| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
skuter66 Ford Escort Cabrio Warszawa | 2009-07-02 08:59:55 Ma ktoś jakiś pomysl? |
galowy Sympatyk FEFK Focus Łódź | 2009-07-02 10:50:18 prawdopodobnie przewód elastyczny do wymiany, poszukaj w wyszukiwarce |
Asior 306 HDI XS Sport Wronki | 2009-07-02 11:54:57
może być w środku uszkodzony i zapchany/sparciały itp... |
skuter66 Ford Escort Cabrio Warszawa | 2009-07-02 12:20:39 Czyli obstawiacie, że w pierszej kolejności wymieniać gumowe przewody a potem jak coś się brać za te miedziane?? |
skuter66 Ford Escort Cabrio Warszawa | 2009-07-02 22:14:21 hmmm a czy jakby byly nie całe to czy nieubywałby płyn? U mnie stan trzyma pieknie - bez ubytku. |
skuter66 Ford Escort Cabrio Warszawa | 2009-07-03 08:35:30 ?? |
Quattro Nissan Sunny / Mazda 6 Tam gdzie pierniki | 2009-07-03 08:53:58 Opis bardzo slaby i malo zrozumialy ale rowniez obstawialbym przewody - plyn hamulcowy jest substancja dosc agresywna i wewnatrz przewodow elastycznych dochodzi czesto po latach pracy do oberwan materialu w srodku i tworza sie takie jakby zastawki. |
skuter66 Ford Escort Cabrio Warszawa | 2009-07-03 08:58:05 o to już brzmi dość sensownie.... A jak byś zmienił opis? |
Quattro Nissan Sunny / Mazda 6 Tam gdzie pierniki | 2009-07-03 09:07:06 No ten tekst o dawaniu cisnienia troche gmatwa sprawe. |
skuter66 Ford Escort Cabrio Warszawa | 2009-07-03 09:19:03 lepiej?
Czyli stawiasz na miękkie przewody...? A co powiesz na temat serwa?? Często ulega jakiemuś defektowi? |
nowypn Sympatyk FEFK Ford Escort MKIV, Fo ... Górki/Sztum | 2009-07-03 09:58:53 Witam
Co się tyczy serwa to musisz mieć sprawne bo na dwóch kołach działa ci normalnie hamulec. To że ciśnienie masz w kołach umieszczonych po przekątnej to świadczy o tym, że pracuje poprawnie tylko jeden układ(sekcja pompy hamulcowej). Napisz czy z pompy odchodzą dwa przewody czy cztery bo nie wiem jak masz powiązane przód z tyłem a potem pomyślimy co dalej. Pozdrawiam |
skuter66 Ford Escort Cabrio Warszawa | 2009-07-03 10:09:55 Z pompy wychodzą 4 przewody, jeden na klucz 13 a pozostałem trzy na klucze 11. (to 3 pompa używka w tym roku - każdy ze sprzedających tweirdzi, że pompa git). |
Snejku MKVI Gdańsk | 2009-07-03 10:10:20 Witam, podepnę się pod temat.
Jestem właścicielem samochodu Ford Escort MK VI 1,8 105KM 1994r od kilku miesięcy, opisane problemy tkwiły już w samochodzie jak go dostałem. Mam następujący problem z hamulcami, rozważałem już parę rozwiązań, przeczytałem archiwum i namieszałem sobie w głowie
ABS nie działa bo ktoś zaiwanił czujnik prawego przedniego koła. Być może coś jeszcze siadło, ale na razie to jest główna przyczyna niedziałania. Na wstępie zaznaczę że hamulec jest bardzo twardy i zahamowanie na czystym asfalcie z zablokowanie kół jest praktycznie niemożliwe bo muszę się wbić w fotel i zaprzeć o kierownice. Hamowanie wygląda następująco: -delikatne i średnie naciśnięcie pedału powoduje lekkie falowanie obrotów (odczuwalne tylko podczas postoju na biegu jałowym) przy czym z okolic pedału wydobywa się syk jak by powietrza. (domyślam się że którędyś ucieka podciśnienie) -mocne naciśnięcie pedału hamulca powoduje też lekkie falowanie j/w jednak nie słychać już syczenia. Po wciśnięciu hamulca samochód wykonuje lekki taniec na ulicy czyli: lewa, prawa i potem już podczas hamowania w miarę równo przy czym ściąga go lekko w prawo. Lekkie ściąganie w prawo występuje też podczas jazdy, podejrzewam wybite tuleje w wahaczu. Proszę o jakieś konkretne informację, ewentualnie przybliżenie elementów którym powinienem się w odpowiedniej kolejności wg prawdopodobieństwa przyjrzeć. Wybierałem się na stacje diagnostyczną na test hamulców i sprawdzenie wahacza, ale boje się ze trafie na jakiegoś suki.. i mi zaiwani dowód za hamulce. Nie posiadam garażu ani żadnej możliwości dostania się pod samochód, musiał bym sobie ewentualnie to zorganizować, ale muszę się wtedy przygotować, wjechać i zrobić wszystko. Dlatego proszę o wszelkie pomocne informację w rozwiązaniu problemów. |
skuter66 Ford Escort Cabrio Warszawa | 2009-07-03 10:17:33 Dodam jeszcze, że podczas wciśnięcia hamulca słychać sykniecia... |
Quattro Nissan Sunny / Mazda 6 Tam gdzie pierniki | 2009-07-03 10:38:37 w obu przypadkach obstawiam przede wszystkim elastyczne przewody. U Snejka dodatkowo wymienilbym plyn i odpowietrzyl hamulce, moze tez byc wina pozapiekanych zaciskow - stad sciaganie. |
Snejku MKVI Gdańsk | 2009-07-03 10:56:51
Widać jednak ściga mnie nieuniknione w Fordach (przewody elastyczne), a co z tym syczeniem w okolicy pedału i ociekającym podciśnieniem ? Zastanawiałem się czy to z serwa nie ucieka, stąd twardy pedał, ale dlaczego syczy pod pedałem ? |