Kable Splitfire -znacie????

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Są takie kable i świece , ponoc wyższa półka . znacie takie cudo???
Bo już widziałem dobre opinie o tych materiałach na innych stronkach samochodowych.
 
 
Swiece mialem w moim Pontiacu, sprawowaly sie bardzo dobrze, kable zaplonowe Splitfire 8.5mm ma w tej chwili moj kumpel i jest bardzo zadowolony. Ogolnie moge spokojnie polecic, chociaz nie wiem jak swiece beda sie sprawowac w Ladzie, w Pontiacach pracuja idealnie
  
 
Konstrukcja silnika samarki jest na tyle uniwersalna,że na pewno beda sie sprawowaly tak jak w Pontiacu
Dzieki
 
 
Nie chodzilo mi o to ze silnik w Ladzie jest "za slaby", tylko o to ze Splitfire moze nie produkowac swiec do Lady, a dobieranie na zasadzie podobienstw moze sie nie sprawdzic . Nawet do mojego silnika nie produkuja Platinium a tylko standard (kable 8.5mm Splitfire'a mozesz kupic z metra wraz z koncowkami, z tym nie byloby klopotu). Natomiast spokojnie moge polecic swiece i przewody NGK teraz zarowno w Pontiacu i w Nivie mam NGK i jest super.
  
 
a może wiecie gdzie takie kable w Wawie kupić ???
ja jeszcze kabli nie zmieniałem odkąd kupiłem nivkę a i pewnie poprzedni właściciel ich nie zmieniał maja już z 5 lat więc wypada kupić nowe
  
 
oczywiscie nie myslaem o eksperymentach z dobieraniem świec i kupiłbym tylko model przeznaczony do mojej Łady. Ale na kable to sie chyba skusze.Jeśłi chodzi o NGK to moje zdanie jest podobne na ich temt jak TwojeSa OK
Paweł
 
 
a wiele takie kable mogą kosztować?z czego one są wykonane,bo teraz mam silikonowe bougicord,ale przymierzam sie do wymiany.
  
 
Bougicord tez mam u siebie i jestm zadowolony!
  
 
ja zmieniam kable średnio co dwa lata i nawet zwykłe, ale nie te ztych najtańszych spisuja sie dobrze. Jeśli tylko kable nie maja przebićia na izolacji lub nie są zaolejone a kapturki nie są popekane to nie powinno byc kłopotów. Myślę o tych splitfire, tylko ze wzgledu na to,ze: na pewno ich jakośc jest dobra,i musze cos kupic wiec wolałbym kupic już coś dobrego. Widziałem tez ostatnio w norauto na Puławskiej w Warszawie kable Championa. Nie wiem czy były oryginalne komplety do ŁAdy ale ceny wahały się w okolicach 130 -150PLN.
Champion zawsze miał chyba dobra renome, wiec powinny tez byc OK
 
 
Przymierzam sie do zmiany kabli, a chciałbym teraz zakupić jakieś z wyższej pułki bo zawsze używałem tych zwykłych silikoniaków

Możecie cosik fajnego polecić ????

pozdrawiam
  
 
Bougicord - ale ich nie mozna juz nigdzie dostać.

Dobre kable sa SENTECH'a.

Zaxiu - silikonowe kable są najlepsze. Zobacz czy tam w Intercarsie czegoś ciekawego nie ma przypadkiem.
  
 
Cytat:
2005-09-25 20:30:00, Leszek_Gdynia pisze:
Bougicord - ale ich nie mozna juz nigdzie dostać. Dobre kable sa SENTECH'a. Zaxiu - silikonowe kable są najlepsze. Zobacz czy tam w Intercarsie czegoś ciekawego nie ma przypadkiem.



Ale ja szukam naprawde dobrych kabli.....a te sentecha mnie nie przekonują...sprawdziłęm cenę i są po około 30 zł. Czyli taki standardzik.
chodzi mi o kable za jakieś 70 - 150 zł......champion itd.
  
 
Witam.
Gdzie mogę kupić dobre kable wysokiego napięcia do Lady??
Sentech i Startech się nie nadają, mam iskrzenie na zaciskach cewki oraz na izolatorach świec.
Adam
  
 

jak będę w sklepie z częściami to zobaczę co polecają tutejsi spece.
Setki tysięcy lad tutaj śmiga, rozmawiam z ludźmi którzy mają Ladzianki i nikt nie narzekał na kable.
  
 
Nie to, żebym sobie problemy wynajdywał, ale siadają mi wolne obroty (falowanie, skakanie i lekka dziura), poza tym coraz gorzej odpala.
Zanim zacznę wymieniać iskrzącą cewkę, pomyślałem sobie, że sprawdzę wpierw porządne kable (bo to łatwiejsze do zrobienia).
Świece mam NGK, palec i kopułka są w miarę nowe. Na benzynie odpala lepiej.
  
 
Kable Master Sport założyłem, przesłane przez kolegę z forum i powiem, że obecnie to r e w e l a c j a.

Żadnego iskrzenia, kopania, falowania wolnych obrotów. Jedynie wciąż można zaobserwować jonizację na izolatorach świec (ale chyba tak już musi być, bo Sentech, Startech, czy Janmor też tak miały). Przy okazji nowe świece Iskra FE 65 PS GAZ założyłem.

Iskrzenie na cewce pomiędzy zaciskami (skręcanymi na śrubki), a środkowym rdzeniem zlikwidowałem zakładając nową cewkę. Tylko, że nowa cewka ma chyba mniejszą energię wyładowania (jakaś słabsza jest). Iskrzenie na cewce powodowało falowanie wolnych obrotów.

Obecnie wolne obroty są stałe, czy jadę w korku, chodzi wiatrak, jest gorąco jak w piecu, czy nie, jest tak samo.
  
 
sprawdz rezystor na palcu, i kondziola przy aparacie.
Ja nigdy nie zaobserwowalem iskrzenia na kablach/cewce, choc nie raz podskoczylem
Cewka moze jest o innych parametrach(moze od zaplonu z hallem)
A kable, coz jakie nowe bys nie wstawil w miejsce starych to bedzie lepiej, to samo tyczy sie swiec.
Zawsze sie smieje jak ktos mi mowi ze zalozyl ngk super bosch sport i dostal 20 koni - bo jeszcze sie nie zdarzylo chyba zeby ktos nowe dedykowane wymienil na sportowe przynajmniej ja nie spotkalem nikogo takiego.
  
 
Z tymi nowymi kablami to niekoniecznie tak słodko jest. Nowe kable Startech były gorsze od używanych Sentech. Janmory natomiast, które wyciągnąłem z zapomnianego pudła były lepsze od wszystkich poprzednich. Problemy objawiały się to nierówną pracą, szarpaniem, zanikaniem wolnych obrotów.

Rezystorek na palcu rozdzielacza sprawdziłem i miał przepisowe ok. 5,3 ohma. Na wszelki wypadek założyłem na moment inny – bez zmian. Kondensatorek zmieniłem (bo miałem w zapasie)i też nie miał wpływu.

Cewka prawidłowa, dedykowana, oporność na zaciskach ok. 3,4 ohma. Nie sprawdzałem jednak oporności pomiędzy obudową, a wyjściem kabla wysokiego napięcia. Tutaj może się kryć ta różnica decydująca o energii wyładowania.

Świece Iskra FE 65 są dedykowane dla Lady, co jest tam dalej napisane nie ma dla mnie wpływu.
Problemy są z tą pipi….. instalacją gazową.