyprzedzenia zapłonu.
W zakresie od 1000 obr/min. wyprzedzenie jest zwiększone o kilka stopni i osiąga:
- 48 stopni dla dużych obciążeń
- 41 stopni dla małych obciążeń
...

I jakie mogą być skutki jazdy na stukowym po jednej imprezie?
  
 
moduł powinien załatwić stukowe
  
 
Modul o zwiekszonym kacie na pewno nie pomoze tylko pogorszy!!!
Ja bym ten czujnik walu cofnal w strone "fabryki", sprawdzil czy mieszanka bogatsza nie pomoze, poza tym poszukaj w okolicy paliwa lotniczego.

U Chytrosia, w silniku po Mitroku jak byl zaplon nie wyregulowany albo mieszanka to stukowe zrobilo dziure w tloku na 1 lub 2 przejezdzie GSMP (po 3-5 kilometrach).
  
 
Cytat:
2008-11-20 00:05:29, 34 pisze:
Powiedział mi jeden z gości z górskich że denaturat zmieszany z paliwkiem troszkę pomaga.



Etanol ma na pewno większą LO, ale VPower Racing też jest mieszanką z etanolem (bodajże E5). Poza tym toluen (uważaj, rakotwórcze gówno). No i zawsze pozostaje Ci jakiś Avgas.

Cytat:
I jakie mogą być skutki jazdy na stukowym po jednej imprezie?



Posiadanie tłoków... inaczej

r.
  
 
U mnie V power i to z octan boosterem sie sprawdzil przy temp rzedu -3 stopnie. Zalej Av-gas problem zniknie.
  
 
na szyko to podnieś iglice ( jeśli się da ) albo daj większa dyszę paliwową.
  
 
Cytat:
Ja bym ten czujnik walu cofnal w strone "fabryki",


Zacznę od tego

Cytat:
na szyko to podnieś iglice ( jeśli się da


Właśnie jest już w górnym punkcie.


Cytat:
albo daj większa dyszę paliwową.


Mam teraz 135, sprubuję 145 lub 165.
  
 
A ten czujnik rozumiem ze mial wyprzedzac zaplon, po to byl przesuniety? Bo jak mial opozniac to nie ruszaj go