| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
ANDRZEY Fiat 126p 1.2 MPI Łódź | 2009-02-26 00:48:57 Niech ktos madry mi powie czym roznia sie te 2 pompy i jakie ma to znaczenie? Rozumiem ze obie daja podobne cisnienie i sa zewnetrzne. Ktora bardziej nadaje sie do malucha do umieszczenia nad bakiem? Bo to podobno ma znaczenie...Bo ja mam pompe opadowa , ktora podobno powinna byc pod bakiem. Nie chce jej tak nisko montowac, pomijajac to ze daje za duze cisnienie i odprowadzenie do baku trojnikiem nie wystarcza.
pierwsza pompa www.fastroadcars.co.uk/shop/index.php?act=viewProd&productId=67 druga http://www.fastroadcars.co.uk/shop/index.php?act=viewProd&productId=72 zdjecie dotychczasowego rozwiazania:
[ wiadomość edytowana przez: ANDRZEY dnia 2009-02-26 00:51:34 ] |
Parnel F&F Sympatyk 126 p /CC KRAKOW | 2009-02-26 10:04:09 do jednego webera kup pompe facet FEP04SV
|
ANDRZEY Fiat 126p 1.2 MPI Łódź | 2009-02-26 10:10:42 dlaczego akurat ta? I pytanie czy mi sie nie zatrze bedac nad bakiem? Bo tylko takiej szukam.
Bo 'opadowa' moge kupic pierburga kotra laduje 0,3 bara za 100 zl i nie bawic sie w wysylki w angli i koszta kilkuset zlotych.. |
Parnel F&F Sympatyk 126 p /CC KRAKOW | 2009-02-26 10:24:32 no ja mam taka i dziala chodz chodzi jak traktor
pompa [ wiadomość edytowana przez: Parnel dnia 2009-02-26 10:34:02 ] |
ANDRZEY Fiat 126p 1.2 MPI Łódź | 2009-02-26 10:31:58 Jaka to? pierburg? Wlasnie moja tez chodzi jak traktor i to jest drugi powod dla kotrego zastanawiam sie nad zmiana. |
co-driver 5oo Giannini/126 #203 Łódź | 2009-02-26 11:03:03 pompy Faceta które przedstawiłeś to są pompy membranowe (nie rotacyjne) zatarcie im nie grozi,
poza tym mają ta zaletę że możesz zrezygnować z przelewu - powrotu do zbiornika. pompa taka ma ta cechę że jak napompuje odpowiednią ilość paliwa to się zatrzymuje, a nie jak rotacyjne które pompują nonstop. a jeżeli chodzi o wybór samej pompy to kieruj się tylko i wyłącznie ciśnieniem i wydajnością, na stronach które podałeś masz wszystko napisane 18 galonów/godzinę to jest jakieś niecałe 82 litry/godzinę myślę że w zupełności wystarczy a nawet będzie spory zapas |
ANDRZEY Fiat 126p 1.2 MPI Łódź | 2009-02-26 11:25:11 Dzieki
Skad ta duza rozbieznosc w cenie? Nie ukrywam ze wolalbym ta tansza...tylko ciekawi mnie skad ta dosc znaczna roznica w cenie? |
co-driver 5oo Giannini/126 #203 Łódź | 2009-02-26 11:41:17 różnica w cenie zapewne wynika z konstrukcji i skomplikowania,
ta tańsza raczej ma zastosowanie przemysłowe ale w samochodach też można spotkać, natomiast ta droższa ma w sobie jeszcze filtr - wymienny oczywiście coś pośredniego w cenie - powinno w zupełności wystarczyć tutaj chociaż podają niskie ciśnienie [ wiadomość edytowana przez: co-driver dnia 2009-02-26 12:00:51 ] |
HEMIGTX F&F MEMBER PF125p/Polonez C 1983 Większyce | 2009-02-26 16:42:48 OT fajna komora silnika i dopieszczone elementy Byłeś hamować może maluszka z tym silnikiem? |
ANDRZEY Fiat 126p 1.2 MPI Łódź | 2009-02-26 16:52:43 Nie bylem na hamowni ale ma okolo 75-85km. Wałek swiatek 265, zawory na 3 katy , polerowane kanaly dolotowe wylotowe w glowicy , planowana oczywiscie i to jest wersja od 1.2 75 km a dół to wywazone 1108. Jeszcze gaznik nie jest optymalnie wyregulowany ale juz przyjemnie sie to odpycha. |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2009-02-26 17:18:43 moze ot ale co to za glupi pomysl wsadzania jednego gaznika do 4cyl?
W sensie jak wymieniac wtrysk to juz na 2 gazniki... |
ANDRZEY Fiat 126p 1.2 MPI Łódź | 2009-02-26 17:55:49 Dlaczego uwazasz ze to glupi pomysl? Mi wydawaloby sie glupim wstawianie takich 2 weberow...bak by mi starczyl na pol godziny jazdy
Wiem wiem...zawsze lepiej gdy kazdy cylinder ma wlasna przepustnice ale wydaje mi sie ze to ma praktyczny sens przy silnikach minimum 1600. Zreszta w seryjnych silnikach 4 cylidnrowych tez montowano jeden dwugardzielowy gaznik. Poza tym ja wymienialem gaznik na gaznik , bo mialem wczesniej od uno 1.0 z niego jest tez aparat zaplonowy pozdr. [ wiadomość edytowana przez: ANDRZEY dnia 2009-02-26 17:57:06 ] [ wiadomość edytowana przez: ANDRZEY dnia 2009-02-26 17:59:45 ] |
yapko F&F MEMBER Fiat 128 Tarnow/Krakow | 2009-02-26 18:05:33 Ja mam 1300 na solexach 4x40mm i na zlocie spalil srednio ok 7 litrow, w tym zawody w Tychach. Reszta oczywiscie spokojna trasa, max 5000 obrotow. |
ANDRZEY Fiat 126p 1.2 MPI Łódź | 2009-02-26 18:10:24 Jaka masz konfiguracje tych gaznikow? |
jaqo F&F MEMBER 126elx + C classe Warszawa | 2009-02-26 18:46:57 andrzey spalanie nie zalezy od ilosci gaznikow tylko ich ustawienia.
Dobrze ustaiwone 2gazniki beda oszczedniejsze niz 1 - vide garbus. |
ANDRZEY Fiat 126p 1.2 MPI Łódź | 2009-02-26 19:06:59 Rozumiem. Ale ja mam jeden gaznik i nie uwazam tego za glupote tym bardziej ze takie auta powstawaly seryjnie. Juz niewazne jakkbym mial wiecej pieniazkow na gaznik i pozniejsze konfiguracje i testy i synchronizacje 2 gaznikow to pewnie bym tak zrobil. Narazie bede sie bawil tym co mam pozdr |
fiesta125 FSO 125p 1600 strzelin | 2009-02-27 16:01:16 Ja w swoim FSO 1600 OHV mam pompę z linka numer 2 .Jest droga to fakt ale chodzi elegancko |
ANDRZEY Fiat 126p 1.2 MPI Łódź | 2009-02-27 16:51:35 Cichutka? rozumiem ze nie ma mozliwosci przelania gaznika z ta pompa? Bo mi sprzedawca powiedzial ze ona musi byc dobrze dopasowana do gaznika. Rozumiem ze jak potrzebuje cisnienie np. 4.0 psi to nie zaloze z 7.0 ale co jak potrzebuje 3.6psi i zaloze 4.0psi? |
Poramancza F&F MEMBER 125p jaworzno | 2009-05-26 23:05:26 wydatek 65l na minute to uzyskasz z pompy mechanicznej do 125p |