[MKV] Problem z układem kierowniczym

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Niedawno wyrzuciło mnie z zakrętu i uderzyłem z nie małą prędkością w dość wysoki krawężnik. Obejrzałem auto i wszystko wyglądało ok poza skrzywionym drążkiem i końcówką drążka, więc to wymieniłem. Po wymianie mam problem. Otóż na postoju wspomaganie normalnie działa i przy małej prędkości kierownica normalnie odbija natomiast przy wyższych ok 60 km/h wzwyż kierownica kreci się jakby auto nie miało wspomagania i nie odbija na zakrętach. W czym może tkwić problem? Kolega obstawia na maglownice, a ja nie za bardzo wiem. Pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: ALLka dnia 2009-04-09 10:40:43 ]
  
 
Brak lub zły kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy(skrzywiony wahacz/zwrotnica/sanki) uszkodzona maglownica
  
 
Witam. Wahacz oglądałem i wygląda na cały. Jak to najprościej sprawdzić? Pozdrawiam
  
 
Jedyne wyjście to pojechać do zakładu, który zajmuje się geometrią i pomierzyć zawieszenie. A skoro jest to jedyne wyjście, to jest zarazem ono i najprostsze, i najtańsze...
No, chyba, że masz sprzęt do pomiarów geometrii zawieszenia.
  
 
Kierownica nie wraca do swojego położenia pierwotnego w przypadkach kiedy zbieżność jednego z kół jest na dużym minusie lub plusie.

Z tego co wyczytałem to wymieniałeś drążek i koncówkę, czy po tym zabiegu byłeś na zbieżności? Jeśli nie to masz odpowiedź na swoje pytanie.
  
 
Witam. Na zbieżności nie byłem jeszcze ale w przyszłym tygodniu zajadę. Jesli powoli skręcam na postoju w prawo z zawieszenia wydobywają się dziwne dźwięki. Dokładnie nie jestem w stanie określić co to. Pozdrawiam
  
 
Pojedź na zbieżność wtedy skonczy się Twój problem nie wracającej kierownicy.

Jeśli wydobywają się dzwięki i nie jesteś w stanie ich zlokalizować, zrobią to za Ciebie panowie od zbierzności. Dostaniesz listę co trzeba wymienić i po sprawie.