Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
![]() maltoron MOVIE MASTER Lew 407sw Okrąg | 2009-06-21 01:14:34 nikt nie poratuje ![]() |
![]() marob90 Daewoo Espero Mysłowice | 2009-06-21 01:41:52 Poszukaj na necie |
![]() bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2009-06-21 09:40:36
a tu niby co jest ?? ![]() maltoron...bida...nie wiemy ![]() |
piotr_ek Reno Złomguna Olkósh | 2009-06-21 10:48:45 Powiesz w sklepie "oring do aparatu zapłonowego espero 1.8" i Ci sprzedadzą/sprowadzą. Jak zrobią wielkie oczy to znaczy, że na gó*niany sklep trafiłeś. |
![]() Michal7e91 Member Klubu Espero Daewoo Espero Orzysz/Łódź | 2009-06-21 11:04:21
A jeszcze lepiej byłoby wyjąć stary o-ring i pokazać w sklepie. Często jest tak, że w taki sposób o wiele łatwiej jest dostać potrzebny o-ring. |
![]() bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2009-06-22 10:31:00
![]() =&filtr[katalog]=&filtr[nazwa]=&filtr[model]=&sortowanie=indeks]może tutaj jakaś wskazówka 01972943 PIERŚCIEŃ USZCZEL.APARATU ZAPŁONOWEGO Espero 3.11 01972943 ORING APARATU ZAPŁONOWEGO ESP.1.8/NEX SOHC 70MM Espero 3.23 |
![]() bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2009-06-22 23:56:33
to jeszcze raz: 01972943 ORING APARATU ZAPŁONOWEGO ESP.1.8/NEX SOHC 70MM Espero 3.23 - a grubość to już optycznie sobie dopasu ![]() |
![]() Michal7e91 Member Klubu Espero Daewoo Espero Orzysz/Łódź | 2009-06-23 10:16:07
Skoro wiesz jaka jest średnica tego pierścienia, a nie wiesz jaka jest jego grubość polecam zakupienie co najmniej trzech pierścieni (o-ringów). Jeden o grubości 3 mm, kolejny 4 mm i 5 mm. Podejrzewam, że z tych trzech coś dopasujesz ![]() ![]() |
![]() Czarek_Rej Klubowy Weteran FOKA Chorzów -Batory | 2009-06-27 22:40:57
Czarny lub czerwony silikon... trzyma kilka lat!!! ![]() |
![]() Michal7e91 Member Klubu Espero Daewoo Espero Orzysz/Łódź | 2009-06-28 00:41:08
Właśnie dziś miałem okazję wyjmować aparat w swoim esperaku. Co się okazało, poprzedni właściciel zastosował technikę czerwonego silikonu. Oblepił cały o-ring i całą płaszczyznę, która przywiera do głowicy. Nie wiem jak dawno to robił, ale niestety olej tamtędy przeciekał. Po założeniu nowego o-ringu na razie nie widać wycieku. Zobaczymy co będzie z biegiem czasu się działo [ wiadomość edytowana przez: Michal7e91 dnia 2009-06-28 00:41:50 ] |
![]() Czarek_Rej Klubowy Weteran FOKA Chorzów -Batory | 2009-06-28 08:51:20
Smarowac to trzeba umiec ![]() |
![]() Michal7e91 Member Klubu Espero Daewoo Espero Orzysz/Łódź | 2009-06-28 11:38:46
O tak ![]() ![]() |
![]() bogdan1 Klubowy Weteran Verona ..& Epica ;) Katowice | 2009-06-28 13:09:14 Dość powszechnie stosowana przez mechaników "opcja ratunkowa" :- w gniazdo oringa nakręca się kilka-kilkanaście zwojów nici krawieckiej, na to stary wyczyszczony oring + dobrze jest poprawić wszystko silikonem, patent okazuje się być nadzwyczaj skuteczny ![]() Uwaga...patrz wutłuszczenie w pkt.1! ![]() |
![]() Michal7e91 Member Klubu Espero Daewoo Espero Orzysz/Łódź | 2009-06-30 19:31:09
Nie mierzyłem jaką miał średnicę. Przekrój tego o-ringu to okrąg albo coś zbliżone do niego. Tak wizualnie wydaję mi się, że średnica-"grubość" to coś ok 3-4 mm. |