MotoNews.pl
  

Cholera od początku pod górkę

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Szanowni znawcy tematu, jestem świerzo upieczonym posiadaczem instalacji BRC (i proszę nie tłumaczcie mi ,że prins byłby lepszy bo kasa wydana a instalacja zamontowana).
Znam się na tym jak koza na pieprzu natomiast spalanie na poziomie 27 litrów w mieście a 20 na trasie średnio mnie podnieca. Panowie którzy zakładali pokazują mi na ekranie kompa ,że tak ma być a to co tankuję nie zawsze pokrywa się z ilościami faktycznymi.czy mogę prosić kogoś kto się na tych czrach zna bądź jeździ na brc w hemi 5,7 o możliwości spalania tego całego układu. Dodam tylko ,iż wyniki które podaję są naprawde przy głaskaniu przyspieszacza anie jeżdzie szybkiej.
Instalacje zakładałem w trojmieściu w zakładzie poleconym przez serwis dodge i łudziłem się że będzie to znacznie lepiej(mniej ) spożywać
  
 
a jednak gdybyś zamontował prinsa miałbyś spalanie w 20 litrach. no w porywach do 22 litry. nawet STAG bylby lepszy,

Cytat:
2009-08-25 12:33:41, krzydur pisze:
Szanowni znawcy tematu, jestem świerzo upieczonym posiadaczem instalacji BRC (i proszę nie tłumaczcie mi ,że prins byłby lepszy bo kasa wydana a instalacja zamontowana). Znam się na tym jak koza na pieprzu natomiast spalanie na poziomie 27 litrów w mieście a 20 na trasie średnio mnie podnieca. Panowie którzy zakładali pokazują mi na ekranie kompa ,że tak ma być a to co tankuję nie zawsze pokrywa się z ilościami faktycznymi.czy mogę prosić kogoś kto się na tych czrach zna bądź jeździ na brc w hemi 5,7 o możliwości spalania tego całego układu. Dodam tylko ,iż wyniki które podaję są naprawde przy głaskaniu przyspieszacza anie jeżdzie szybkiej. Instalacje zakładałem w trojmieściu w zakładzie poleconym przez serwis dodge i łudziłem się że będzie to znacznie lepiej(mniej ) spożywać

  
 
Kolego Krzydur trzeba bylo montować tego Prins'a a najlepiej montować go u Cromy1 wtedy na pewno auto spalałoby Ci 12l w mieście i 7 na trasie...

  
 
Kolego Holland spalanie w 5,7 Chemi na prinsie tak jak napisałem jest w tych granicach. nie jedno takie auticzko zrobilismy. i praktycznie nic innego bym tam nie montował.

Cytat:
2009-08-25 22:35:43, holland2 pisze:
Kolego Krzydur trzeba bylo montować tego Prins'a a najlepiej montować go u Cromy1 wtedy na pewno auto spalałoby Ci 12l w mieście i 7 na trasie...

  
 
o co konkretnie Ci zainstalowali? Jaki kolor wtrysków ? Jeden reduktor? Nawet genius max nie obsłuży więcej niz 200 KM , a u Ciebie sporo więcej?
  
 
Cytat:
i praktycznie nic innego bym tam nie montował.



bo praktycznie nic innego nie montujesz...


Brc to obsłuży ale kwestia doboru i kalibracji 2x cegła, 2 x gazówka i żółte wtryski ale nie myśl kolego Krzydur że taki silnik bedzie palił na poziomie zwykłej dwulitrówki....
  
 
Dzięki za informacje nie spodziewam się spalania na poziomie 12l w mieśćie bo to jest poprostu niemożliwe z tym silnikiem.
Wcześniej czytałem gaz forum i statystycznie jest 50/50 prins i brc , natomiast najbliższy serwis robiący DObrze princa jest ponad 150 w jedną stronę.Dzięki za wycieczki do regulacji.Dziękuję wszystkim którzy pochylili się nad moimi wypocinami natomiast nadal nie wiem jak to działa w tym samochodzie u innych, co do koloru to jeżeli to gdziś widać to podobno są niebieskie ale szczerze piszę nie wiem o co do końca chodzi jak by się komuś chciało wytłumaczyć kompletnemu neptykowi to zapraszam .
Jeszcze raz dzięki za odpowiedzi
  
 
holland nie wiedziałem ,że brc także cegłami handluje. to są typowo budowlanne czy klinkierka jest w tych instalacjach.
z budowlannym pozdrowieniem croma 1.
  
