GHNET - Kraków

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Aster zdziera jak cholera... w związku z tym trzeba się przesiąść na innego operatora. W zasięgu GHNET w rozsądnych cenach - czy ktoś ma doświadczenie z tym operatorem:
1. Prędkość łącza deklarowana vs rzeczywista?
2. Awarie, jak często?
3. Podział łącza czy jest bezproblemowy - tzn wcale nie mam zamiaru płacić dodatkowo 10PLN za to anie się chwalić że mam routerek z klonowaniem i podbijaniem.

Będę wdzięczny za Wasze opinie i doświadczenia.
  
 
myslalem nad nimi na poczatku jak sie wprowadzalem, ale jako ze blok byl okablowany przez Astera to tak zostalo, w sumie narzekac na nich nie mogę, ale z kablowki bede chyba rezygnowal.
nie slyszalem osobiscie od nikogo zeby z GHNetu korzystal, te 3 lata temu byli jeszcze mala firma ale niesamowicie sie rozrosli, wiec moze cos w tym jest
  
 
Ja na GHNet nie narzekam, bylo kilka (3-5) chwilowych "brakow internetu" przez rok ale zadnej dluzszej awarii. Predkosc raczej taka jak deklarowana. Ich routery nie byly kompatybilne z Vista (konflikt IP sie czasem pojawial) i nie wiem czy to poprawili bo teraz uzywam XP. Zalezy tez od konkretnej lokalizacji jak dziala.
  
 
1,5 roku miałem gh-net i chyba jedną awarie. Szybki tel do biura i juz działał. To samo przy zmienieniu kompa. Zmiana nr karty telefonicznie w ok 10min predkośc caly czas taka sama.
  
 
Korzystam z ich usług od niecałego roku. Nie jest to jedyny ISP którego używam. Muszę powiedzie jedno - najgorszy ISP z jakim miałem do czynienia - przebijają nawet już nieistniejącą (na szczęście) firmę City Net.
Jak łącze działa to jest w miarę ok, tyle żeby działało to... to chyba musi byc jakiś mega korzystny biomet Najdłuższy okres działania w miarę stabilnego to jakieś 3 miesiące - wcześniej 3 miechy walki - bo po instalacji nie chodziło prawie wcale. Ostatnia awarie jaka miałem usuwali 3 tygodnie(SIC!) - i jeszcze mnie ich technik op.. ze to wina moich komputerów ( pracuje na Mac'ach ) Okazało się z jest wtyczka źle zarobiona i dlatego się tak dzieje... W negatywnej odpowiedzi na moją reklamację napisano że uszkodzenie wtyczki nie zależy od operatora i powinienem za to zapłacic Wspaniałomyślnie mnie od tej opłaty zwalniają. Szkoda że tą wtyczkę sami tak zarobili i dochodzili do tego przez 3 tygodnie - nawet nie doszli to tego sami - tylko już na koniec kazalem technikom skrócic kabel o metr i zarobic nowa wtyczkę .... NO COMMENT
Co do obsługi klienta - wyszkoleni tak żeby spuszczac ludzi po brzytwie - już mnie krew zalewa jak słyszę po raz kolejny "dziękuję za cierpliwośc" - szkoda że mój rachunek telefoniczny nie ma cierpliwości - jak nie mam sieci to nie mam telefonu stacjonarnego i muszę dzwonic z komórki - a to kosztuje

Generalnie odradzam przynajmniej w okolicy sródmiescia

Pozdrawiam
  
 
mam ich od trzech lat, wcześniej miałem upc, ale zmieniłem na ghnet bo jest taniej. miałem 2 awarie, jedna z ich winy i usunęli ją w 3 godziny, po czym zadzwonili spytać, czy już działa, a druga tak jak u yasha75 była z mojej winy, też miałem problem z kablem przecialem go podczas przemeblowania, zadzwoniłem i oni umówili mi serwis uprzedzając, że będzie płatny, w godzinie która mi odpowiadała, gość przyjechał i naprawił, nawet się nie spóźnił, podpisałem świstek, nie musiałem płacić na miejscu, pocztą przyszła fakturka na 30 zł, wszystko z kulturą. reasumujac place miesiecznie 52 zlote i jestem zadowolony, a pracuje na internecie duzo bo sprzedaje na allegro.
  
 
ja swoja droga teraz podpisalem nowa umowe z asterem i mam za 118 pln miesiecznie net 3MB dzien/6MB noc i tv cyfrowa bez C+ więc ceny zaczęły się robić w miarę przyzwoite.