[MK7] Korozja słupek przedni

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Czy ktos sie juz z Was meczyl korozja pod uszczelka na slupku. Zauwazylem ja przez przypadek (2 wlasciciel) podczas porzadnego czyszczenie uszczelek. Z tego co widze, to juz sobie porzadnie tam podjadla. Mysle ze wymiana calego slupka nie idzie pod uwage, bo szyba klejona, a to koszty sa dodatkowe. Co o tej calej sprawie myslicie?
  
 
pokaz jakas fotke to łatwiej bedzie ocenić.
  
 
zabezpieczyc, zaszpachlowac, zamalowac, schować pod uszczelką
  
 
dokladnie, w mk5 tez mi wcinalo tam przy rynienkach mocujacych uszczelke, wyczyscic, potraktowac brunoxem, podklad, lakier i delikatnie nasunac uszczelke
  
 
tego już się nie da powstrzymać , ale skoro już przendi słupek zżarty jest , to sprawdź co dzieje sie na podłużnicach o ile jeszcze tam są
  
 
Cytat:
2009-05-08 12:21:59, pytlar pisze:
zabezpieczyc, zaszpachlowac, zamalowac, schować pod uszczelką



Prawdę mówi.

Jeśli rant jest mocno przeżarty, można go urżnąć weg szlifierką, a po zabezpieczeniu i pomalowaniu słupka uszczelkę przykleić równo na całej powierzchni na czarny klej do szyb.
Strukturalnie będzie ok.
  
 
Wlasnie ze podloga prawie jak nowa, tam byla dbana caly czas. Jak go kupilem to mial tylko 76 tys i 9 latek. Tylko deszczowka pod ta uszczelka stoi i robi swoje
  
 
Ten typ tak ma, chyba kazdy ess tam rdzewieje
  
 
hehhee kolego mss nie załamuj chłopa wszystko sie da zrobic polak potrafi tez miałem taki problem ze słupkiem ale miesiac temu sie uporałem a podłużnice tydzien temu w końcu zrobiłem


[ wiadomość edytowana przez: djsmleko dnia 2009-05-08 20:47:58 ]

[ wiadomość edytowana przez: djsmleko dnia 2009-05-08 20:48:30 ]

[ wiadomość edytowana przez: djsmleko dnia 2009-05-08 20:50:12 ]

[ wiadomość edytowana przez: djsmleko dnia 2009-05-08 20:50:29 ]
  
 
Racja każdy Escort rdzewieje pod uszczelkami, wiem bo sam walczyłem z rudą w tych miejscach. Dotyczy to zresztą wszystkich uszczelek a nie tylko tych przy szybie. Ostatecznie załatwiłem to jak mi pękła szyba (niestety) to po jej wycięciu wziąłem samochód na warsztat "na męki" i tak jak koledzy opisują wyszlifowałem, zaszpachlowałem i zamalowałem. Zresztą zapewniam, że to co widać na słupkach po zdjęciu uszczelek jest niczym w porównaniu z tym co się ukazuje po wyjęciu szyby - DRAMAT. Escorcik gnije też niestety w pasie pod szybą, ale najniebezpieczniejsze miejsca to słupki tuż przy dachu bo jak już przegnije na wylot to woda się leje do środka.
Powodzenia.
  
 
Sliczne dzieki - normalnie podniesliscie mnie na duchu - jak sesje zamkne na studiach to sie chyba za niego zabiore miesiac czy dwa zadna roznica
  
 
w cabrio slupki nie rdzewieja rynienek na dachu nie ma wiec tez problem z glowy
  
 
Cytat:
2009-05-08 22:31:14, R_O_Y pisze:
Racja każdy Escort rdzewieje pod uszczelkami, wiem bo sam walczyłem z rudą w tych miejscach.



A gdzie Escort nie rdzewieje ? chyba tylko deska rozdzielcza nie rdzewieje (choć nie byłbym pewien)



Tak czytam: wyciąć, zaszpachlować itp....... zależy ile tej rudej siedzi, bo jak dużo to osłabiasz konstrukcję dachu.... i przy przewrotce się poskłada jak pudełko zapałek........


kurde, gdyby nie ruda to sam miałbym kolejnego escorta, ale wolę wymieniać tylną belkę niż użerać się z rudą
  
 
Cytat:
2009-05-09 22:30:31, Asior pisze:
A gdzie Escort nie rdzewieje ? chyba tylko deska rozdzielcza nie rdzewieje (choć nie byłbym pewien) Tak czytam: wyciąć, zaszpachlować itp....... zależy ile tej rudej siedzi, bo jak dużo to osłabiasz konstrukcję dachu.... i przy przewrotce się poskłada jak pudełko zapałek........ kurde, gdyby nie ruda to sam miałbym kolejnego escorta, ale wolę wymieniać tylną belkę niż użerać się z rudą



Kup cabrio,pare problemow mija - slupki progi,podloga - podluznce hmm zalezy,wlew w mkV - standard - ale raz na blisko 20 lat mozna poprawic i znow z 10latek posmigac - jestem optymista