(S) Sprzedam Stag 300 4 cyl do 150 KM sam przód lub montaż

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Tak jak w temacie.
Instalacja sekwencyjna STAG 300 4 cyl.
Listwa Rail 3 ohm na 4 cyl
Reduktor Zavoli Zeta S.
Czyli zestaw na przód.
Rownież montaż zamiast 2 gen.
Zestaw został załozony do Vectry B ale auto nie zdarzyło na gazie pojechac bo na drogi dzien lezało juz na dachu.
  
 
a dopasuje się coś z tego do C30SEJ (podobno wg fabryki 200 koniuff)
  
 
Ta instalka do 4 cyl. C30sej to chyba 6 cylindrów wiec niestety.
Jakas tam rzezbe mozna by było zrobic jesli to full grupa ale raczej nie robił bym tego.
  
 
Czyli do omegi 2.0 8v by podeszło (zamiana 2generacji na sekwencje)? Jaka cena?
  
 
W 8 zaworówce jest juz wtrysk to bez problemu bo nie pamietam. bo te 8v byly rozne i na gazniku i na wtrysku. Cena to 700 zł za zestaw. Do malej negocjacji dla zainteresowanych.
  
 
Na gaźniku były 1,8
2,0 wszystkie na wtrysku, tylko 8V świetnie chodzi na drugiej generacji, chyba że jest spaprana.
Kuśfa dopiero co założyłem przód w sekwencji w Prosiaku, 1600 skasowali, ale listwę dali Magica, druga generacja i kolektor plastykowy to nie było dobre połączenie.
  
 
Aha. Tylko ze do prosiaka mozna zalozyc tanszy reduktor bo ma nie duzo mocy. Magic Jety sa bardziej precyzyjne i lepszej jakosci. 1600 zł za sam przód to nie duzo i nie mało.
  
 
C30SEJ jest na half group i ladnie chodzi na rzeźbie, ale... czasy wtrysków w tym silniku praktycznie wykluczają wtryski valteca, nawet 1 omowe się nie wyrabiają. A 20ne z kolei chodzi na full group, więc też będzie rozrywkowo.