| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2009-07-10 15:10:31 mi to wygląda na wtyczkę od czujnika temp powietrza na kolektorze....
a jaki masz silnik i jaki miałeś? |
mefis22 Sympatyk FEFK Escort radom | 2009-07-10 15:29:45 Nie jest to przypadkiem, do czujnika ciśnienia oleju? |
Escobarto Sympatyk FEFK MK6 in progress Bielsko-Biała | 2009-07-10 15:34:56 Popatrzę, ale wydaje mi się, że kontrolka na zegarach świeci po włączeniu zapłonu... |
Magik123 Sympatyk FEFK osobowy gdzieś | 2009-07-10 19:16:54 Niebieska wtyczka idzie do włacznika wentylatora chłodnicy, w silnikach CVH/CFI 1.6 i 1.4 czujnik znajduje sie na boku obudowy termostatu.
Mała wtyczka słuzy do podłaczenia czujnika temp. płynu dajaca sygnał na wskaznik w silnikach CVH/CFI 1.4 i 1.6. Czujnik znajduje sie na przodzie głowicy po jej prawej stronie patrzac na silnik. Ta wtyczka jest wolna w silnikach 16V, a tutaj na odwrót. Jak masz instalke z 1.6 16V, to mozliwe ze wtyczka ktora jest uzyta w 1.6 podłaczona jest tez i u Ciebie, jest to bład, ale i tak tez bedzie chodzic. [ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2009-07-10 19:19:41 ] |
Escobarto Sympatyk FEFK MK6 in progress Bielsko-Biała | 2009-07-10 20:37:05 Magik- sytuacja wygląda tak, że: nie działa wskaźnik t. cieczy chłodzącej na zegarach i nie wiem, czy działa wentylator...
Mówimy o silniku 1.6 16v dohc bodaj L1E. Czujnik t. cieczy ( ten od zegarów ) jest w nim na obudowie termostatu z dołu, zamocowany pod kątem, pod wężem, który idzie z obudowy termostatu do chłodnicy - to jest ponoć czujnik odpowiadający za wskazanie t. cieczy na zegarach? podłączony jest, nie działa, wtyczka była dosztukowana przeze mnie ( jedyna której brakowało przy zmianie silnika ) może na odwrót podłączyłem, zobaczę... co do 1.4 to myślałem, że te wtyczki (od temperatury cieczy na zegary) w szesnastkach i ósemkach są te same, mogą nie być, ale boli mnie (zastanawia jedno) mianowicie: przecież ta wtyczka co jest od t. cieczy na zegary idzie w 1.4 kabelkiem przy wiązce świateł, tymczasem w 1.6 16v wtyczka, która wchodzi w ten niby czujnik temperatury od zegarów jest wplątana w wiązkę silnika a tamta jest bez sensu wolna, druga rzecz, co mnie nęci ,że po co niby kabelki od czujnika t.c.chłodzącej na zegary są wiązce silnika, jak nie mają nic z nią wspólnego ( chodzi o to że dane z czujnika nie są zczytywane przez kompa, a przez zegary ) tracę więc pewność, że ten czujnik z dołu termostatu jest od zegarów, bo to bez sensu jest...
[ wiadomość edytowana przez: Escobarto dnia 2009-07-10 20:37:52 ] |
Magik123 Sympatyk FEFK osobowy gdzieś | 2009-07-10 20:54:47 Ten u dołu to czujnik na zegary.
Ten kabelek wolny to do czujnika na zegary ale w silnikach CVH/CFI, u Ciebie jest odzielna wtyczka 2 pinowa, kable brazowy i brazowo biały, to jest do 16V. Jak dorabiałes cos w tej wtyczce, to zobacz czy na odwrot nie podłaczyłes. Lub sam czujnik uszkodzony No a ta niebieska to do czujnika na weżu gornym chłodnicy. [ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2009-07-10 20:55:33 ] |
przemo78 Escort Driver GALAXY MK2 Częstochowa | 2009-07-10 21:25:52 Mam ten sam dylemat,tez niewiem gdzie ją wpiąc.Jak kupiłem autko tak zwisał sobie swobodnie ten czarny kabelek,i nic sie nie dzieje. |
zeberko Sympatyk FEFK Vectra C caravan Częstochowa | 2009-07-10 21:32:56 Ta fajka z 1 kablem przy silniku 16v ma pozostać lużna. |
przemo78 Escort Driver GALAXY MK2 Częstochowa | 2009-07-10 21:37:21 Podzienkował! |
Escobarto Sympatyk FEFK MK6 in progress Bielsko-Biała | 2009-07-11 09:23:46 Coś mi się zdaje, że ten czujnik będzie walnięty, bo podłączyłem dobrze(chyba), ale zobaczę jeszcze...
[ wiadomość edytowana przez: Escobarto dnia 2009-07-11 09:26:31 ] |
Escobarto Sympatyk FEFK MK6 in progress Bielsko-Biała | 2009-07-11 19:18:08 Jak nic czujnik, podłączyłem na odwrót i to samo...
Tylko zastanawia mnie jak ma to działać niby... przecież w 1.4 kabel z tego czujnika idzie przy wiązce świateł... a w 1.6 16v przy wiązce silnika... jak wiązka silnika jest podłączona pod zegary? nie jest (bo po co)
no właśnie, więc może trzeba wykręcić wtyczkę i podłączyć ten jeden kabel pod czujnik. No chyba, że ktoś wie jak to jest podłączone pod zegary, bo przecież to jest bez sensu... ale zaraz w 1.4 miałem wolną taką wtyczkę przy instalacji jak do tego czujnika w 1.6 ma być , wtedy zastanawiałem się od czego to jest, miejsce wyjścia wtyczki podobne więc może... a i jeszcze się obrotomierz zwiesić lubi, to mnie szczególnie wkurza... jak macie sugestie, to piszcie drodzy koledzy [ wiadomość edytowana przez: Escobarto dnia 2009-07-12 20:48:47 ] |
Krus łódź | 2009-07-16 02:40:11 Chlopie u mnie wisi 8 takich wtyczek spiętych plastikiem, tuż przy chłodnicy i auto jezdzi pięknie;p Jedyny minus ze napewno jedna z nich idzie na regulacje reflektorów.
Taki bałagan, że nie ma w co rąk wsadzic. ;p |