[MK ALL] Wydech nieszczelny?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Wymieniłem ostatnio tłumik końcowy bo sie rozsypał. Zapłaciłem prawie 250 zł za tłumik BOSAL. W srodku jak sie jedzie to prawie nie buczy ale na zewnatrz na wolnych slychac metaliczny pogłos. W trakcie mocniejszego przyspieszania, np gdy wcisne gaz o 10 cm wiecej, lub podczas jazdy pod gore, ruszania na pograniczu pisku słychać taki metaliczny pogłos /cykanie wyechu. Slychac to gdzies z przodu. Tlumik wymieniony, srodkowy byl ok, mial dziurki ale pospawalem je, hatalizator szczelny. Co mi zostaje?


[ wiadomość edytowana przez: Miro dnia 2009-06-23 10:42:15 ]
[ powód edycji: korekta tytułu ]
  
 
Cześć. Miałam podobnie sprawdź dobrze te złącza może gdzieś wydmuchało uszczelkę albo jak u szwagra w katalizatorze siatka poszła.Wiem co baba może wiedzieć ale może pomogę......
  
 
Moze baba powiedziec, moze ok sprawdze
  
 
wleźć pod auto i nasłuchiwać gdy 2 osoba doda gazu
radze na zimnym silniku to robić
wjeechać na jakiś krawężnik lub cos podobnego jedna stroną auta
  
 
no wlasnie tak robilem ale to sie tak nosi ze nie wiadomo skad
  
 
Dlatego najlepiej na kanale pomału i spokojnie. Można nawet przykładać dłoń bo to dmucha. Tylko ostrożnie bo ja się tak sparzyłam.
  
 
wlasnie jakby dmuchało to by był bas. To cyka wiec sprawa moze byc nie wiem katalizator/uszczelka pod kolektorem sam nie wiem
  
 
To przysłuchaj dobrze katalizator. jak masz gdzie to wjedź na kanał i posłuchaj weź drugą osobe niech dodaje gaz. Może być to. Nie wiem może się mylę. ale sprawdzić można. Pozdrawiam.
  
 
sprawdź też czy wydech nie dotyka nigdzie osłony
może obcierać o nią
  
 
podepnę się pod wątek...
Czy ktoś z Was wymieniał flansze pomiędzy katem i środkowym tłumikiem? Nie mogę dociągnąć i puszcza na uszczelce.
Są takie flansze na allegro:
KLIK
ale mogę sobie też sam wyciąć...a może sa inne rozwiązania?
  
 
Możesz spróbować zluzować wydech - odpiąć go tak, żeby nie stawiał oporu jak będziesz skręcał. Może gdzieś krzywo idzie - nie równo w stosunku do flanszy z uszczelką i będzie puszczał spaliny.
Odpinasz tą stronę z której masz nieszczelność.
  
 
Cytat:
2009-06-23 07:39:06, przemkowal pisze:
Możesz spróbować zluzować wydech - odpiąć go tak, żeby nie stawiał oporu jak będziesz skręcał. Może gdzieś krzywo idzie - nie równo w stosunku do flanszy z uszczelką i będzie puszczał spaliny. Odpinasz tą stronę z której masz nieszczelność.


wydech jest na gumach, więc raczej się ustawia bez problemu...
  
 
a tłumiki jakieś polecacie może (normalne, odpowiedniki orginału)?
  
 
Cytat:
2009-06-23 08:21:53, surec pisze:
wydech jest na gumach, więc raczej się ustawia bez problemu...


Pod warunkiem, że któraś z nich nie jest na maksa naciągnięta.
  
 
Cytat:
2009-06-23 07:27:02, surec pisze:
podepnę się pod wątek... Czy ktoś z Was wymieniał flansze pomiędzy katem i środkowym tłumikiem? Nie mogę dociągnąć i puszcza na uszczelce. Są takie flansze na allegro: KLIK ale mogę sobie też sam wyciąć...a może sa inne rozwiązania?



To samo robie u siebie - tzn szlifierka i staram sie zniwelowac nie rownosc + nowa uszczelka+ mazidlo do wydechow