| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2009-03-27 22:16:54 Tak by wszyscy na gotowe chcieli, a nie da sie już pomyśleć? Idź na skład i kup profil (tu jest chyba 40x60) ale nie musi być taki sam przecież, ja mam 60x60. Co do wymiaru A, widzisz chyba że jest w połowie wysokości narożnika więc jaki problem jest to tam odmierzyć? A swoją drogą radzę spawać jak silnik już jest na miejscu żeby nie wyszły jakieś kwiatki po drodze. Ponadto nie musisz wszystkiego robić stricte tak samo jak posiadają inni, wymiary mają sporą tolerancję, zawsze sobie możesz wyregulować co nieco. |
Tybek F&F MEMBER 126p 1.1SPI+ 2x125p ... Wieluń | 2009-03-28 09:58:30
O właśnie, ja np. zrobiłem całkiem inaczej no i jak sam już pewnie wiesz- maluch maluchowi nie równy, także bezpieczniej będzie gdy motor będzie już na aucie, zawsze możesz go później ustawić, a nie wyrywać sobie włosy z głowy bo miską trzesz po ziemi albo filtr powietrza Ci się nie mieści |
DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2009-03-28 11:28:12 Ja też nie wyjmowałem silnika przy zdejmowaniu głowicy, odkręciłem tylko belke od silnika |
lukaszc (S) Furious Moderator ![]() 5x126 Cracovia | 2009-03-28 14:50:39 ale mnie wkurzają takie odpowiedzi , jaki problem jest z napisaniem odpowiedzi na zadane pytanie i koniec , męczycie tak czasami że aż żal |
DAWCY 126 1242ccm Żywiec (Bystra) | 2009-03-28 17:14:27 Poprawka u mnie profil ma 40x40, w planach było 60x40 ale przecież dobrego sie nie poprawia A wymiar "A" u mnie to 15cm |
jacol_placol F&F Wolny Słuchacz :) 126p 1,2mpi, Octavia. warszawa | 2009-03-28 17:32:21 Ok sorki. Dorób bele ja k bedziesz miał motor spięty ze skrzynka. |