| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
adamesce bylo Espero jest Ope ... Sosnowiec | 2009-04-06 22:49:06
1) felgi z opla beda pasowaly bez problemu jesli dopiero chesz kupic ale jesli masz z vw to nie wiem 2) moga , to ze jest olej w skrzyni nie oznacza ze to nie ona jest powodem 3) masz lpg? , tak czy tak zacznij od elektryki tz swiece, przewody, kopulka, cewka, palec. na moje oko tu nalezalo by upatrywac problemu. |
robertkaluza Klubowy Weteran Daewoo Espero 1.8 LP ... Tychy | 2009-04-06 23:16:14 felgi
ja mam takie felgi jak to vento i pasowały do mojego bez problemu. zadnych pierscieni nie potrzebowałem. P.S. za tytuł wątku to już pewnie Starszyzna Modów sie doczepi
Pozdr. |
seboos Espero 1.5 16V LPG Sosnowiec | 2009-04-06 23:37:02 Jeśli o szarpanie chodzi to potwierdzam adama. To może być przyczyna kabli, kopułki, itp. Sprawdź najpierw tam.
Jak o felgi chodzi to jeżeli pasuje rozstaw śrub to załóż i jak będą luzy podczas jazdy (będziesz słyszał lekkie stukanie - sam tak miałem) to wtedy pomyśl o pierścieniach. |
pasiek Member Klubu Espero było espero, jest oc ... Lubsza | 2009-04-07 07:30:43 Felgi od VW mają o 0,5 mm większy otwór centrujący. Przy stalówkach raczej nie powinno być problemu, ale w alusach już może, bo gniazda na śruby są bardziej odsunięte od powierzchni stykowej z bębnem/tarczą.
Ja właśnie posiadam takowe felgi (zdjęcia w profilu), wystarczyło tylko odkręcić i z powrotem dokręcić śruby i koło ustawiało się lekko inaczej co powodowało drgania na kierownicy, które ustawały po jakiś 3 miesiącach jak „starły/ułożyły” się opony. Po ponownym odkręceniu i przykręceniu koła sytuacja się powtarzała. Pomogły mi dopiero „pierścienie” z cienkiej blaszki i teraz mam spokój.
|
robertkaluza Klubowy Weteran Daewoo Espero 1.8 LP ... Tychy | 2009-04-07 16:00:52
a jak drgała ta kierownica? całyc zas czy tylko przy większych prędkościach? bo mi drży miedzy 110 a 130km/h i wywazanie nie pomaga. kto wie... moze to przez to
Pozdr. |
kisztan Klubowy Weteran Ford Focus i jeszcze ... Łańcut | 2009-04-07 16:54:26 Dlatego w takich przypadkach potrzebne jest doważanie kół na samochodzie. |
pasiek Member Klubu Espero było espero, jest oc ... Lubsza | 2009-04-07 22:45:47
Właśnie mniej więcej w tym przedziale prędkościowym pojawiały się drgania. Można pokusić się by było o roztoczenie otworu centrującego i wstawienie „normalnych” pierścieni, ale to są koszta.
Doważanie to jedno, a niesymetryczne ustawienie koła (bicie) to drugie. |