Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2007-12-12 18:45:44 |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2007-12-12 18:53:15 Wahler 4164.92D zamiast 4144 podawanego na forum
Wygląd taki sam ![]() |
![]() Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2007-12-12 19:12:59 uwaga na termosytaty od opla - kiedyś kupiłem i musiałem zwrócić - miało być tak pięknie, ale okazało się, że zagięcie jest... w drugą stronę, czyli odwrotnie.
Trzeba zawsze dokładnie się przyjrzeć. |
Zoltar Fajne Gdańsk | 2007-12-12 19:22:08 Tu jest ok
Krzywy w stronę mocowania 2 otworów Mam stary sprzed 3 lat, to podjadę z nim i porównam namacalnie ![]() |
MarEsp20 Audi A4 1,8T 150KM p ... Chorzów | 2007-12-23 15:15:38
Tiepier ja uże poniał ![]() ![]() |
![]() Ikarus260 Klubowy Weteran Opel Astra Warszawa - Gocław , Żoliborz | 2009-06-13 12:58:28 Taki 82 mogę mieć za 70 zł. Firma Wahler Numer Katalogowy to 4180.82D |
![]() Blister ESPERO 1.8 CD LPG Poznań | 2009-06-13 13:53:26
Ztego co się orientuję to 87 stopni |
roland66 Klubowy Weteran Espresso 1.8 CD Wrocław | 2009-06-13 15:10:48 Oryginał jest na pewno 87/102 C, ale z niezrozumiałych dla mnie przyczyn ![]() Pzdr. |
![]() leszek_espero Klubowy Weteran LEGANZA 2000 AUTOMATIC polska kraków | 2009-06-13 16:10:40 Ja kupiłem prosty termostat od opla chyba 87stC i rurę założyłem od chyba lanosa-od tego czasu wskazówka zatrzymała sie w połowie skali i przestałem mieć problemy z termostatem(w espero 1. ![]() |
![]() Blister ESPERO 1.8 CD LPG Poznań | 2009-06-13 16:13:12 Ja kupiłem oryginał chodzi idealnie płaciłem 59 zł na allegro powinien też pasowa do 2.0 ja mam 1.8 w mieście trzyma się temp. trochę za połową wskaźnika do 3,4 wskaźnika a na trasie w połowie jak szybciej jadę to minimalnie poniżej. są na allegro bo sprawdzałem. |
![]() sta3x63 vw scirocco G60, Aud ... Miasteczko Śląskie | 2009-06-13 17:18:59 ![]() ![]() ![]() [ wiadomość edytowana przez: sta3x63 dnia 2009-06-13 17:23:19 ] |
![]() bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2009-06-13 19:20:03
Myślę że termostat był na pewno 92-107 Celcjusza, a rura była na pewno od Nexii ![]() w motorach 1,8-2.0 ...to bardzo rozsądna opcja ![]() U żółtków cieplejszy klimat ...tam może te ich 87 się sprawdzały ...u nas najbardziej optymalne są te "wyżej temperaturowe" .Doskonale się sprawdzają i zapewniają pracę silników w najbardziej optymalnych warunkach ![]() |
![]() rudi Espero Wloclawek | 2009-06-13 20:56:43
też ma ten na wyższą temp. ale nie zuważyłem aby wskaźnik temp. utrzymywał się wyżej niez poprzednio jest tak troszeczkę poniżej 2 kreski, za to wyżej sięe otwiera nieraz dopiero prawie przy ostatniej kresce ![]() |
taboon Gdynia | 2009-06-14 13:01:23 Termostat będę wymieniał na 87C, ale zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz.
Miałem zatkany zaworek przy korku wlewu płynu chłodniczego (ten od wysokieog cisnienia w układzie). Rozruszałem go troszkę, ale teraz mi non stop delikatnie przepuszcza. Jak mi się zagrzeje silniczek to mi strasznie bulgocze w zbiorniku i wyrzuca płyn :/ Macie jakiś pomysł skąd taki efekt ? Obawiam się że może uszczelka pod głowicą i do układu chłodzenia spaliny się przedostają, choć na zimnym lub dopuki się termostat nie otworzy to jest stabilnie w zbiorniczku. |
![]() rudi Espero Wloclawek | 2009-06-15 18:24:20
w zbiorniczku po rozgrzaniu musi być wyższe ciśnienie - po to jest aby wyrównywać a uszczelka tak daje takie objawy ale wtedy ciśnienie rośnie mocno? |