[MkV 1,3 na 1,6 8V] Po swapie problem z obrotami

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
WItam!

Po przekladce silniczka z 1, gaznik na 1,6 8V mam problem z obrotami, tzn skacza w zakresie na oko 500-1200 RPM. Mechanicznie jest wszystko poskladane ok, stawiam na podcisnienia albo cos z osprzetu uszkodzone, badz zle podpiete.
Jak sie wcisnie gaz, to tez czuc lekkie przerywanie, falowanie...
Czy ewentualnie moze to byc wina pompki paliwa?!
Jakies inne ciekawe sugestie?!
Z góry dzieki! Pozdrawiam!
  
 
Ten 1.6 to na gazniku jest?
Jesli to wtrysk, a wczesniejszy 1.3 tez był na wtrysku mono to pompe musowo zmienic bo potrzeba pompy 3 bary a w 1.3 daje mniej.


[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2009-07-18 16:38:44 ]

[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2009-07-18 16:39:46 ]
  
 
Ja zmieniłem z 1.4 8v cfi na 1.6 16v efi i pompa dawała radę... ale do pewnych obrotów, później pompa wogóle padła. W 1.6 16v pompa ma dawać bodaj 2,5 bar-a, a w 1.4 8v cfi 0,8 bar-a, więc różnica jest duża. Podciśnienia posprawdzaj, ale to jest raczej pompa ( bankowo ).
Mi auto normalnie chodziło... ale, pewnego razu odpalam... i falowanko, aż w końcu pompa klękła na amen.


[ wiadomość edytowana przez: Escobarto dnia 2009-07-18 16:57:56 ]
  
 
można wsadzic do 1.3 większą pompe? będą jakieś komplikacje?
  
 
na kolektorze z prawej strony (jak patrzysz na silnik) jest podpięty jeden czujnik, jeśli się nie myle to od temperatury powietrza w kolektorze czy coś takiego i u mnie po swapie z 1.4 monowtrysku na 1.6 8V na pełnym wtrysku ten czujnik tak bruździł jak koledze z obrotami. po jego wypięciu auto chodziło tak jak miało. z podpiętym czujnikiem to nawet z ruszaniem był problem. tyle że miałem stłuczkę tym autem i już w nim nie grzebie więc nie dochodzę co było przyczyną dalej aha i pompkę w baku zmieniałem na taką z 1.6. pozdrawiam
  
 
Cytat:
2009-07-18 16:57:09, Escobarto pisze:
Ja zmieniłem z 1.4 8v cfi na 1.6 16v efi i pompa dawała radę... ale do pewnych obrotów, później pompa wogóle padła. W 1.6 16v pompa ma dawać bodaj 2,5 bar-a, a w 1.4 8v cfi 0,8 bar-a, więc różnica jest duża. Podciśnienia posprawdzaj, ale to jest raczej pompa ( bankowo ). Mi auto normalnie chodziło... ale, pewnego razu odpalam... i falowanko, aż w końcu pompa klękła na amen. [ wiadomość edytowana przez: Escobarto dnia 2009-07-18 16:57:56 ]





Pompa przy silnikach 1.6 8V/1.6 16V/1.8 wszystkie rodzaje daje na sucho 3 bary, z regulatorem w 1.6 8v/1.6/1.8 16V 2.2 bara

1.4 jest to samo tylko nie wiem jak na monowtrysku.


w 1.3 jest ponizej 2 barów z regulatorem, dlatego silnik nie bedzie sprawnie pracował.

do 1.3 nie ma sensu zakładania wiekszej pompy bo i tak to nic nie da, przy silnikach 16V, na seryjnej pompie mozna sie bawic w zmiane regulatora z 2.016V ktory daje 2.5 czy 2.6 bara, ale czy to cos da to nie wiem.


[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2009-07-18 19:55:48 ]

[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2009-07-18 20:02:29 ]
  
 
No to mogłem grzebać do usr**** śmierci i nic bym nie wygrzebał
W autku na bank kable do wymiany, to tez moze troszke miec wplyw, ale nie az tak mocno... Sprawdze jeszcze co bedzie gadał po odpieciu tego czujnika! dzieki za sugestie!
  
 
Ale co chcesz od czujnika temp powietrza, on nie ma nic do rzeczy ze silnik chodzi rowno zcy nie rowno, po jego wypieciu bedzie delikatna roznica w przyspieszeniu auta, ale to i tak na wyzszych obrotach bo za mało paliwa.