Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2009-02-12 21:16:16 jak coś to mam do sprzedania mocne 903, jak nie chcesz gaźnika to możesz przerobić to raz dwa. |
![]() ree Fiat 126p szczecin | 2009-02-13 19:08:30 Co do remontu 903 to mnie to kosztowalo okolo 1000pln bez robocizny (robilem sam, z pomoca znajomego mechanika). W sklad tego remontu wchodzilo tulejowanie bloku, pierscienie, glowica i troche dupereli. Nie robilem panewek i szlifu walu bo kolesie pomierzyli i powiedzieli, ze jest bdb. Silnik po remoncie chodzi bdb skonczylo sie dymienie z odmy. Auto bez wiekszego problem rozwija 140km/h (tzn jeszcze sie rozpedzalo, ale ja sie niechce zabic).
Co do roznicy w mocy to wydaje mi sie, ze wynikaja one z ekologii. Inne normy byly dla 903 inne dla 899. |
marcin126 F&F Sympatyk 126p Drzemlikowice k.Oławy/Wrocław | 2009-02-13 21:07:14 Jak koledze mało mocy to proponuje zapodać 1.1 lub 1.2 ![]() |
rosck Z Poznań | 2009-02-14 00:08:31 ekologia czy coś tam ale 889 ma chyba mniejszy st. sprężania..... |
![]() CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2009-02-14 00:53:38 fakt faktem, jak chcesz uzyskać z903 ten sam moment i moc co z 1,1 seryjnego to trzeba trochę wydać, niestety ![]() ale sa też tego plusy, moją inspiracja od zawsze było 850TC i 1000TC i uwierzcie mi bądź nie. nie rezygnował bym z tego projektu, gdyby nie zaplecze warsztatowe, którego niestety nie posiadam i czas... którego niestety co raz mniej ![]() |
![]() pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2009-02-14 01:24:09 1,1 to zupełnie inny silnik nie będzie pasował ani do flanszy, ani na mocowania.
899 natomiast powinien pasować idealnie, aparat w 903 jest w bloku więc raczej głowica nie ma nic do rzeczy. Nie jestem pewny ale otwór chyba nie jest trwale zaślepiony. Cechu nie pier... ![]() |
jacol_placol F&F Wolny Słuchacz :) 126p 1,2mpi, Octavia. warszawa | 2009-02-14 12:30:21 Otwór w bloku 899 nie jest na stale zaślepiony jest tam brok. Jak chcesz sie pobawic i przerobić na aparat nic trudnego z 900 nie pamietam tylko tam trzeba walek przełozyć który jest napędzany od pompy oleju. Wałek jest dłuższy z wielowpustem do aparatu. |
wojju e30 325i / xt600e Krakow | 2009-02-14 13:40:23 panowie co jeszcze potrzebuje do 899 zeby go podmienic z 903? wiazke z kompem to juz wiem, cos jeszcze? cewke zaplonowa, stacyjke, skrzynke bezpiecznikow, rozrusznik? kompa trzeba rozkodowac, zrobi to elektryk samochodowy? chyba wiekszosc osprzetu powinna pasowac od 903? pozdrawiam |
![]() pavlus (S) Furious Moderator 126p | 125p Kraków | 2009-02-14 18:26:42 przełóż napęd aparatu, gaźnik i dołóż el. pompę paliwa i po problemie. |
rosck Z Poznań | 2009-02-14 18:54:23 zamiast się bawić z aparatem zapłonowym lepiej dać od razu digiplexa i 2 cewki 2biegunowe i mamy bez babrania się w oleju heh |
![]() grnb 126 racibórz | 2009-02-14 18:54:55 ja bym wsadził 899 na wtrysku wywalił klatke i mozesz spokojnie konkurować z mocnymi 650. niezawodność jaką uzyskasz jes ważniejsza na kjs od tej wirtualnej mocy 5km (wirtualnej bo to tylko na dobrze wyregulowanym gaźniku). a jak chcesz poświrować bez wzgledu na klasę to 1.1/1.2 i masz małą rakietkę(wtedy klatke bym zostawiał lepiej) |
wojju e30 325i / xt600e Krakow | 2009-02-14 19:52:11 decyzja co do 899 juz zapadla, teraz musze tylko skompletowac czesci, goly silnik mam w sumie juz zaklepany, chyba wiekszy problem wg mnie to komp i wiazka, komp jest do dostania bez problemu tylko nie wiem jak wyglada sprawa rozkodowania, ciezko bedzie znalezc wiazke i zastanawiam sie czy dam sobie rade sam z podlaczeniem, klatka rzeczywiscie pojdzie narazie w odstawke bo wybadalem troche konkurencje i roznica wag wynosi ponad 100kg , w moim klocu doszla tylna klapa z laminatu i poluje na tylne poliweglany ale gdzie moge jeszcze odzyskac troche kg to juz nie wiem, przodu za bardzo nie chce odciazac zeby to jakos skrecalo, aha i jeszcze pytanie odnosnie pompy paliwa, podobno przy zmianie z 903 na 899 trzeba albo przerabiac pompe w baku albo zastosowac pompe zewnetrzna, prawda to? pozdro |
4xtrim SEICENTO rybnik | 2009-02-14 20:20:26 Jezeli kupisz kompa z CC to niema problemu z codem,poprostu go niema.A co do wiazki to ja do swojej pandy przerobiłem z punto1,1. |
wojju e30 325i / xt600e Krakow | 2009-02-14 21:05:27 tutaj koles nie daleko mnie sprzedaje takie kompy z cc900 i pisze ze sa z immo, to jak to w koncu jest : http://www.allegro.pl/item554255371_komputer_fiat_cinquecento_900_iaw_6f_s0.html |
![]() killer126FL F&F Sympatyk 126p 1100ccm Gdańsk | 2009-02-15 09:55:48
jest tak, że starsze cieniaski nie mialy, a nowsze i seje już miały ![]() Z 899 tez sie da troszke wycisnać. Proponuję dobry uklad wydechowy (nie koniecznie mocno odetkany jezeli bedziesz mial seryjny waleczek) + rozsądny układ dolotowy (zimne pow z kratki) + mocniej podlany czip i 50kuni wypluje na rolkach ![]() |