BIOPALIWA

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy olej rzepakowy, margaryna, smalec i gnojówka dodawana do benzyny na zasadzie "biododatków" bedzie miała bardzo zły (czy tylko zły) wpływ na silniki toyotowskie typu vvt-i????

Nie będzie miała żadnego, przecież inteligentni „skośnoocy” już dawno przewidzieli, że jakieś „buraki” z kraju gdzie niedźwiedzie brunatne biegają po ulicach, czyli Polski, będą jeździć na ekologicznych odpadach z rolnictwa.

A tak trochę poważniej to nie znam się na silnikach, ale tak na logikę im bardziej zaawansowana technologia tym większe wymagania, co do paliwa i jego dobrej jakości. Mam cały czas nadzieje, że nie przejdzie to, że nie będziemy mieć wyboru co do tego co będziemy tankować. Przecież to jest zamach na wolność osobistą, pozbawianie człowieka możliwości wyboru !!!

Pozdrawiam
Katka

hmmm moim zdaniem to na wiekrzosci mniejszych stacji jest benzyna tak przechszczona ze moze byc w wiekrzosci przypadkow bardzoej szkodliwa niez BIOPALIWA... Aczkolwiek mamy wybór unikania takich stacji ..teraz jak wejdzie to w zycie nie bedziemy mieli wyboru ... Mysle ze niema to az tak bardzo wielkiego wplywu na silnik ..ale napewno zrobi sie mniej kilosow na takim silniku kiedy bedzie do niego lany tak mizerny pokarm...

"Chłopak z HydeParku" i jego E

Myślę że zostanie nam tylko wspierać przemysł koncernu shell i v-power niestety, chyba że to paliwo też przechszczą tym badziewiem).

hmmmm ...podobno V-power idzie w cholere ...

Apropo paliwa... to jest cos na Aralu ...niepamietem nazwy .. ale moj znajomy bardzo sobie chwalil ..i jest to odpowiednik V-power...

z powodu przechszczonego paliwka mialem problem z sada lambda (wymiana) wystarczyl zbiornik takiego badziewia i po sadzie ciekawe jaki wplyw beda miec biododatki plus ropsko tudziesz inne syfy dolewane przez naszych bezyniarzy podejzewam ze nieda sie jezdzic

[quote]
2003-01-13 08:20:47, Ambrozy pisze:
hmmmm ...podobno V-power idzie w cholere ...

Dlaczego .