MotoNews.pl

Zwrot za kartę pojazdu

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
znalezione w gazecie i potem w necie klliiikkk

Witam !

Jestem zainteresowany tematem.

Czy ktoś z klubowiczy próbował już samodzielnie odzyskać swoją kase z wydziałów komunikacji/starostwa ? Czy komuś się udało ?

Przyznam że ta sprawa mnie męczy, ale nie jestem prawnikiem i raczej nie czuję się na siłach walczyć z administracją.

Czy ktoś już ewentualnie miał kontakt z tą kancelarią ?

Nawet te 300 zł które można odzyskać to i tak szkoda darować. Indywidualne postępowanie przed sądem też będzie kosztowac z tego co wiem, więc ich koszty nie są jak się wydaje mordercze.
Uniknąć ich dało by się tylko gdyby starostwo na moje wezwanie grzecznie wypłaciło kasę, a na to jak przypuszczam nie ma szansy

Pozdrawiam !

Cytat:
2009-06-17 23:32:18, DarSKG pisze:
Witam ! Jestem zainteresowany tematem.

Opłaty robiłeś od faktycznej wartości auta, czy od 100 ojro?

Cytat:
2009-06-17 23:50:08, pyrekcb pisze:
Opłaty robiłeś od faktycznej wartości auta, czy od 100 ojro?

Opłata za kartę pojazdu nie miała żadnego związku z taką czy inną wartością pojazdu. To z czym pomyliłaś opłatę za kartę pojazdu to tzw. akcyza. Również pobierana nielegalnie.

Ten wątek dotyczy zwrotu nadpłaty za nielegalnie pobieraną przez nasze państwo zawyżoną opłatę za wydanie Karty Pojazdu.

[ wiadomość edytowana przez: DarSKG dnia 2009-06-18 10:45:41 ]

[ wiadomość edytowana przez: DarSKG dnia 2009-06-18 10:58:33 ]

Cytat:
2009-06-18 10:39:14, DarSKG pisze:
Opłata za kartę pojazdu nie miała żadnego związku z taką czy inną wartością pojazdu. To z czym pomyliłeś opłatę za kartę pojazdu to tzw. akcyza. Również pobieraną nielegalnie. Ten wątek dotyczy zwrotu nadpłaty za nielegalnie pobieraną przez nasze państwo zawyżoną opłatę za wydanie Karty Pojazdu.

Z niczym nie pomyliłem - celow zadałem równoległe pytanie.

Cytat:
2009-06-18 10:40:37, pyrekcb pisze:
Z niczym nie pomyliłem - celow zadałem równoległe pytanie.