Lovati i bols, za bogato

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Założyłem ostatnio blosa i wymieniałem parownik na lovato.
Zauważyłem podczas regulacji że na wolnych jest za bogato, wydaje mi się że, przy obciążenu też za bradzo. Sonda 0-1 i przy obciąeniu ok 0,75 to samo albo i więcej jest na wolnych. Nie wiem za bradzo jek wyrególować parownik i prosił bym i pomoc, mała śruba na blosie wogóle nie reaguje.
  
 
Może za mocno rozkręciłeś parownik? Dobrze by było też wiedzieć w jakim aucie i z jakim silnikiem te lavato i blus siedzą.
  
 
Sonda może mieć też złe wskazania i wtedy regulacja jest bez sensu.
Ja mam dwie sondy, i dwa wskazniki AFR więc powinny wskazywać tak samo, ale jedną sondę wymieniłem na nową i wskazania różnią się o 1 diodę.

Ale BLOS nie wymaga jakiejś super dokładnej regulacji bo to jest mechaniczny gaźnik, i trzeba się z tym pogodzić.

Reduktor trzeba zakręcać do czasu gdy gazu zacznie brakować, czyli autko się przymuli, i wtedy lekko odkręcić aż będzie dobrze.

Sruba jalowych na blosie zakrecona, zato sruba bypassu na reduktorze lekko odkrecona.

Duza sruba na blosie odkrcona ~2 obr, juz nie pamietam, ale duzego wplywu jakos nie zauwazylem.

Wskazania mam takie że przy spokojnej jeździe są czerwone-żółte ubogie, przy przyspieszaniu przechodzi przez zielone na żółte bogate, przy mocnym przyspieszaniu na czerwone bogate.
Wszystko ładnie pracuje i jestem z BLOSOWNI bardzo zadowolony.

Na początku tylko miałem problemy z zalewaniem gazem przez to że zabardzo rozkręcałem reduktor.