Katalizator a srumiennica w x25xe

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich. Mojej omie uciekło przyspieszenie i to napewno przez zapchane katy. Więc jeśli wymienie katy na strumiennice czy bedzie bardzo znaczna zmiana hałasu w srodku auta. Chcialbym dalej miec cichą i kąfortowom jazde. Pozdrawiam.
  
 
to napewno nie zakładaj strumienicy bo dzwiek pustego tłumika przypomina. już lepiej od mariosa kup używki i bedziesz miła na jakiś czas problem z głowy.
pozdr
  
 
jeśli katy są zapchane to będzie zrzucać te dwie krótkie gumki na przewodach od recyrkulacji spalin, jeśli nie zrzuca to znaczy że są dobre i szukaj innej przyczyny
  
 
Cytat:
2007-12-11 12:22:07, Mariosomegos pisze:
jeśli katy są zapchane to będzie zrzucać te dwie krótkie gumki na przewodach od recyrkulacji spalin, jeśli nie zrzuca to znaczy że są dobre i szukaj innej przyczyny



A gdzie to trzeba popatrzec ?
  
 
Cytat:
2007-12-11 14:29:14, Vino pisze:
A gdzie to trzeba popatrzec ?

Pod maską
 
 
Tu chodzi o gumowy łącznik długości około 7 cm. Masz go przy obu kolektorach na króćcach od dodatkowego powietrza. Jeżeli ciśnienie spalin zrzuca bądź rozsadza któryś z tych gumowych łączników, to po analogicznej stronie zapchany jest katalizator. Wtedy słyszysz że pod maską w czasie dodania gazu syczą i śmierdzą spaliny. Miałem ten problem okołu miesiąc temu. Na razie wywaliłem zapchany katalizator i wstawiłem rurkę. Za jakiś czas planuję założyć w to miejsce tłumik albo wstawić dobry katalizator, bo przy wyższych prędkościach buczy jak w starym polonezie. Najlepiej zanim zaczniesz pruć katy dobrze obwąchaj temat, bo możesz narobić sobie roboty, która nic nie zmieni.
Powodzenia, pablo
  
 
Cytat:
2007-12-11 20:01:48, pablo730 pisze:
Tu chodzi o gumowy łącznik długości około 7 cm. Masz go przy obu kolektorach na króćcach od dodatkowego powietrza. Jeżeli ciśnienie spalin zrzuca bądź rozsadza któryś z tych gumowych łączników, to po analogicznej stronie zapchany jest katalizator. Wtedy słyszysz że pod maską w czasie dodania gazu syczą i śmierdzą spaliny. Miałem ten problem okołu miesiąc temu. Na razie wywaliłem zapchany katalizator i wstawiłem rurkę. Za jakiś czas planuję założyć w to miejsce tłumik albo wstawić dobry katalizator, bo przy wyższych prędkościach buczy jak w starym polonezie. Najlepiej zanim zaczniesz pruć katy dobrze obwąchaj temat, bo możesz narobić sobie roboty, która nic nie zmieni. Powodzenia, pablo


i tu powinno sie zamknac temat gdyz jest to bardzo dobry tekst, wszystko kawe na ławe .
sama prawda
  
 
Dzięki Koledzy za rady. Doszedłem do takiego wniosku gdy wymieniałem wszystkie czujniki łącznie z sndami a moc dalej gdzieś w polu. Dodam ze silnik jest p kapitalnym remącie jakieś 4 miesiące temu. Badania wykazują ze wszystko ok. Więc stawiam na katy. Ale jak radzicie sprawdze jeszcze raz. Pozdrawiam i dziękuje.
  
 
Odgrzewam ale...
Jak sprawdzić czy katalizator nie jest zapchany w x20se? Nie mam mocy, strasznie się silnik grzeje, nic w katalizatorze nie dzwoni.
  
 
Najpierw sprawdź czy chodzi na wszystkie 6 garów. Być może, że chodzi tylko na 4 to wtedy będzie problem z mocą...
  
 
to jest silnik 2.0 8 zaworów
  
 
Cytat:
2009-07-04 10:38:17, malinka pisze:
to jest silnik 2.0 8 zaworów


A no to wszystko wyjaśnia. Niema mocy bo chodzi tylko na 4 gary
  
 
Cytat:
2009-07-04 11:43:27, ilku pisze:
A no to wszystko wyjaśnia. Niema mocy bo chodzi tylko na 4 gary