Do gazowników czy będzie różnica?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam instalkę sec sporo pali gazownik zaproponował zamianę bezpłatnie na stag 300 różnica jest taka że stag ma elektroniczny czujnik ciśnienia a sec nie ma czy będzie różnica w spalaniu?pozdrawiam i z góry dzięki
  
 
stag300 to dużo lepszy sterownik ,ale o jakości instalacji , w tym i o spalaniu decydują też zastosowane komponenty : reduktor i wtryskiwacze . Zmienić , jeśli darmo warto bo stag ma bardzo dobre oprogramowanie i mozliwości precyzyjnego sterowania wtryskami , może też poprawic dynamikę i dać oszczędności o ile pozostałe elementy są przyzwoite, bo jak mówią z g... bata nie ukręcisz
  
 

Witam.
uważam elektronike SEC za b.dobra i nie rozumiem podwyzszonego spalania. chyba,że gazownik nie dal sobie rady z montażem i programowaniem. tylko jeszce napisz jaka to jest róznica . bo moze jest prawidlowe spalanie a twoje oczekiwania sa troche zbyt wygórowane.

Cytat:
2009-07-18 09:32:23, rysiekxxx pisze:
Witam mam instalkę sec sporo pali gazownik zaproponował zamianę bezpłatnie na stag 300 różnica jest taka że stag ma elektroniczny czujnik ciśnienia a sec nie ma czy będzie różnica w spalaniu?pozdrawiam i z góry dzięki

  
 
pali w mieście 24 l a benzyny paliła 14-15 mazda mpv 2,5
  
 
No to faktycznie duża różnica. Jakie zostały zastosowane wtryskiwacze i jaki reduktor? ja bym jeszce najpierw sprawdził luzy zaworowe. Mazdy maja miękkie popychacze i lubia zaciskac sie zawory. Ja w moim Fordzie C-Maxie reguluje co 30 tyś. km. bo mam w nim silnik z Mazdy 1,8 litra.

Cytat:
2009-07-18 18:24:05, rysiekxxx pisze:
pali w mieście 24 l a benzyny paliła 14-15 mazda mpv 2,5

  
 
Cytat:
2009-07-18 09:32:23, rysiekxxx pisze:
Witam mam instalkę sec sporo pali gazownik zaproponował zamianę bezpłatnie na stag 300 różnica jest taka że stag ma elektroniczny czujnik ciśnienia a sec nie ma czy będzie różnica w spalaniu?pozdrawiam i z góry dzięki


różnica nie w czujniku ciśnienia bo ten działa podobnie (choć w secu nie wiedziec czemu na ciśnienie absolutne) ale w tym że stag ma korekcje od zmoiany ciśnienie i temperatury gazu a sec nie. Z tego wynika że przy marnych gratach (wtryski , reduktor) stag będzie lepszy od tandetnego i prymitywnego w swojej prostocie seca. Stag ma też inne przewagi , ale to juz inny temat... i czasu szkoda
  
 
Takie samo rozwiązanie jest Holenderskim PRINSIE i to jest odpowiedx na twoje uwagi. gdzie korekcje zasilania są uzależnione od ciśnienia gazu na listwie wtryskiwaczy gazowych. także SEC nadaje sie do BMW z Valvetronicem.

[ wiadomość edytowana przez: croma1 dnia 2009-07-20 05:31:13 ]