| Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
rysiekxxx b-stok | 2009-07-18 18:24:05 pali w mieście 24 l a benzyny paliła 14-15 mazda mpv 2,5 |
croma1 (S) Gas Tuner FORD FOCUS C-MAX, SA ... jastrzębie zdrój | 2009-07-19 21:24:20 No to faktycznie duża różnica. Jakie zostały zastosowane wtryskiwacze i jaki reduktor? ja bym jeszce najpierw sprawdził luzy zaworowe. Mazdy maja miękkie popychacze i lubia zaciskac sie zawory. Ja w moim Fordzie C-Maxie reguluje co 30 tyś. km. bo mam w nim silnik z Mazdy 1,8 litra.
|
hydrol Laski Małe | 2009-07-19 22:45:32
różnica nie w czujniku ciśnienia bo ten działa podobnie (choć w secu nie wiedziec czemu na ciśnienie absolutne) ale w tym że stag ma korekcje od zmoiany ciśnienie i temperatury gazu a sec nie. Z tego wynika że przy marnych gratach (wtryski , reduktor) stag będzie lepszy od tandetnego i prymitywnego w swojej prostocie seca. Stag ma też inne przewagi , ale to juz inny temat... i czasu szkoda |
croma1 (S) Gas Tuner FORD FOCUS C-MAX, SA ... jastrzębie zdrój | 2009-07-20 05:27:24 Takie samo rozwiązanie jest Holenderskim PRINSIE i to jest odpowiedx na twoje uwagi. gdzie korekcje zasilania są uzależnione od ciśnienia gazu na listwie wtryskiwaczy gazowych. także SEC nadaje sie do BMW z Valvetronicem. [ wiadomość edytowana przez: croma1 dnia 2009-07-20 05:31:13 ] |