[127]Coil Over Kit

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Wytworzylem cos takiego do swojego fiata 127. Narazie jest seryjna sprezyna, ale jak znajde lepsza to bedzie mozna ja w latwy sposob zalozyc. Amortyzatory sa standardowe tyle ze zregenerowane i utwardzone.




Zalozylem to do samochodu i dziala dobrze. Nic nie puka, nie stuka.
Jeden z bledow, ktory popelnilem to brak drugiej nakretki do kontrowania.

Gigi
  
 
zajebiste. ja wlasnie jestem w trakcie tworzenia czegos takiego na przod do malana zamiast resora
  
 
co to w ogóle jest i do czego służy?
  
 
jak to co? gwintowany zawias
  
 
woow niezła robota!!! przybliż koszta ile Cie to wyniosło i przede wszystkim jaki zakres wysokosci jest teraz??
  
 
a ten gwint na amorze nie puści?
  
 
wypas
skąd wzioles taki gwintownik ????????????????????????
  
 
no w końcu coś ciekawego to może troche szczegółów od strony technicznej jaki gwint z czego nakrętki i gdzie robiłeś podkłądki pod sprężyny bo wygięte fachowo
  
 
Cytat:
2005-07-10 23:53:25, MUSEL pisze:
wypas skąd wzioles taki gwintownik ????????????????????????

myślę, że to było robione na tokarce

a podkładki pod spręzyny możnaby wziąć z seryjnej kolumy chyba
  
 
No ladnie ladnie pokarz zamontowane na samochodzie fotki jak to siedzi, tez mi sie wydaje ze to na tokarce bylo robione iz e chyba by sie przydala jeszcze nakretka kontrujaca.
  
 
aaa.. to wiem, że gwintowany zawias =)) Nie wiedziałem tylko co oznacza coil over kit =)
Rzeźba niezła, podoba mi się coś takiego
  
 
Jak to robilem. Na poczatku oddalem amortyzatory do regeneracji i utwrdzenia. Kosztowalo to 150 zl bo byly nie rozbieralne i trzeba bylo roztoczyc i dorobic nakretke. Potem zaczelem szukac rury. Rura jesli dobrze pamietam ma srednice 50 i dosyc gruba scianke.
Amortyzator i rure oddalem do tokarza, stoczyl postawke, nagwintowal rure i dorobil pierscien (nakretke). Rura jest grubsza od amora wiec zostaly dorobione dwa pierscienie (gorny z zatoczeniem), spasowane "na wcisk". Za to tokarz wziol 150 zl.

Dorobilem tez tuleje, ktora zostala przyspawana do podstawki i nastepnie obrobiona na tokarce.Wiadac to na tym zdjeciu.

Nakretka ma zatoczenie i wchodzi w tuleje przyspawna do podstawki.
Czy to wytrzyma?Narazie jest w trakcie testow.
Niemam zdjec obnizonego samochodu bo jeszcze tyl musze zwalczyc.

Gigi
  
 
wywal resor z tylu i zrob sobie 4 gwinty
  
 
Cytat:
2005-07-11 11:44:10, ZoLt4R pisze:
wywal resor z tylu i zrob sobie 4 gwinty



Myslalem nad tym. Mam juz nawet takie krotke sprezynki. Tyle ze boje się ze gorne mocowania amortyzatora nie wytrzymaja.
  
 
pomysl przedni, podoba mi sie tylko pomysl nad geometria zawiechy przy maxymalnej glebie i tym, jak wzmocnic podluznice, zeby nie popekaly
  
 
ile piór jest z tyłu w 7 ? 2?
zostaw jedno i wstaw sprężyne -pamietając o niewielkiej ilości miejsca - dystans .
  
 
Ja juz chyba pół roku zabieram się za wykonanie czegos takiego do malucha, ale ciagle nie mam czasu nawet na zrobienie pomiarów amorka, a co dopiero skonstuowanie takiej zawiechy, ale juz nidługo bede miał trochę wiecej czasu to zrobie pomiary i zaczne działać.

Coil Over jest naprawde profesjonalnie zrobiony, przynajmniej tak wyglada, naprawdę gratuluję zaparcia i pomysłowości.
  
 
O zesz ty w dupke - brawo za wykonanie!!!! Wyglada calkiem profi
  
 
No cóż mam powiedzieć......Miazga;] Pomysłowośc ludzka nie zna granic;]
  
 
A co o tym myślicie?