blue827 Biłgoraj | Sonda może mieć też złe wskazania i wtedy regulacja jest bez sensu.
Ja mam dwie sondy, i dwa wskazniki AFR więc powinny wskazywać tak samo, ale jedną sondę wymieniłem na nową i wskazania różnią się o 1 diodę.
Ale BLOS nie wymaga jakiejś super dokładnej regulacji bo to jest mechaniczny gaźnik, i trzeba się z tym pogodzić.
Reduktor trzeba zakręcać do czasu gdy gazu zacznie brakować, czyli autko się przymuli, i wtedy lekko odkręcić aż będzie dobrze.
Sruba jalowych na blosie zakrecona, zato sruba bypassu na reduktorze lekko odkrecona.
Duza sruba na blosie odkrcona ~2 obr, juz nie pamietam, ale duzego wplywu jakos nie zauwazylem.
Wskazania mam takie że przy spokojnej jeździe są czerwone-żółte ubogie, przy przyspieszaniu przechodzi przez zielone na żółte bogate, przy mocnym przyspieszaniu na czerwone bogate.
Wszystko ładnie pracuje i jestem z BLOSOWNI bardzo zadowolony.
Na początku tylko miałem problemy z zalewaniem gazem przez to że zabardzo rozkręcałem reduktor.
|