MotoNews.pl
12O-ring aparatu (233642/25) - PT
  

O-ring aparatu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Wiem że temat był wałkowany, ale nie znalazlem odpowiedzi na forum

Jaki rozmiar ma ten o-ring DO SILNIKA 1.8?

Wydaje mi sie ze srednica jest 70 mm ale na ile to nie wiem.

  
 
nikt nie poratuje
  
 
Poszukaj na necie
  
 
Cytat:
2009-06-21 01:41:52, marob90 pisze:
Poszukaj na necie


a tu niby co jest ??


maltoron...bida...nie wiemy
  
 
Powiesz w sklepie "oring do aparatu zapłonowego espero 1.8" i Ci sprzedadzą/sprowadzą. Jak zrobią wielkie oczy to znaczy, że na gó*niany sklep trafiłeś.
  
 
Cytat:
2009-06-21 10:48:45, piotr_ek pisze:
Powiesz w sklepie "oring do aparatu zapłonowego espero 1.8" i Ci sprzedadzą/sprowadzą. Jak zrobią wielkie oczy to znaczy, że na gó*niany sklep trafiłeś.



A jeszcze lepiej byłoby wyjąć stary o-ring i pokazać w sklepie. Często jest tak, że w taki sposób o wiele łatwiej jest dostać potrzebny o-ring.
  
 
A od czego mam to forum, do 1,5 wymiary są to myslalem ze ktos wie ile jest do 1,8 - 2,0.
Poszedłbym do hydraulicznego i kupił bo w samochodowych robią wielkie oczy.

Prosta rzecz a ile można nagadać
  
 
Cytat:
2009-06-22 10:08:11, maltoron pisze:
A od czego mam to forum, do 1,5 wymiary są to myslalem ze ktos wie ile jest do 1,8 - 2,0. Poszedłbym do hydraulicznego i kupił bo w samochodowych robią wielkie oczy. Prosta rzecz a ile można nagadać



=&filtr[katalog]=&filtr[nazwa]=&filtr[model]=&sortowanie=indeks]może tutaj jakaś wskazówka

01972943
PIERŚCIEŃ USZCZEL.APARATU ZAPŁONOWEGO Espero 3.11

01972943
ORING APARATU ZAPŁONOWEGO ESP.1.8/NEX SOHC 70MM Espero 3.23
  
 
brałem dwie mozliwości pod uwagę:
1. potrzebujesz wymiarów, bo coś tam (rózne ku temu potrzeby) ... gdzieś napewno ktoś je umieściłł.
2. potrzebujesz kupic/wymienić stary na nowy bo cieknie.
Ileż to bedzie 2 miesiace temu poszedłem powiedziałem do 2.0 spojrzała w ksiązkę,zagrzebała w częsciach i dała na miejscu. 3zł mnie to kosztowało

W szoku jestem ze pytają o takie rzeczy. Jak jeszcze mozna skomplikowac Sobie zycie, kawałkiem gumy w kształcie kółka

Chcesz to ci kupię i wyślę pocztą na biegusiu
Ew info na priv
Dziękuję
  
 
U mnie w sklepach jest problem (wies i tyle) jest za to sklep ze sprzetem wysokocisnieniowymktory ma takie uszczelki na stanie i mnoge je kupic tylko jaka grubosc ma orginał. i sobie kupie za te 40 groszy
  
 
Cytat:
2009-06-22 21:11:12, maltoron pisze:
U mnie w sklepach jest problem (wies i tyle) jest za to sklep ze sprzetem wysokocisnieniowymktory ma takie uszczelki na stanie i mnoge je kupic tylko jaka grubosc ma orginał. i sobie kupie za te 40 groszy


to jeszcze raz:

01972943
ORING APARATU ZAPŁONOWEGO ESP.1.8/NEX SOHC 70MM Espero 3.23 - a grubość to już optycznie sobie dopasu
  
 
Cytat:
2009-06-22 21:11:12, maltoron pisze:
U mnie w sklepach jest problem (wies i tyle) jest za to sklep ze sprzetem wysokocisnieniowymktory ma takie uszczelki na stanie i mnoge je kupic tylko jaka grubosc ma orginał. i sobie kupie za te 40 groszy



