Sekwencja do Amerykańca! Pomocy!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam chcę sobie kupić amerykański samochód zastanawiam się między dodgem chargerem a chryslerem 300c o pojemności 3.5 , 5.7 lub 6.1 i bardzo prosiłbym o poradę do którego będzie się najbardziej nadawać i czy nie będzie mulić itp. Wielkie dzięki za opdowiedzi!
  
 
dość dużo zrobiliśmy na 5,7 hemi silnikow. ostatnio dodge magnum 1500. ale kilka nowiutkich mustangow także. myślę więc ,że ten 5,7 silnik jest ok. na przebudowę.

Cytat:
2009-07-28 14:33:29, srt8 pisze:
Witam chcę sobie kupić amerykański samochód zastanawiam się między dodgem chargerem a chryslerem 300c o pojemności 3.5 , 5.7 lub 6.1 i bardzo prosiłbym o poradę do którego będzie się najbardziej nadawać i czy nie będzie mulić itp. Wielkie dzięki za opdowiedzi!

  
 
czy corvetta o pojemności 6.0l nada się do zagazowania? bo z tego co patrze to takie same prawie silniki i ceny!

[ wiadomość edytowana przez: srt8 dnia 2009-07-28 18:41:57 ]
  
 
dobra ostanie pytanie czy lpg w mercedesie s500 to lipa? czy jechał by normalnie?
  
 

Mercedes jest jak najbardziej nadajacy sie na zagazowanie . lepiej do niego niż do amerykanców z niektórymi silnikami. a odnośnie tej corvetty z 6 litrowym silnikiem nie moge udzielic jakiejkolwiek odpowiedzi bo nie mialem z tym modelem do czynienia.

Cytat:
2009-07-28 19:53:56, srt8 pisze:
dobra ostanie pytanie czy lpg w mercedesie s500 to lipa? czy jechał by normalnie?

  
 
TO lepiej kupić mustanga i zagazować czy mercedesa s500?
  
 
croma1 stwierdziłem ze s500 odpada bo za drogi w utrzymaniu więc zostanę przy charger , 300c i będe chciał zagazować 3.5 ,5.7 ale myślałem jeszcze o 6.1 ale niewiem czy to nie będzie jakaś przeszkoda! poprostu nie chcę się wrypać!
  
 
Witam
Jutro sprawdzę co jest z silnikami 6,1 i dam znać


Cytat:
2009-07-29 13:51:16, srt8 pisze:
croma1 stwierdziłem ze s500 odpada bo za drogi w utrzymaniu więc zostanę przy charger , 300c i będe chciał zagazować 3.5 ,5.7 ale myślałem jeszcze o 6.1 ale niewiem czy to nie będzie jakaś przeszkoda! poprostu nie chcę się wrypać!

  
 
Wielkie dzięki za pomoc!
6.1 było by fajnie mieć ale z tego co wiem to take silniki na gazie się psują mulą itp. odpisz jeszcze raz dzięki!
  
 
Witam.
Sa dwa rodzaje tych silnikow 6,1 HEMI srt8 420 KM oraz 6,1 432 KM. Typowe amerykańskie silniki . Moc wyciągnieta z pojemności , b.dobry moment od dołu , 2 zawory na cylinder. Różnią się tylko układami wydechowymi. Ten 6,1 HEMI 420 KM.jak się okazuje zagazowaliśmy w Niemczech i po 40 tyś. MIL jest wszystko OK. Instalacja VSI PRINS. wyszło tylko kilka koni mechanicznych mniej na gazie od benzyny zmierzone na hamownii podwoziowej.


Cytat:
2009-07-29 22:30:56, srt8 pisze:
Wielkie dzięki za pomoc! 6.1 było by fajnie mieć ale z tego co wiem to take silniki na gazie się psują mulą itp. odpisz jeszcze raz dzięki!

  
 
Dzięki za odpowiedz!
Jak bym załozył gaz w takim 6.1 420KM i chciałbym potem zwiększyć moc dajmy do 500 to zaszkodziło by coś?
a i jaka pojemnosć butli by pasowała?
A i jaka cena takiego VSI PRINS ?

[ wiadomość edytowana przez: srt8 dnia 2009-07-30 10:09:57 ]
  
 
Co to za gaz może być w tej corvetce? obejrzyjcie w połowie będzie pokazane http://www.youtube.com/watch?v=iaEBeJZACQ8
  
 
W tej niebieskiej Corvette jest ciekly wtrysk gazu JTG ICOM.


Cytat:
2009-07-30 18:29:39, srt8 pisze:
Co to za gaz może być w tej corvetce? obejrzyjcie w połowie będzie pokazane http://www.youtube.com/watch?v=iaEBeJZACQ8

  
 
Dzięki sorry że zadaję tyle pytań ale myślę nad tyloma samochodami już jeździłem paroma i niewiem kótry wybrać , a najbardziej chyba chcę corvette takie jtg icom do 10 tys. załozę nie? a i czy to prawda ze on zwiększa moc? i do jakich silników on się najbardziej nadaje?

[ wiadomość edytowana przez: srt8 dnia 2009-07-30 21:27:23 ]