| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Pisiek F&F Sympatyk K-shell wola filipowska | 2009-04-27 20:53:04 do KJSow najlepszy jest 555 bo ciągnie z dołu, tyle ze musi miec odpowiedni stopien sprezania , a planując głowice 2mm takiego napewno nie uzyskasz |
Tybek F&F MEMBER 126p 1.1SPI+ 2x125p ... Wieluń | 2009-04-27 22:05:27 Tutaj powinieneś znaleźć odpowiedź KLIK |
swedish Pleszew | 2009-04-27 22:29:03 Niestety coś nie tak z linkiem nie chce się otworzyć ![]() |
Wariad Fiat 126p fl Sosnowiec | 2009-04-27 23:41:54 Kolego a wiesz co to jest wyszukiwarka?? było już poruszane kilka tematów a niedawno nawet o wałku 555 a tak pozawym to na stronie Zurawia jestTytuł strony
a tak pozatym to sam sobie odpowiedziałeś na pytanie czemu ci się dławi bo mieszanke ma dla sryjnego silnika o mocy 24(okolo) (bo nigdy nie wiesz na ile trafisz )pomodz gaźnik i głowice na tyle ile pisze w instrukcji pod konkretny wałek i tym mnie się wydaje że trzeba się kierować i tak jak mówili już dużo wcześniej koledzy z forum trzeba robić silnik pod konkretny wałek. pozdro[ wiadomość edytowana przez: Wariad dnia 2009-04-27 23:50:09 ] |
Tybek F&F MEMBER 126p 1.1SPI+ 2x125p ... Wieluń | 2009-04-28 15:09:02
Link działa i pod linkiem jest pomysłowa wyszukiwarka, która napewno zasypie Cię masą wątków na interesujący Cię temat |
P1WRC Pleszew | 2009-04-28 20:43:30 Pisiek to na ile by trzeba splanować tą głowicę, bo mam podobny dylemat co Swedish. I czy można teoretycznie określić żywotność silnika po takich przeróbkach ? |
qbara F&F MEMBER fiat 126p chrzanów | 2009-04-28 21:10:51 4,5 do 5,5mm, żywotnośc zależy od spasowania wszystkich elementów oraz jak sie dba o dany motor, a wogóle to jak do sportu auto to cza liczyc sie z tym ze czasami sie cos urwie bo to juz tak jest |