Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2009-05-06 20:25:59 bardzo dobry wałek, ale pod krótkie 3 i 4. Ciągnie średnio od 4 tys w górę. Na kajtki bez krótkiej skrzyni raczej bym nie polecał |
![]() swedish Pleszew | 2009-05-06 20:42:59 czyli rozumie ze ten wałek na KJS jest bez sens zakladać a wiec mam duzy problem. Wiem ze odpowiedni byłby 285 ale nie moge go dostać moze jest jakiś zamiennik ? |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2009-05-06 21:05:08 290 halczynskiego jest bardzo dobry do kjsów, ewentualnie 295 |
marecki1806 cc999/łada 2106 toruń | 2009-05-06 21:50:53 ja uzywałem 290 i 304 i obydwa spisywały sie dardzo dobrze. fakt, miałem krótkie 3,4.
3zeR_MDS dobrze prawi. |
![]() swedish Pleszew | 2009-05-06 22:31:12 problem jest taki ze nie moge nigdzie znalezc walka 285 ,290 ani 295 halczynski juz ich nie ma moze jakies zamiennikialbo cos ? ![]() |
![]() KrauzeR (S) Furious Moderator 126p Kraków | 2009-05-06 23:48:28 teoretycznie 295 to "najwyzszy" wałek którym pojezdzisz na seryjnej skrzyni |
![]() Milten F&F MEMBER Fiat 126p Kraków | 2009-05-07 09:21:42 A który wałeczek od Halczyńskiego do streetowego maluszka najlepszy?Do silnika -2mm lekkiego koła i dłubanego gaźniczka ![]() |
![]() KrauzeR (S) Furious Moderator 126p Kraków | 2009-05-07 10:55:27 ja mialem wlasnie 295 do jazdy po miescie w szejsecie i jezdzilo sie super, tylko doplanowac trzeba tak do 2,5mm (wedlog zalecen producenta) ![]() |
![]() swedish Pleszew | 2009-05-07 11:29:13 Gdzie znajde wszystkie dane dotyczace wałka 290 halczynskiego chodzi mi konkretnie o wymiary krzywek i jak sporawdzic wałek czy jest mocno "podjechany" jesli mam okazje kupic uzywke |
![]() swedish Pleszew | 2009-05-07 16:03:10 Rozmawiałem dziś z jednym kolegą mówi ,że jeździł na wałku
Kałuży 555 przy splanowanej głowicy 2mm lekkim kole i całkiem nieźle mu to chodziło. Zbierał sie już od ok 2tys obrotów i ciągnął ponad 5tyś. Co o tym sądzicie ? Jeśli faktycznie ciągnąć będzie od dołu do sprawdziłby się kajtkach ![]() Czekam na wasze opinie ![]() |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2009-05-07 16:07:24 555 nie jest wałkiem do jazdy turystycznej, moim zdaniem nie ma sensu wsadzać takiego wałka jak się nie ma planów porządnie modzić silnika. |
![]() swedish Pleszew | 2009-05-07 16:13:31 a jesli zamontuje walek 555 lekkie kolo 2,7 splanuje glowiece na 3,5mm lekka przeróbka gaznika czy uzyskam jakis efekt ?
Startuje w KJS-ach i chce zeby auto mi szło juz od poczatku a nie jak przy niektórych wałkach od 4tys |
![]() Poochaty F&F Sympatyk Kraków | 2009-05-07 16:15:35 no ale ty caly czas mowisz o seryjnej glowicy...to zaloz lepiej jakis walek turystyczny, typu 278... |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2009-05-07 16:16:11 niech sie wypowiadaja Ci, ktorzy jezdza na 555, ale jest to raczej typowy walek do gornych zakresow obrotow. I wymaga planowania raczej ponad 5mm |
![]() swedish Pleszew | 2009-05-07 16:19:03 Czyli 555 odpada pisalem ,że chodzi mi straty w kJSach ... |
Hell 126p FL 86' Rybnik | 2009-05-07 16:21:54 do 555 to raczej plan powyzej 4,5... oczywiscie jesli splanujesz 3 to tez bedzie jakos jechalo, na pewno lepiej od serii, ale bedzie mu czegos brakowac ( wiec po co marnowac walek)
a moze po prostu 385?? albo 760/385?? przy planie glowicy w granicach 3mm bedzie dobrze wykorzystany ![]() |
![]() CEHU F&F MEMBER Duży Kropek Iserlohn/Niemcy | 2009-05-07 16:27:52 nie zapominajcie o tym że sprężanie da się osiągnąć też w inny sposób niż planowanie. |
3zeR_MDS F&F Wolny Słuchacz :) Kraków | 2009-05-07 16:28:50 ale tu wlasnie chodzi o wlasciwy stopien sprezania, nie o to zeby ciac glowice ![]() ![]() |