MotoNews.pl
  

[MK7 - 1,8 TD 70KM] poranny problem z odpalaniem

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.

Od niedawna jestem posiadaczem escorta z silnikiem 1,8 TD , przesiadlem z benzyniaka na diesla . Tyle co udalo mi sie wyczytac ze po zgasnieciu kontrolki swiec zarowych mozna odpalac. Przed wymiana materialow eksploatacyjnych wszystko bylo ok.

Po zakupie wynilem w nim f.oleju, olej i f.powietrza i zaczal sie problem z odpalaniem , przed wymiana nie bylo takiego poroblemu. Odpala za 2-3 razem, jak sie rozgrzeje to pozniej poli dobrze.

Czekam na wskazowki
  
 
Wymiana oleju,filtra oleju i powietrza nie mogła wpłynąć na odpalanie.Chyba,że wymianałeś filtr paliwa i nie jest dobrze odpowietrzony.Spróbuj następnym razem przed odpalaniem podpompować pompką na filtrze paliwa(lubi tamtędy się zapowietrzać),sprawdz świece.
  
 
Ewentualnie zaworek zwrotny gdzieś przesunąłeś. On czasem nie powinien być w pozycji pionowej? W środku nie ma żadnej sprężynki, tylko sama kulka.
bardzo możliwe, że zaczął puszczać i jak rano kręcisz to dopompowuje paliwo, a w ciągu dnia już trzyma.
  
 
Dzis go odpowietrzylem recznie i odpalil za pierwszym razem jak gdyby nic. pozniej to odpala bez problemu.

A jak to jest z pedalem gazu ?? przy odpalaniu ma byc wcisniety czy nie ?? wyczytalem w intrukcji ze ma byc do polowy wicisniety przy odpalaniu.
  
 
Odpala się bez wciśniętego pedału gazu.
  
 
Jak ci się zapowietrza idź do motoryzacyjnego kup zaworek zwrotny załóż na przewód paliwa między filtrem a pompą i po problemie jeśli nadal łapie lewy tlen to pewnie pęknięta membrana w pompce w filtrze paliwa bardzo częsty problem
  
 
Jedyne co się mogło stać to koniec świec lub co bardziej prawdopodobne kiepsko doszczelniony filtr paliwa. Nic do myślenia nie daje ci to że hocki klocki zaczęły się po wymianie?