| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
mody1982 Ford escort Rydułtowy | 2009-04-02 09:28:58 Witam!
Mam problem.Rano otworzyłem pilotem auto bez problemu natomiast jak dojechałem do pracy i chciałem zamknac drzwi pilotem to zamki sie zamknely i od razu otworzyly. Próbowałem zamknąć kluczykiem efekt ten sam. Odłączyłem centralke bez zmian nawet siedząc w środku próbowałem zamknąć i też się nie dało. Nie wiem co może być przyczyną ze central nie działa jakies pomysły? Prosze o pomoc bo stoje pod chmurką (
Pozdrawiam i z góry dziękuję [ wiadomość edytowana przez: RemikGT dnia 2009-04-02 10:50:36 ] [ powód edycji: brak nazwy modelu mk.. ] [ wiadomość edytowana przez: RemikGT dnia 2009-04-02 10:50:51 ] |
xplosiv Ford Escort Gdańsk | 2009-04-02 10:22:28 masz taki objaw jakby któryś z zamków w drzwiach się zaklinował lub masz zwarcie i cały czas idzie impuls na otwieranie. czasami sie tak dzieje zimą kiedy jeden zamek zamarznie, zamykasz a zamki sie zaraz otwierają. sprobuj kolejno odłączać poszczególne drzwi, zobaczysz gdzie lezy problem |
groobyg2 Sympatyk FEFK Mondeo mk4 Grupa | 2009-04-02 10:24:37 sprawdz czy wszystkie drzwi dobrze sa domkniete |
mody1982 Ford escort Rydułtowy | 2009-04-02 10:40:36 odłączałem kolejno drzwi i okazało się że problem jest w drzwiach przednich paseżera wieć czeka mnie rozbiórka drzwi a czy może to mieć jakiś związek że tam też jest siłownik sterujący (centralny oryginał - ja nie montowałem) bo jak przekręcalem kluczykiem to też centralny zamykał wszystkie drzwi. Jeśli chodzi o zamarzanie to raczej odpada bo to stało się dopiero dzisiaj a mrozów już nie ma Dzięki Xplosiv za podpowiedź.
Groobyg2 drzwi napewno są dobrze domknięte to sprawdzałaem kilka razy ) |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2009-04-02 12:27:56 zaciął się zamek, siłownik, lub linka od klamki wewn. Tak się dzieje często na mrozie jak piszą koledzy... ![]() |
mody1982 Ford escort Rydułtowy | 2009-04-03 09:33:14 dokładany był tylko radio sterownik (alarm)
Rozebrałem wczoraj te ustrojstwo w drobny mak i okazało się że na jednym kablu jest podawany impuls minusowy a na drugim jest cały czas plus czyli nie zmieniają sie biegunowości na kablach żółto czerwonym i białym. Tylko dziwi mnie to że jak odłącze wtyczke z tych jednych drzwi to pozostałe się zamykają bez problemu. Czy może być to wina skrzynki bezpieczników czy może być to gdzieś na kablach bo ostatnio mi się cuda dzieją z elektryką najpierw światła przestały świecić musiałem mostkowąc kabel później wyłącznik kraćowy nie masował też kabelek mostkowany a teraz central |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2009-04-03 09:55:11 drzwi są podłączone równolegle do sterewnika, więc odłączenie jednych nie wpływa na pozostałe, ale jak jedne blokują, to inne też nie zadziałają. |
mody1982 Ford escort Rydułtowy | 2009-04-03 10:01:15 czyli może być uszkodzony sterownik zamka ?? gdzie go szukać ?? bo centralka z alarmu napewno jest dobra bo daje na zmiane + i - |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2009-04-03 17:08:18 |
kcprski Sympatyk FEFK NCC-1701-E Gdynia | 2009-04-03 17:55:15 Jak to co: mistyfikacja |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2009-04-03 17:58:40
a może sabotaż Jacka Kurskiego... |
Blazey Ford Escort mk VII Oława/IJsselstein | 2009-04-03 18:00:27 A to nie jest oryginalny sterownik radiowy? |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2009-04-03 18:25:56
tak czy owak steruje zamkami |
Blazey Ford Escort mk VII Oława/IJsselstein | 2009-04-03 18:39:10 Właśnie nie tak, czy owak... Jak nie ma oryginalnego sterowania radiowego, to nie ma też żadnej centralki.
poza tym autor ma do sterowania alarm podłączony. Osobiście nie spotkałem się z takim wynalazkiem. I coś strasznie dużo przewodów do tego idzie. Wygląda bardziej na jakiś alarm, choć napis na skrzynce nie pozostawia wątpliwości. A ma ktoś schemat do tego? |
tpodsiadlo Escort Mk5 Ostrowiec | 2009-04-06 02:02:56 centralki od zamkow nie ma, zamki sa sterowane plusami - tzn jest kabel ktory idzie do kazdego zamka zamkajacy - jak podamy na niego + to powinno sie wszystko zamknac. analogicznie z kabelkiem otwierajacym. caloscia steruja silowniki w przednich drzwiach. oprocz wymienionych juz usterek moze byc jeszcze zwarcie przewodu otwierajacego do plusa. |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2009-04-06 10:28:25
a te zdjęcia niżej to co? Oczywiście z reguły jest tak jak piszesz... |
zenq Sympatyk FEFK ![]() Knight Industries Two Thousand | 2009-04-06 11:25:01 surec, tez to mam u siebie, orginalny central przerzucony z mk6 cabrio. z tym ze ja mam napis PATS, czyli jakby cos od immo tam tez siedzialo wogole to z auta ktore malo fabryczny alarm, choc ten jest akurat w oddzielnej puszce przykreconej do sciany grodziowej pod deska rozdzielcza, ale maja miedzy soba jakies polaczenia. z ciekawosci sprawdze czy po odlaczeniu tego central nadal bedzie chodzil.
dopiete tez do tego byly czujniki na wkladkach zamkow z drzwi, choc ja ich nie przerzucilem bo sie wkladki lekko roznily i nie chcialo mi sie skladac z 2. zastanawiam sie czy to nie mialo czegos wspolnego z podwojnym ryglowaniem, ale nijak nie chce mi to dzialac u mnie (te czujniki przekrecalem recznie )
a i ciekawostka - mk6 cabrio z fabrycznym alarmem kluczykowym posiada dodatkowy czujnik otwarcia schowka zalaczajacy alarm
----------------- ----------------- "eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury, ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... " (on-driver) spot małopolski: "(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta." ----------------- [ wiadomość edytowana przez: zenq dnia 2009-04-06 11:26:31 ] |