 
Cytat:
2009-08-31 15:24:43, krzydur pisze:
Dzięki za informacje nie spodziewam się spalania na poziomie 12l w mieśćie bo to jest poprostu niemożliwe z tym silnikiem. Wcześniej czytałem gaz forum i statystycznie jest 50/50 prins i brc , natomiast najbliższy serwis robiący DObrze princa jest ponad 150 w jedną stronę.Dzięki za wycieczki do regulacji.Dziękuję wszystkim którzy pochylili się nad moimi wypocinami natomiast nadal nie wiem jak to działa w tym samochodzie u innych, co do koloru to jeżeli to gdziś widać to podobno są niebieskie ale szczerze piszę nie wiem o co do końca chodzi jak by się komuś chciało wytłumaczyć kompletnemu neptykowi to zapraszam . Jeszcze raz dzięki za odpowiedzi


aby instalacja spalała optymalne ilości gazu potrzebne jest odpowienio wydajny reduktor i równie odpwiednie wtryskiwacza. Jeśli reduktor jest mało wydajny i mało wydajne wytryskiwacze to czasy wtrysku są bardzo długiei auto jest wołowate a zuzywa dużo gazu. Największy reduktor brc tzw cegła (czarny prostopadłościan), to genius max jest za mały do Twojego auta , więc powinny byc zainstalowane dwa. Istotne są też zawór wieloczerpalny i przewód od zbiornika gazu. Wtryskiwacze też muszą byc dostosowane do mocy liczonej na cylinder. Sprawdź w dokumentacji i pod maską i napisz co masz, jeśli chcesz. Prins dobry , ale trzeba dużo jeździć i planowac długą eksploatacje samochodu aby sie zwróciła ta inwestycja. Jeśli się jeździ tylko na własne potrzeby 15 kkm rocznie to nie ma sensu, taniej palić benę Każde forum ma jak widac swojego guru, który ignoruje istnienie innych instalacji oraz faktu że niektórzy liczą się z groszem i niekoniecznie mają ochotę nabijac kieszeń zarozumiałym mądralom
  
 
Cytat:
2009-09-01 07:45:42, croma1 pisze:
holland nie wiedziałem ,że brc także cegłami handluje. to są typowo budowlanne czy klinkierka jest w tych instalacjach. z budowlannym pozdrowieniem croma 1.



Croma,wiesz dobrze o co chodzi z tymi cegłami....A tak apropos Prins też ma wady i to zajeb......iste.
  
 
Cytat:
2009-09-01 07:45:42, croma1 pisze:
holland nie wiedziałem ,że brc także cegłami handluje. to są typowo budowlanne czy klinkierka jest w tych instalacjach. z budowlannym pozdrowieniem croma 1.



to są Croma takie cegły którymi możesz kiedyś dostać w ł..


[ wiadomość edytowana przez: holland2 dnia 2009-09-02 22:11:14 ]
  
 
my dobrze wiemy co to są i do czego służą te cegły. ale tutaj są też i laicy w tych sprawach. więc może jaśniej.
one sa nie tylko żeby w ł...b dostać ale i j..ja uszkodzić.
  
 
Dawno mie tu nie było ....
Cytat:
A tak apropos Prins też ma wady i to zajeb......iste.


Mam Prinsa wprawdzie dopiero 80tys. i nie w czołgu i wad jakoś nie widzę poza (ale nie wiem czy to można podciągnąc pod wadę) trochę wrażliwym reduktorem na zanieczyszczenia olejem z gazu, ale na te dolegliwości cierpią też reduktory innych marek.

Kolego krzydur, najpierw sprawdź jakie jest spalanie na benzynie (najlepiej średnie) i dodaj do tego 18-20%, takie w przybliżeniu powinno być spalanie na gazie i porównaj z tym które masz obecnie.