| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2009-07-12 18:34:13 Mi na oko to wygląda na słabą masę ECU. Ale powodów może być parę, na 1 pinie musisz mieć +12V, na 37 +12V po zapłonie (piszę z pamięci, więc trzeba dokładnie sprawdzić rozkład pinów). Na 22 pinie dostajesz masę po zapłonie, która steruje pompą. Posprawdzaj wszystko. |
toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2009-07-12 22:21:15 Na obudowie nie, ale do wiązki dochodzi jeszcze taki grubszy kabelek, który podłączasz zaraz przy kompie do masy. Druga masa z tego co pamiętam jest koło EDISa. Pamiętaj, że w wiązce forda kable masowe są koloru brązowego. |
Magik123 Sympatyk FEFK osobowy gdzieś | 2009-07-12 22:30:37 Dodatkowa masa bez ktorej auto albo nie odpali albo bedzie zle pracowało jest przy akumulatorze, podwójny brazowy kabel. |
Magik123 Sympatyk FEFK osobowy gdzieś | 2009-07-13 08:31:46 od klemy dwa brazowe kabelki ida do do wiązki kompa, ale nie powiem ci co to dokładnie jest, mozliwe ze masa kompa, bo jest bezposrednio z klemy (-) |
Pele_FKP Mk4 Cabrio Szczecin | 2009-07-13 22:15:38 Magik123 człowieku, jak Cie spotkam to Cię ucałuję w czoło i piwo Ci postawię
Gdyby nie Ty to w życiu bym się nie dopatrzał tego kabelka. Zagiął się za zbiorniczkiem płynu chłodniczego i gdyby nie Twój dokładny opis to bym go nie znalazł Podłączyłem go pod masę auta i od razu pompka zaczęła prawidłowo chodzić i silnik odpalił.
Tobie toradek również z całego serca dziękuję za podpowiedzi o masie ECU Też masz u mnie piwo
Pozdrawiam. |
toradek Sympatyk FEFK Ford Escort XR3i 1.8 ... Łódź | 2009-07-13 22:20:55 Tak to już jest przy przekładkach silnika ![]() |
Magik123 Sympatyk FEFK osobowy gdzieś | 2009-07-13 22:37:33 No to ciesze sie ze zagrało to co powinno |