MotoNews.pl
3 Elektryk w Warszawie (233650/26) - PT

Elektryk w Warszawie

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Mam następujące pytanie:

Gdzie można znaleźć w Warszawie mechanika (elektryka) który dobrze i na kieszeń studenta zająłby się następującymi objawami w Espero:

1) Non stop świecąca się kontrolka otwartych drzwi (parę dni temu przez pojawienie się tej usterki kilka godzin świeciła się lampka w kabinie)

2) czasami, zamykanie się dopiero co otwartych drzwi (dotyczy drzwi kierowcy) i zacinanie się zamka drzwi pasażera.

3) po jednym dniu bez jazdy wyładował się akumulator (pojawiło się to dopiero po usterce 1).

4) przy próbie uruchomienia (z wyładowanym aku) zaczął cicho wyć alarm który wcześniej był wyłączony i w ogóle nieużywany (przestał po manipulacji kluczykiem)

Samochód wystartował z kabli i teraz odpala, stoi na parkingu i został odłączony obwód elektryczny kabiny żeby ewentualne zwarcie nie wywołało ponownie rozładowania akumulatora.

Ja jestem kompletnie zielony, samochód to Espero 1.8 z 97' ( ma instalację LPG), należy do mojej Dziewczyny, która kupiła go od mojej siostry ok miesiąca temu (wiem na sto procent, że wcześniej te usterki, z wyjątkiem zacinającego się zamka, nie występowały)

Szukałem na forum, ale jedyną polecaną ogólnie osobą jest pan Sławek z Ochoty.
Mieszkam w pobliżu i byłoby mi łatwo do niego się dostać, ale tematy w których był chwalony dotyczyły mechaniki a nie elektryki.
Proszę o jakiekolwiek przydatne informacje.

Zanim polecisz do elektryka, sprawdz czujniki drzwiowe. To takie małe bolce na progach - jak otworzysz drzwi kierowcy, to on znajduje się w prawym dolnym rogu (powinien być osłonięty czarnym kapturkiem). Po jego wciśnieciu (drzwi zamkniete), powinna gasnąć kontrolka koło zegarów i lampka wewnątrz.

Z tego co piszesz, alarm i centralny masz połączony z tymi czujnikami, i jesli są niesprawne, możesz mieć właśnie podobne cyrki.