Jak to zrobić?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
nie wskazuje mi poziom paliwa w zbiorniku.co mam zrobić nie styka coś ?gdzie tego szukac gdzie sa połaczenia?
i 2 pytanie jak naciagnąć hamulec reczny?
  
 
Cytat:
2009-05-10 11:34:12, Mieszczan pisze:
gdzie tego szukac



w wyszukiwarce
opisywane chyba chyba już ze 100 razy


co do ręcznego to najlepiej odkręcić osłonę termiczną wydechu i tam będziesz miał śrubkę i nakrętkę do kręcenia




edit:

I naumiej się tytułować prawidłowo tematy



[ wiadomość edytowana przez: krzychu_ch dnia 2009-05-10 11:44:50 ]
  
 
oki
  
 
Z tym ręcznym - wjeżdzasz na kanał, zaciągnij ręczny na pierwszy ząbek, podnieś oba tylne koła w celu bieżacej kotroli siły hamowania ręcznym. Wejdz pod auto, odkrecasz półkolistą osłonę środkowego tłumika (jak pisał wyżej krzychu_ch), będzie tam długi gwint z nakrętką - tym kręcisz (nie pamiętam w którą stronę). Poproś również brata, kumpla, ciotke, dziadka lub kogokolwiek, by w tym samym czasie co chwilę sprawdzał, czy tylne koła jeszcze się kręcą luźno. Jak koło zacznie stawiać opór, spuść dźwignię ręcznego, i sprawdź ponownie, koło powinno kręcić się swobodnie - jeśli się nie kręci - delikatnie poluzuj linkę.
  
 
oslony nie musisz sciagac jesli posiadasz dluga przejsciowke do np grzechotki.
  
 
Cytat:
2009-05-10 12:04:44, pochlast pisze:
... będzie tam długi gwint z nakrętką - tym kręcisz (nie pamiętam w którą stronę). Poproś również brata, kumpla, ciotke, dziadka lub kogokolwiek, by w tym samym czasie co chwilę sprawdzał, czy tylne koła jeszcze się kręcą luźno. Jak koło zacznie stawiać opór, spuść dźwignię ręcznego, i sprawdź ponownie, koło powinno kręcić się swobodnie - jeśli się nie kręci - delikatnie poluzuj linkę.



Jeżeli naciągasz linkę to kręcić trzeba w prawo. Natomiast co do sprawdzania czy koło jeszcze swobodnie się obraca raczej nie ma potrzeby pomocy osób trzecich. Oczywiście zakładam, że będziesz to robił z kanału. A jeśli będziesz naciągał leżąc pod podniesionym autem to wtedy pomoc jak najbardziej jest wskazana. Powodzenia.
  
 
oki mam kanał grzechotki wsioo mam dam rade dzieki
  
 
Cytat:
2009-05-10 15:56:49, Michal7e91 pisze:
A jeśli będziesz naciągał leżąc pod podniesionym autem to wtedy pomoc jak najbardziej jest wskazana...


najlepiej od razu medyczna


A co do kierunku kręcenia ....dawno dawno temu ..w bajce pt. "Przygody Baltazara Gąbki" ..padło hasło .."wszystkie śruby świata zakręcają się w prawą stronę"
... /wprawdzie wiem już, że nie jednak nie wszystkie ale nawet nie zdajecie sobie sprawy jak bardzo ułatwiło mi to życie , pracę i takie tam ..przez szereg lat /

Sorki za małe OT...ale Koledzy już się konkretnie wypowiedzieli ..więc na mały luzik można sobie pozwolić ?
  
 
Cytat:
2009-05-10 16:17:39, Mieszczan pisze:
oki mam kanał grzechotki wsioo mam dam rade dzieki




A masz naprawdę głęboką 13 nasadkę
Sądzę że nie
Tam jest długa śruba a nakrętka jest naprawdę głęboko zakręcona

Zwykła nasadka z zestawu nie starczy
  
 
Bez elastycznej nasadki robota jest niezmiernie mozolna - 1/10 obrotu śruby, ale spokojnie - łacina na prawdę umila czas pracy


[ wiadomość edytowana przez: pochlast dnia 2009-05-10 20:52:36 ]
  
 
Cytat:
ale spokojnie - łacina na prawdę umila czas pracy



A myślałem,że tylko ja łaciny używam podczas różnych prac przy samochodach Faktycznie czas umila
  
 
Cytat:
2009-05-11 17:45:44, Ikarus260 pisze:
A myślałem,że tylko ja łaciny używam podczas różnych prac przy samochodach Faktycznie czas umila


A jak umożliwia odkręcenie czegoś co normalnie nie idzie...
  
 
Cytat:
2009-05-10 11:34:12, Mieszczan pisze:
nie wskazuje mi poziom paliwa w zbiorniku.co mam zrobić nie styka coś ?gdzie tego szukac gdzie sa połaczenia?


jak już bedziesz kręcił ten ręczny to z baku wychodzą 2 kable w osłonie gumowej to własnie tam nie łączy, bywa ze trzeba dosztukować troche przewodu bo stary jest przegnity
  
 
Cytat:
2009-05-10 12:04:44, pochlast pisze:
Z tym ręcznym - wjeżdzasz na kanał, zaciągnij ręczny na pierwszy ząbek, ......


Ja osobiście sie z tym nie zgodzę i prawde mówiąc życze powodzenia jeśli komus uda sie w taki sposób dobrze wyregulowac ręczny.....
Proponuje dźwignie ustawic na trzeci ząbek i dalej jak to opisali koledzy....
Jeśli wyregulujemy na pierwszym zabku to wystarczy , ze z którejs strony linka bedzie ciezej chodziła i po jakims czasie przegrzane hamulce masz jak w banku ze wszystkimi nastepstwami tegoz (zablokowanie koła , odklejenie okładzin i wiele innych mozliwych...).
ja do regulacji stosowałem rurke półcalowa około 500mm z dospawana na końcu nasadką i lekko powiekszonym otworem srodkowym nasadki , idzie to raczej lekko , zawsze sama reka dało sie kręcic , i wtedy nie trezba zadnych osłon demontowąc