Skoro wiesz jaka jest średnica tego pierścienia, a nie wiesz jaka jest jego grubość polecam zakupienie co najmniej trzech pierścieni (o-ringów). Jeden o grubości 3 mm, kolejny 4 mm i 5 mm. Podejrzewam, że z tych trzech coś dopasujesz Jak sam piszesz koszt jest nie wielki 0,40 zł więc kupno trzech, a nawet czterech nie zrujnuje budżetu domowego. Powodzenia
  
 
Cytat:
2009-06-18 11:13:23, maltoron pisze:
Wiem że temat był wałkowany, ale nie znalazlem odpowiedzi na forum Jaki rozmiar ma ten o-ring DO SILNIKA 1.8? Wydaje mi sie ze srednica jest 70 mm ale na ile to nie wiem.


Czarny lub czerwony silikon... trzyma kilka lat!!!
  
 
Cytat:
2009-06-27 22:40:57, Czarek_Rej pisze:
Czarny lub czerwony silikon... trzyma kilka lat!!!



Właśnie dziś miałem okazję wyjmować aparat w swoim esperaku. Co się okazało, poprzedni właściciel zastosował technikę czerwonego silikonu. Oblepił cały o-ring i całą płaszczyznę, która przywiera do głowicy. Nie wiem jak dawno to robił, ale niestety olej tamtędy przeciekał. Po założeniu nowego o-ringu na razie nie widać wycieku. Zobaczymy co będzie z biegiem czasu się działo

[ wiadomość edytowana przez: Michal7e91 dnia 2009-06-28 00:41:50 ]
  
 
Cytat:
2009-06-28 00:41:08, Michal7e91 pisze:
Właśnie dziś miałem okazję wyjmować aparat w swoim esperaku. Co się okazało, poprzedni właściciel zastosował technikę czerwonego silikonu. Oblepił cały o-ring i całą płaszczyznę, która przywiera do głowicy. Nie wiem jak dawno to robił, ale niestety olej tamtędy przeciekał. Po założeniu nowego o-ringu na razie nie widać wycieku. Zobaczymy co będzie z biegiem czasu się działo [ wiadomość edytowana przez: Michal7e91 dnia 2009-06-28 00:41:50 ]



Smarowac to trzeba umiec
  
 
Cytat:
2009-06-28 08:51:20, Czarek_Rej pisze:
Smarowac to trzeba umiec



O tak Bo kto smaruje ten jedzie
  
 
Dość powszechnie stosowana przez mechaników "opcja ratunkowa" :- w gniazdo oringa nakręca się kilka-kilkanaście zwojów nici krawieckiej, na to stary wyczyszczony oring + dobrze jest poprawić wszystko silikonem, patent okazuje się być nadzwyczaj skuteczny




Uwaga...patrz wutłuszczenie w pkt.1!
  
 
Cytat:
2009-06-28 00:41:08, Michal7e91 pisze:
Właśnie dziś miałem okazję wyjmować aparat w swoim esperaku. Co się okazało, poprzedni właściciel zastosował technikę czerwonego silikonu. Oblepił cały o-ring i całą płaszczyznę, która przywiera do głowicy. Nie wiem jak dawno to robił, ale niestety olej tamtędy przeciekał. Po założeniu nowego o-ringu na razie nie widać wycieku. Zobaczymy co będzie z biegiem czasu się działo [ wiadomość edytowana przez: Michal7e91 dnia 2009-06-28 00:41:50 ]



A jaki gruby był nowy ?
  
 
Cytat:
2009-06-29 23:54:33, maltoron pisze:
A jaki gruby był nowy ?



Nie mierzyłem jaką miał średnicę. Przekrój tego o-ringu to okrąg albo coś zbliżone do niego. Tak wizualnie wydaję mi się, że średnica-"grubość" to coś ok 3-4 mm.