Oryginalny gaz w omedze B 2.0

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
panowie mam pytanko czy do jakichkolwiek typow omeg B i gdziekolwiek na swiecie montowano fabrycznie instalacje gazowe i to na wtrysku ,--> bo akurat spotkalem taki egzemplarz z 95r za 26 tys w stanie idealnym i jestem ciekawy czy to tylko dobry bajer czy prawda

nie chce robic z forum targu tylko z ciekawosci pytam o ten gaz bo jest to na serio interesujace

whisky--> power of disel

[ wiadomość edytowana przez: disel dnia 2003-04-13 18:16:24 ]
  
 
Disel nie myśl sobie że jaj sobie robię ale w Omedze wszystko jest "oryginalne" w tym drugim znaczeniu tego słowa
  
 
Osobiście wątpiłbym w "oryginalność", flagowe auto Opla, kandydujące do drona luksusowych limuzyn i instalacja gazowa? No chyba, że jaliś ekscentryczny milioner dla ubogiej służącej zamówił za wieloletnią służbę. W tej klasie aut raczej klient nie zawraca sobie czymś tak przyziemnym jak koszty paliwa.
  
 
Nie do końca musi chodzić o oszczędność na paliwie Janusz. Jedyny nie sprzedany jeszcze angielski producent luksusowych aut (nazwa mi wyleciała bo to egzotyk jest) fabrycznie montuje instalkę i dwa 80-litrowe zbiorniki w bagażniku - po to by zwiększyć zasięg auta do ponad 1000km. Autko ma chyba ok. 6 litrów pojemności i koszuje coś koło 100.000 Euro - więc tu chyba nie chodzi o oszczędność.
Pozdrófka
  
 
Oprócz PL to tylko w Holandii i może w Belgii takie wynalazki są popularne. I na te kraje bym stawiał.

Pzdr.

-----------------
Benzinový 3,6litrový vidlicový šestiválec
  
 
Jeśli tak mowicie, to uznaję wasze argumenty. Nie ukrywam, że chętnie wszedłbym w posiadanie autka z zamontowaną przez fabrykę instalką gazu. Zawsze to cco innego, nie ma problemu ze zbiornikiem w kufrze, poza tym mam wrażenie, że fabryka daje lepsze warunki co do poziomu technicznego, bądź co bądź dysponują zapleczem badawczym i doświadczalnym. Nasi spece od gazu są nierozpoznawalni i jakoś nie potrafię nabrać wiary w ich wiedzę. Poza tym mam wrazenie, że nasze kochane państwo robi wszystko, aby "gazownikom" przestało się opłacać korzystanie z LPG. W ciągu ostatnich miesięcy cena wzrosła znacznie, jeśli tak dalej pójdzie, to czuję, że ciężko będzie "odjeździć" inwestycję w instalację.
  
 
Provo masz racje autko bylo z holandii , no a bezposredni wtrysk gazu niczego sobie
  
 
Młody coś mi kiedyś opowiadał o podwójnych zbiornikach pół benzynka pół gazik właśnie z holandii. W opcjii była też dodatkowa rura w kokpicie od faji wodnej ( a to już żart)
  
 
Jedyne co moze byc i bylo cos takiego, to mozliwosc zinstalowanie gazu przez dilera, po uprzednim zlozenie zapotrzebowanie przez klienta. Tak to sie robi w ekologicznej holandii i belgii. Jednyna kraje gdzie montuje sie gaz nie z wzgledu na ekonomie lecz srodkowisko, w trosce o ich sery i itp. Instalacje sa na wysokim poziomie, poniewaz byly dobierane dla danego modelu oddzielnie i jest pod to montowany specjalny komputer ktory wspolpracuje ze wszystkim co tylko jest mozliwe do wspolpracy, nawet dobiera dawke gazu zaleznie od obciazenia silnika. Cos takiego chcialbym miec, to jest warte zachodu ale i uwagi podczas zakupu, bo koszty napraw moge byc spore (instalka jest dla konkretnego modelu i malo kto potrafi to naprawic)


  
 
witam wszystkich - jestem szczesliwym posiadaczem omegi z seryjnym - FABRYCZNIE - montowanym gazem a nie u dilera - wprawdzie to omega A 2,0 rocznik '91, ale rzeczywiscie jest tam tak jak mlody mowil z podzielonym zbiornikiem paliwa na gaz i benzyne, i jest to wielopunktowy wtrysk. I moze przy okazji ktos wie jak ja odpalic z gazu - bo mi pali automatycznie z benzyny i tylko wtedy gdy jest przynajmniej 5 litrow waszki w baku (przełącznik gazu dwupozycyjny). I druga rzecz to taka, ze wczoraj nagle silnik dostal bardzo wysokich obrotów, po zgaszeniu nie chcial zapalic(to byo wieczorem), rano zapalil, ale znow sie historia powtorzyla......Jesli ktos ma pomysl to bym byl wdzieczny za rade.....
  
 

Witam

Ja również jestem posiadaczem Holenderskiej instalacji gazowej
nazywa się to NECAM 3G , była montowana przez dilera w Holandi
pod zamówienie klijenta.Facet który zakłada gaz powiedział że rewelacja(ale nie ma baku dzielonego na dwie części).Nieczuć różnicy miedzy jazdą na gazie , a na benzynie.Jeżeli chodzi o serwis to pytałem w serwisie i powiedzieli mi że nie ma problemu z przeglądami i naprawami( przegląd kosztuje 250zł)Wtej chwili montują już NECAMA IV generacji kosztuje to około 6,5tys zł.
Moja instalka jest z 1996 roku i sprawuje się nienagannie(odpukać)
jestem z niej bardzo zadowolony .
Nara
Grzegorz
  
 
Też kiedyś w komisie zetknąłem się z Omesią przy której podkreślano posiadanie oryginalnej fabrycznej instalacji gazowej. Uważam jednak że to inwestycja bardzo ryzykowna. Ewentualne awarie i usterki mogą wymagać sporych nakładów finansowych lub nawet byc niemożliwe do usunięcia w danym regionie kraju. Jak wiemy większość "polskich" instalek to włoskie produkty i trudno znaleźć potem warsztat wiedzący coś o Holendrach. Dobrze jeśli się uda, jednak na forum LPG słyszałem o kłopotach z serwisem z takimi instalkami.
Jeśli chodzi zaś o "fabryczność" instalacji to sądzę że chodzi o to że zainstalowana została ona przez dilera. Holandia to bogaty kraj i nie sądzę by tak jak u nas szukano najtańszego garażu by naprawić auto!